התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור
-
@מאיר-ג @שמואל-קליין
עם מקף ברווח
בדרך כלל עונה יותר בטלפון או מייל -
@עוד-אחד-שמבין אם התקציב שלך מגיע ל60, חד משמעית שווה לך ללכת על קורולה סטיישן ולא על אוריס. [את היאריס אני לא מכניס למשוואה, זה רכב אחר לגמרי שנועד לאנשים אחרים לגמרי ואי אפשר להשוות אותו לשני אלו].
למרות שקורולה במחיר כזה תגיע לאזור 250 ק"מ, זה עדיין עדיף מאוריס 16-17 עם פחות מ200, כי יש לך שקט מוחלט מחשש של סוללה, [אורך חיי סוללה נובע גם מהגיל ולא דווקא מהק"מ, וגם אחריות היא לא אינסופית, והיא גם עולה הרבה כסף היום]. וגם הרכב עצמו חזק וחסכוני משמעותית.עריכה: אני רואה שהמחירים של הקורולה סטיישן עלו לאחרונה, ואם תרצה אותה בפחות מ300 ק"מ תצטרך להוסיף קצת כסף או להמתין למשהו יותר טוב שיבוא.
-
@עוד-אחד-שמבין אם התקציב שלך מגיע ל60, חד משמעית שווה לך ללכת על קורולה סטיישן ולא על אוריס. [את היאריס אני לא מכניס למשוואה, זה רכב אחר לגמרי שנועד לאנשים אחרים לגמרי ואי אפשר להשוות אותו לשני אלו].
למרות שקורולה במחיר כזה תגיע לאזור 250 ק"מ, זה עדיין עדיף מאוריס 16-17 עם פחות מ200, כי יש לך שקט מוחלט מחשש של סוללה, [אורך חיי סוללה נובע גם מהגיל ולא דווקא מהק"מ, וגם אחריות היא לא אינסופית, והיא גם עולה הרבה כסף היום]. וגם הרכב עצמו חזק וחסכוני משמעותית.עריכה: אני רואה שהמחירים של הקורולה סטיישן עלו לאחרונה, ואם תרצה אותה בפחות מ300 ק"מ תצטרך להוסיף קצת כסף או להמתין למשהו יותר טוב שיבוא.
@EBA דבר ראשון תודה לכל המסיעיים
התקשרתי לשמואל קליין כבר לפני כן והוא פשוט לא עונה
ויש לי הצעה של קורולה סטיישן עם 145 ק"מ 2021 ב65 אלף -
אני מחפש רכב לקרוב,
ויש לי כמה הצעות טובות מכל הסוגים שמניתי
תכלס מה הכי עדיף הן מבחינת אמינות, חיסכון בדלק, כמה שפחות תיקונים, מחזיק לאורך זמן, והכי סחיר ביד 2,@עוד-אחד-שמבין אם אתה לא צריך משאית, תלך על יאריס.
לכאורה גם יותר חסכוני,
יש משהו בתנוחת הישיבה הנמוכה של הקורולה סטיישן שלא כל כך נוח.
חוץ מהסרבול בחניות.למה אתה לא רוצה פריוס?
-
@עוד-אחד-שמבין אם אתה לא צריך משאית, תלך על יאריס.
לכאורה גם יותר חסכוני,
יש משהו בתנוחת הישיבה הנמוכה של הקורולה סטיישן שלא כל כך נוח.
חוץ מהסרבול בחניות.למה אתה לא רוצה פריוס?
@איש-גמזו פריוס אין במחירים האלו
-
@איש-גמזו פריוס אין במחירים האלו
-
@עוד-אחד-שמבין ב60 אל״ש בטח יש, השאלה איזה שנתון
@איש-גמזו כן זה שנתונים יותר מוקדמים
תראה את ההצעה שקיבלתי על קורולה -
@עוד-אחד-שמבין אם אתה לא צריך משאית, תלך על יאריס.
לכאורה גם יותר חסכוני,
יש משהו בתנוחת הישיבה הנמוכה של הקורולה סטיישן שלא כל כך נוח.
חוץ מהסרבול בחניות.למה אתה לא רוצה פריוס?
-
@מאיר-ג כתב בהתבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור:
אלא אם כן אתה במקום אם מצוקת חניות קשה
ולא יודע לחנות אם אתה יודע לחנות זה לא מקשה על מציאת מקום חניה (אולי קצת ביחס ליאריס)
@עוד-אחד-שמבין כתב בהתבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור:
ויש לי הצעה של קורולה סטיישן עם 145 ק"מ 2021 ב65 אלף
זה מחיר סביר אפילו טוב תבדוק מיהם הבעלים ואת מצב הרכב בכללי אם הוא במצב טוב אז זה מחיר סביר וטוב
אני קניתי אותה ב245 אלף ק"מ ב52אלף אבל הבחוץ לא היה נקי -
@EBA דבר ראשון תודה לכל המסיעיים
התקשרתי לשמואל קליין כבר לפני כן והוא פשוט לא עונה
ויש לי הצעה של קורולה סטיישן עם 145 ק"מ 2021 ב65 אלף@עוד-אחד-שמבין כתב בהתבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור:
ויש לי הצעה של קורולה סטיישן עם 145 ק"מ 2021 ב65 אלף
לך על זה, במחירים של היום זה פצצה.
