התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט
-
שאלה לציבור המייבינים
הונדה אינסייט 2010 יד 3 עם 414.000 ק’‘מ במצב מעולה (אחרי בדיקה) וכן טסט לשנה מלאה (עבר טסט שבוע שעבר), האם שווה להשקיע 8000-9000 ש’‘ח?
השאלה היא בעיקר במבט קדימה, כשאחליט להיפרד ממנו, האם רכב כזה עם נניח 440.000 ק’‘מ יהיו לו קונים שישימו 6000-7000 ש’‘ח?
או שרכב עם ק’‘מ כזה זה להיות הבעלים האחרון ואח’‘כ למכור לחלקים ב2000 ש’'ח… ואז העסקה כמובן לא כדאית.
אשמח לחוות דעת
תודה רבה!! -
שאלה לציבור המייבינים
הונדה אינסייט 2010 יד 3 עם 414.000 ק’‘מ במצב מעולה (אחרי בדיקה) וכן טסט לשנה מלאה (עבר טסט שבוע שעבר), האם שווה להשקיע 8000-9000 ש’‘ח?
השאלה היא בעיקר במבט קדימה, כשאחליט להיפרד ממנו, האם רכב כזה עם נניח 440.000 ק’‘מ יהיו לו קונים שישימו 6000-7000 ש’‘ח?
או שרכב עם ק’‘מ כזה זה להיות הבעלים האחרון ואח’‘כ למכור לחלקים ב2000 ש’'ח… ואז העסקה כמובן לא כדאית.
אשמח לחוות דעת
תודה רבה!! -
@shmuelk להערכתי זה תלוי בבדיקת הרכב במקום. לראות את המצב המנוע, הגיר, משולשים, תפוחים ועוד ועוד!
-
@מאיר ובמידה והכל תקין? אני שואל בעיקר על הק"מ הגבוה, האם יש שוק לכזה ק"מ במחיר של 6-7 אלף?
@shmuelk כתב בהתייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט:
@מאיר ובמידה והכל תקין? אני שואל בעיקר על הק"מ הגבוה, האם יש שוק לכזה ק"מ במחיר של 6-7 אלף?
אני לא בקיא במחירונים ולא יודע אם הרכב משתלם במחיר הזה. תגובתי הייתה לגבי תקינות הרכב. אני מציע לך להוריד את הבחור לאזור ה6 כזה. מה תפסיד?
אבל גם אם נניח שבמקרה הרע המחיר יהיה עוד שנתיים 4,000. קיבלת ירידה אפסית של 5,000 שקלים לשנתיים שזה כלום במונחי ירידת ערך.
-
@shmuelk כתב בהתייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט:
@מאיר ובמידה והכל תקין? אני שואל בעיקר על הק"מ הגבוה, האם יש שוק לכזה ק"מ במחיר של 6-7 אלף?
אני לא בקיא במחירונים ולא יודע אם הרכב משתלם במחיר הזה. תגובתי הייתה לגבי תקינות הרכב. אני מציע לך להוריד את הבחור לאזור ה6 כזה. מה תפסיד?
אבל גם אם נניח שבמקרה הרע המחיר יהיה עוד שנתיים 4,000. קיבלת ירידה אפסית של 5,000 שקלים לשנתיים שזה כלום במונחי ירידת ערך.
-
@ראובי בוא לא נגזים, שלוש זה כמעט מגיע למחיר של פירוק
ובתכלס זה נוסע מעולה הכל עובד פיקס, אז לכאורה זה כן שוה חמש פלוס, אגב ביד 2 ראיתי אנשים הזויים שמוכרים ק’'מ יותר גבוה מזה במחיר מפולפל ולא פלא שזה עומד שם כבר כמה שבועות…
לכן אני מתלבט אם ב5-6 כן יקנו אותו, מה גם שהשוק של האינסייט מאד דליל ויש הרבה ביקוש ביחס להיצע -
זה רכב מומלץ גם במק כזה הוא הגיע בהשכרה אצלי ל440 קמ עובד מצוין ומנוע שלו עם החלפה יכול לעלות בין אלפים לארבע אלף כך שאם אתה רוצה לטווח ארוך זה בסדר כמובן בהנחה שהרכב עצמו טוב ויתקין וזה אפשר לדעת רק בבדיקה אצל מישהו שמבין מומלץ מאוד אם מחשב רכב מקצועי ולא פשוט מניסיון ארוך שגרם לי להשקיע בחשב של שש אלף שקל כי אחרת לא הביתי יכול לסמוך על התוצאה שלו
