פריאוס על גז
-
מעונין לשמוע חוות דעת
חבר מציע לחבר אחר פריאוס 2008 350K קמ על גז נשמע מצב טוב ב10K שח נשמע הגיוני? -
@אני-10 כתב בפריאוס על גז:
מעונין לשמוע חוות דעת
חבר מציע לחבר אחר פריאוס 2008 350K קמ על גז נשמע מצב טוב ב10K שח נשמע הגיוני?כמה זמן זה על גז?
-
@אני-10 כתב בפריאוס על גז:
מעונין לשמוע חוות דעת
חבר מציע לחבר אחר פריאוס 2008 350K קמ על גז נשמע מצב טוב ב10K שח נשמע הגיוני?כמה זמן זה על גז?
-
מעונין לשמוע חוות דעת
חבר מציע לחבר אחר פריאוס 2008 350K קמ על גז נשמע מצב טוב ב10K שח נשמע הגיוני?@אני-10 מכיר בעל פריוס על גז שנסע הרבה מאוד (מאמין שוודאי 80 אלף כי הוא נוסע די הרבה ויש לו את זה כמה שנים. אני יכול לשאול אותו אם זה חשוב לך) עם המערכת ללא תקלות
והוא צוחק על כולם
אומרים שהרכב שלו רגיש לדלק
ובפעם האחרונה שהוא היה בתחנת דלק המחיר עמד על 4.76
