דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. תאונה בערב שבת ברכב שכור

      תאונה בערב שבת ברכב שכור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      23 פוסטים 9 כותבים 8.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אברוםא מנותק
        אברוםא מנותק
        אברום
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שבוע טוב
        ביום ששי ממש סמוך לשבת בכניסה לב"ב בפניה שמאלה לכיון גשר גבעת שמואל אני באתי לפנות שמאלה מהצד הימני ורכב לידי שהיה בנתיב השמאלי תוך כדי שאני כבר מתחיל שמאלה פשוט נוסע ישר, הוא לא היה צמוד אלי אלא מאחורי ככה שפתאום אני רואה אותו במראה נצמד אלי נסיתי כמובן לברוח ימינה וזה עזר אבל לא לגמרי פשוט היא שפשפה אותי בצד הרכב מאחורה בצד שמאול שלי
        למעשה היא המשיכה הלאה בנסיעה תוך כדי שהיא אומרת לי לא קרה כלום…
        כמובן שרדפתי אחריה ועצרתי אותה …
        לאחר כל הדברים בעקבות הלחץ ביום שישי היא נתנה לי פרטי ת.ז. מספ’ טלפון, וכמובן שצימלתי את המספר רישוי של הרכב.
        עכשיו את הביטוח שלה היא לא היתה מכונה לתת היא אמרה תבוא ביום ראשון למוסך שלי ונסתדר.
        הרכב של השכרה לקחתי אתו ליומים בעיקרון עד מחר בבוקר בלי ביטול השתתפות עצמית…
        ברצוני לשאול א’ האם כדאי לי לנסות להסתדר איתה או שפשוט לתת את זה לחברת השכרה ככה והיא תסתדר כבר.
        ב’ האם הענין שאין לי את החברת ביטוח שלה בעיתי …
        ג’ תכלס מה אתם ממלצים לי לעשות עכשיו…
        בתודה מראש לכל העונים…

        טוסוןט מוטי 56מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אברוםא אברום

          שבוע טוב
          ביום ששי ממש סמוך לשבת בכניסה לב"ב בפניה שמאלה לכיון גשר גבעת שמואל אני באתי לפנות שמאלה מהצד הימני ורכב לידי שהיה בנתיב השמאלי תוך כדי שאני כבר מתחיל שמאלה פשוט נוסע ישר, הוא לא היה צמוד אלי אלא מאחורי ככה שפתאום אני רואה אותו במראה נצמד אלי נסיתי כמובן לברוח ימינה וזה עזר אבל לא לגמרי פשוט היא שפשפה אותי בצד הרכב מאחורה בצד שמאול שלי
          למעשה היא המשיכה הלאה בנסיעה תוך כדי שהיא אומרת לי לא קרה כלום…
          כמובן שרדפתי אחריה ועצרתי אותה …
          לאחר כל הדברים בעקבות הלחץ ביום שישי היא נתנה לי פרטי ת.ז. מספ’ טלפון, וכמובן שצימלתי את המספר רישוי של הרכב.
          עכשיו את הביטוח שלה היא לא היתה מכונה לתת היא אמרה תבוא ביום ראשון למוסך שלי ונסתדר.
          הרכב של השכרה לקחתי אתו ליומים בעיקרון עד מחר בבוקר בלי ביטול השתתפות עצמית…
          ברצוני לשאול א’ האם כדאי לי לנסות להסתדר איתה או שפשוט לתת את זה לחברת השכרה ככה והיא תסתדר כבר.
          ב’ האם הענין שאין לי את החברת ביטוח שלה בעיתי …
          ג’ תכלס מה אתם ממלצים לי לעשות עכשיו…
          בתודה מראש לכל העונים…

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אברום כתב בתאונה בערב שבת ברכב שכור:

          ברצוני לשאול א’ האם כדאי לי לנסות להסתדר איתה או שפשוט לתת את זה לחברת השכרה ככה והיא תסתדר כבר.

          בדרך כלל אתה חותם על חוזה שלא תתקן לבד

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          טרנטעט אברוםא 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • טוסוןט טוסון

            @אברום כתב בתאונה בערב שבת ברכב שכור:

            ברצוני לשאול א’ האם כדאי לי לנסות להסתדר איתה או שפשוט לתת את זה לחברת השכרה ככה והיא תסתדר כבר.

            בדרך כלל אתה חותם על חוזה שלא תתקן לבד

            טרנטעט מנותק
            טרנטעט מנותק
            טרנטע
            כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
            #3

            @אברום אין כזה דבר היא מחויבת לתת לך פרטי ביטוח אם לא תגיד לה שאתה מגיש נגדה תלונה,
            תבהיר לה שזה רכב של חברת השכרה וא"א להסתדר לבד, רק אם ביטוח

            אברוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • טוסוןט טוסון

              @אברום כתב בתאונה בערב שבת ברכב שכור:

              ברצוני לשאול א’ האם כדאי לי לנסות להסתדר איתה או שפשוט לתת את זה לחברת השכרה ככה והיא תסתדר כבר.

              בדרך כלל אתה חותם על חוזה שלא תתקן לבד

              אברוםא מנותק
              אברוםא מנותק
              אברום
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @טוסון
              הם יכולים לראות את זה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אברוםא אברום

                שבוע טוב
                ביום ששי ממש סמוך לשבת בכניסה לב"ב בפניה שמאלה לכיון גשר גבעת שמואל אני באתי לפנות שמאלה מהצד הימני ורכב לידי שהיה בנתיב השמאלי תוך כדי שאני כבר מתחיל שמאלה פשוט נוסע ישר, הוא לא היה צמוד אלי אלא מאחורי ככה שפתאום אני רואה אותו במראה נצמד אלי נסיתי כמובן לברוח ימינה וזה עזר אבל לא לגמרי פשוט היא שפשפה אותי בצד הרכב מאחורה בצד שמאול שלי
                למעשה היא המשיכה הלאה בנסיעה תוך כדי שהיא אומרת לי לא קרה כלום…
                כמובן שרדפתי אחריה ועצרתי אותה …
                לאחר כל הדברים בעקבות הלחץ ביום שישי היא נתנה לי פרטי ת.ז. מספ’ טלפון, וכמובן שצימלתי את המספר רישוי של הרכב.
                עכשיו את הביטוח שלה היא לא היתה מכונה לתת היא אמרה תבוא ביום ראשון למוסך שלי ונסתדר.
                הרכב של השכרה לקחתי אתו ליומים בעיקרון עד מחר בבוקר בלי ביטול השתתפות עצמית…
                ברצוני לשאול א’ האם כדאי לי לנסות להסתדר איתה או שפשוט לתת את זה לחברת השכרה ככה והיא תסתדר כבר.
                ב’ האם הענין שאין לי את החברת ביטוח שלה בעיתי …
                ג’ תכלס מה אתם ממלצים לי לעשות עכשיו…
                בתודה מראש לכל העונים…

                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56
                כתב נערך לאחרונה על ידי מוטי 56
                #5

                @אברום אין לך מה להסתדר איתה, הרכב אינו שלך ואתה לא יכול לתקן בעצמך!!
                תחזיר את הרכב, תספר על התאונה וכנראה יגבו ממך השתתפות עצמית שתחזור ומידה והיא תחוייב על ידם
                אתה צריל להוציא ממנה הודאה מוקלטת, בנוסף לעדי ראיה אם היו, כו"כ כדאי לבדוק האם ישנם במקום מצלמות
                בהצלחה!

                אברוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • טרנטעט טרנטע

                  @אברום אין כזה דבר היא מחויבת לתת לך פרטי ביטוח אם לא תגיד לה שאתה מגיש נגדה תלונה,
                  תבהיר לה שזה רכב של חברת השכרה וא"א להסתדר לבד, רק אם ביטוח

                  אברוםא מנותק
                  אברוםא מנותק
                  אברום
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טרנטע למה שזה יגרום לה לתת לי את הביטוח שלה היא תגיד לי תפנה למשטרה זה משנה לה במשהו

                  טרנטעט י 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מוטי 56מ מוטי 56

                    @אברום אין לך מה להסתדר איתה, הרכב אינו שלך ואתה לא יכול לתקן בעצמך!!
                    תחזיר את הרכב, תספר על התאונה וכנראה יגבו ממך השתתפות עצמית שתחזור ומידה והיא תחוייב על ידם
                    אתה צריל להוציא ממנה הודאה מוקלטת, בנוסף לעדי ראיה אם היו, כו"כ כדאי לבדוק האם ישנם במקום מצלמות
                    בהצלחה!

                    אברוםא מנותק
                    אברוםא מנותק
                    אברום
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מוטי-56 יש שמה בוודאי מצלמות זה על הצומת השאלה היא מי יכול להוציא את הסרטון משם

                    מוטי 56מ אושר מתקרבא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • אברוםא אברום

                      @טרנטע למה שזה יגרום לה לתת לי את הביטוח שלה היא תגיד לי תפנה למשטרה זה משנה לה במשהו

                      טרנטעט מנותק
                      טרנטעט מנותק
                      טרנטע
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אברום היא מחויבת ע"פ חוק לתת לך פרטי ביטוח, גם אם אתה אשם, ואני מבין שלא אתה אשם, אם אתה הולך למשטרה הם יתנו לך את הפרטי ביטוח שלה לבד

                      אברוםא EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • אברוםא אברום

                        @מוטי-56 יש שמה בוודאי מצלמות זה על הצומת השאלה היא מי יכול להוציא את הסרטון משם

                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מוטי 56
                        #9

                        @אברום באמת שאין לי מושג, נקווה שמישהו פה ידע לענות על זה
                        לדעתי אין לך בשלב זה מה להתעסק עם הביטוח שלה, תתחיל מעניין ההקלטה, תתקשר לדבר איתה על התאונה
                        אגב, לרוב חברות הביטוח יש מקום באתר לבדוק האם רכב מסויים מבוטח אצלם, אפשר לעבור אחת אחת, אבל שוב, לדעתי אין טעם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אברוםא אברום

                          @טרנטע למה שזה יגרום לה לתת לי את הביטוח שלה היא תגיד לי תפנה למשטרה זה משנה לה במשהו

                          י מנותק
                          י מנותק
                          י. שטרן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @אברום כתב בתאונה בערב שבת ברכב שכור:

                          @טרנטע למה שזה יגרום לה לתת לי את הביטוח שלה היא תגיד לי תפנה למשטרה זה משנה לה במשהו

                          זו עבירה פלילית לכל דבר ועניין!
                          זה אמור לשנות לאנשים נורמטיביים במשהו
                          יכול להיות לה מזה פסילה וקנס לא קטן בכלל

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טרנטעט טרנטע

                            @אברום היא מחויבת ע"פ חוק לתת לך פרטי ביטוח, גם אם אתה אשם, ואני מבין שלא אתה אשם, אם אתה הולך למשטרה הם יתנו לך את הפרטי ביטוח שלה לבד

                            אברוםא מנותק
                            אברוםא מנותק
                            אברום
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @טרנטע ואני צריך ללכת בעצמי למשטרה או לתת לחברת השכרה לעשות את זה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י י. שטרן

                              @אברום כתב בתאונה בערב שבת ברכב שכור:

                              @טרנטע למה שזה יגרום לה לתת לי את הביטוח שלה היא תגיד לי תפנה למשטרה זה משנה לה במשהו

                              זו עבירה פלילית לכל דבר ועניין!
                              זה אמור לשנות לאנשים נורמטיביים במשהו
                              יכול להיות לה מזה פסילה וקנס לא קטן בכלל

                              טוסוןט מנותק
                              טוסוןט מנותק
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @י.-שטרן @אברום היא כבר עברה על העבירה הזו ביום שישי, לעניות דעתי צריך כהצעת @מוטי-56 ו @טרנטע להחזיר את הרכב ככה, (לא יודע מה רמת הפגיעה) ולתת להם את הפרטים שלה ובמקביל (עדיף כבר קודם) לדבר איתה בשיחה מוקלטת (לא צריך לומר לה שזה מוקלט) ולבקש פרטי ביטוח, מה שצריך זה שהיא תודה באשמה (אם היא אכן אשמה)
                              אתה לא צריך ללכת למשטרה
                              מספיק שיש לך הודאה

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)

                              נחייה ולא…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אברוםא מנותק
                                אברוםא מנותק
                                אברום
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                בקיצור אני מבין מכולם כאן לא לתקן את זה בעצמי ולנסות להוציא ממנה דרך הטלפון הודאה באשמה ולהביא את זה לחברה ככה
                                השאלה היא א’ האם לנסות להוציא ממנה את החברת ביטוח ב האם לפנות למשטרה בענין הזה

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אברוםא אברום

                                  בקיצור אני מבין מכולם כאן לא לתקן את זה בעצמי ולנסות להוציא ממנה דרך הטלפון הודאה באשמה ולהביא את זה לחברה ככה
                                  השאלה היא א’ האם לנסות להוציא ממנה את החברת ביטוח ב האם לפנות למשטרה בענין הזה

                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @אברום אם היא נותנת לך את חברת הביטוח אתה לא צריך לפנות למשטרה
                                  לדעתי אם יש לך הודאה, אתה לא צריך להתעקש על עניין הביטוח, בכל מקרה חברת ההשכרה תתנהל מולה
                                  קח בחשבון שיקחו ממך השתתפות עצמית שלב ראשון
                                  בד"כ 2000 ש"ח
                                  ואח"כ מחזירים

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)

                                  נחייה ולא…

                                  אברוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @אברום אם היא נותנת לך את חברת הביטוח אתה לא צריך לפנות למשטרה
                                    לדעתי אם יש לך הודאה, אתה לא צריך להתעקש על עניין הביטוח, בכל מקרה חברת ההשכרה תתנהל מולה
                                    קח בחשבון שיקחו ממך השתתפות עצמית שלב ראשון
                                    בד"כ 2000 ש"ח
                                    ואח"כ מחזירים

                                    אברוםא מנותק
                                    אברוםא מנותק
                                    אברום
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @טוסון השאלה היא מה הצורה הכי קלה להוציא ממנה הודאה האם פשוט להתקשר אליה ולומר מה אם מה שאמרת שתסדרי לי את הנזק ואז היא תאמר לי תבוא לפה או לשם זה גם נקרא הודאה או שצריך שהיא ממש תאמר אני עשיתי את התאונה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • E מנותק
                                      E מנותק
                                      ez058
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      החברת השכרה בכל מקרה תגבה ממך מחיר מלא
                                      ואח"כ אתה תצטרך לרדוף אחרי הביטוח שלה שיחזירו לך את הכסף
                                      (מנסיון שקרה לאמו"ר שליט"א)

                                      אברוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אברוםא אברום

                                        @מוטי-56 יש שמה בוודאי מצלמות זה על הצומת השאלה היא מי יכול להוציא את הסרטון משם

                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרב
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @אברום אאל"ט יש מצלמות של עיריית ב"ב על הצומת (אתה יודע שאסור להיכנס לצומת שאינה פנויה? אז הם גם יודעים לעשות מזה כסף)
                                        לפי חוק הגנת הפרטיות חייבים לתת לך את הצילומים
                                        לא יודע אם “חוק” יזיז להם, אבל שתדע


                                        מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • E ez058

                                          החברת השכרה בכל מקרה תגבה ממך מחיר מלא
                                          ואח"כ אתה תצטרך לרדוף אחרי הביטוח שלה שיחזירו לך את הכסף
                                          (מנסיון שקרה לאמו"ר שליט"א)

                                          אברוםא מנותק
                                          אברוםא מנותק
                                          אברום
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @ez058
                                          באיזה חברת השכרה מדובר

                                          אברוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • אברוםא אברום

                                            @ez058
                                            באיזה חברת השכרה מדובר

                                            אברוםא מנותק
                                            אברוםא מנותק
                                            אברום
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @אברום
                                            אני שכרתי מהרץ
                                            פשוט השאלה היא האם אני יצטרך לרדוף אחריה או שהם רודפים אחריה

                                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אברוםא אברום

                                              @אברום
                                              אני שכרתי מהרץ
                                              פשוט השאלה היא האם אני יצטרך לרדוף אחריה או שהם רודפים אחריה

                                              E מנותק
                                              E מנותק
                                              ez058
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @אברום
                                              זה היה שלמה סיקסט
                                              אני לא רוצה לאכזב אותך, אבל כך גם מצד הסברא, לא?!

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              53

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום