תיקון פנצ'ר באוטודיפו
-
@אליהו-התח כתב בתיקון פנצ'ר באוטודיפו:
ראוי להזכיר! וכבר נכתב כאן בעבר.
כי רשת אוטו דיפו מחללים שבת בפרהסיה ברוב הסניפים שלהם.א. אתה צודק וטוב שהזכרת.
ב. כמדומה שסניף שילת לא - תקנו אותי אם אני טועה.
ג. לכן אני באמת לא קונה בסניף לידי [אלא רק אוסף חבילות…, אבל זה כבר לא בידי].
ד. הנידו"ד על דבר שאין להם ממנו רווח…
