דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מיזם שוטרי הדרך יוצא לדרך

      מיזם שוטרי הדרך יוצא לדרך

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      8 פוסטים 6 כותבים 8.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • I מנותק
        I מנותק
        israel_458xv20n
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        כפי שפורסם בחדשות 13 בחודש הקרוב יצא לדרך המיזם, שבשלב הראשוני 500 מצלמות יותקנו על רכבי משטרה, ויצלמו עבירות תנועה מבלי צורך של שוטר שיעכב חשוד, אלא ישלח ישירות בדואר אל מבצע עבירה.
        לפי הצהרות אגף התנועה במשטרה היעד הוא ש80% מהאכיפה יתבצע באופן דיגיטלי
        פרטים ממה שהצלחתי למצוא על המיזם הוא כתבה של תומר הדר בנושא:
        f1a8de51-6be3-4363-ab3a-c5d1104c0dc4-image.png

        אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • I israel_458xv20n

          כפי שפורסם בחדשות 13 בחודש הקרוב יצא לדרך המיזם, שבשלב הראשוני 500 מצלמות יותקנו על רכבי משטרה, ויצלמו עבירות תנועה מבלי צורך של שוטר שיעכב חשוד, אלא ישלח ישירות בדואר אל מבצע עבירה.
          לפי הצהרות אגף התנועה במשטרה היעד הוא ש80% מהאכיפה יתבצע באופן דיגיטלי
          פרטים ממה שהצלחתי למצוא על המיזם הוא כתבה של תומר הדר בנושא:
          f1a8de51-6be3-4363-ab3a-c5d1104c0dc4-image.png

          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל קמחי
          #2

          @israel_458xv20n הרכב שלי רשום על אשתי ככה שככל שזה עובר לדיגיטלי לי זה יותר טוב, כי כסף תמיד נשלם השאלה עם גם נקודות… כמו שדברו ע"ז בהרחבה בפורום…
          וגם זה טוב לכל העריקים… [כי במקום שיתפוס אותו שוטר ויגלה שהוא עריק… הוא ישלח לו את זה לבית! לא?!]

          M אושר מתקרבא 2 תגובות תגובה אחרונה
          4
          • אריאל קמחיא אריאל קמחי

            @israel_458xv20n הרכב שלי רשום על אשתי ככה שככל שזה עובר לדיגיטלי לי זה יותר טוב, כי כסף תמיד נשלם השאלה עם גם נקודות… כמו שדברו ע"ז בהרחבה בפורום…
            וגם זה טוב לכל העריקים… [כי במקום שיתפוס אותו שוטר ויגלה שהוא עריק… הוא ישלח לו את זה לבית! לא?!]

            M מנותק
            M מנותק
            MEM
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אריאל-קמחי כתב במיזם שוטרי הדרך יוצא לדרך:

            @israel_458xv20n הרכב שלי רשום על אשתי ככה שככל שזה עובר לדיגיטלי לי זה יותר טוב, כי כסף תמיד נשלם השאלה עם גם נקודות… כמו שדברו ע"ז בהרחבה בפורום…
            וגם זה טוב לכל העריקים… [כי במקום שיתפוס אותו שוטר ויגלה שהוא עריק… הוא ישלח לו את זה לבית! לא?!]

            או שהכלב יקבל התראה ומיד ישוש על המציאה להציק ליהודי כדרכם כסל למו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אריאל קמחיא אריאל קמחי

              @israel_458xv20n הרכב שלי רשום על אשתי ככה שככל שזה עובר לדיגיטלי לי זה יותר טוב, כי כסף תמיד נשלם השאלה עם גם נקודות… כמו שדברו ע"ז בהרחבה בפורום…
              וגם זה טוב לכל העריקים… [כי במקום שיתפוס אותו שוטר ויגלה שהוא עריק… הוא ישלח לו את זה לבית! לא?!]

              אושר מתקרבא מנותק
              אושר מתקרבא מנותק
              אושר מתקרב
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אריאל-קמחי כתב במיזם שוטרי הדרך יוצא לדרך:

              כי במקום שיתפוס אותו שוטר ויגלה שהוא עריק

              זה לא במקום
              זה בנוסף


              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מושמ מנותק
                מושמ מנותק
                מוש
                כתב נערך לאחרונה על ידי מוש
                #5

                להעביר עכשיו על שם האשה מה ההשלכות של זה בהקשר לבעלות רכב זה נקרא שזה עוד יד?

                תודה רבה לכולם

                אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מושמ מוש

                  להעביר עכשיו על שם האשה מה ההשלכות של זה בהקשר לבעלות רכב זה נקרא שזה עוד יד?

                  תודה רבה לכולם

                  אריאל קמחיא מנותק
                  אריאל קמחיא מנותק
                  אריאל קמחי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מוש דיברו ע"ז פה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ק מנותק
                    ק מנותק
                    קלאטש
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    ממש מתקדמים עם אכיפה נסתרת ורנדומלית,
                    מעניין כמה זמן ייקח עד שכל מי שיעשה עבירת תנועה כל שהיא יקבל דו"ח בכל מקרה,
                    ואז נראה את הנמשל לשאלה למה ה’ לא מעניש את הרשעים מייד? כדי שיהיה להם נסיון.
                    מעניין אם גם אז יהיה נסיון.

                    שאלה למבינים: מי יודע אם זה גם על עבירת מהירות גבוהה, או רק עבירות נתיב ורמזור וכו’?
                    כי זכור לי שלמהירות צריך לייזר.

                    ומעניין כמה זמן ייקח עד שהב"מ תשנה גם את זה וכל מצלמה תתן גם דוחות מהירות.

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק קלאטש

                      ממש מתקדמים עם אכיפה נסתרת ורנדומלית,
                      מעניין כמה זמן ייקח עד שכל מי שיעשה עבירת תנועה כל שהיא יקבל דו"ח בכל מקרה,
                      ואז נראה את הנמשל לשאלה למה ה’ לא מעניש את הרשעים מייד? כדי שיהיה להם נסיון.
                      מעניין אם גם אז יהיה נסיון.

                      שאלה למבינים: מי יודע אם זה גם על עבירת מהירות גבוהה, או רק עבירות נתיב ורמזור וכו’?
                      כי זכור לי שלמהירות צריך לייזר.

                      ומעניין כמה זמן ייקח עד שהב"מ תשנה גם את זה וכל מצלמה תתן גם דוחות מהירות.

                      I מנותק
                      I מנותק
                      israel_458xv20n
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @קלאטש כתב במיזם שוטרי הדרך יוצא לדרך:

                      מי יודע אם זה גם על עבירת מהירות גבוהה

                      לא, כרגע אין להם אפשרות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      17

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.7k

                      נושאים

                      130.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום