דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. בדיקת רכב בבאר שבע

      בדיקת רכב בבאר שבע

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      10 פוסטים 3 כותבים 211 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מחובר
        א מחובר
        איש גמזו
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        צריך מוסך מומלץ לבדיקת רכב בבאר שבע.

        נ.ב. התקשרתי כבר למרכבת המשנה ואמרו לי שלא עושים כאלו דברים (-נשמה…)

        @מאיר ?
        תודה

        אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • פ מנותק
          פ מנותק
          פיג'ו5008
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          דווקא מוסך, או גם מכון בדיקה הגון ?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פ פיג'ו5008

            דווקא מוסך, או גם מכון בדיקה הגון ?

            א מחובר
            א מחובר
            איש גמזו
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @פיג-ו5008 איך שהבנתי בפורום בכללי, שמוסך יותר מומלץ מאשר מכון בדיקה, בפרט ברכב בן 12

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א איש גמזו

              צריך מוסך מומלץ לבדיקת רכב בבאר שבע.

              נ.ב. התקשרתי כבר למרכבת המשנה ואמרו לי שלא עושים כאלו דברים (-נשמה…)

              @מאיר ?
              תודה

              אריאלושא מנותק
              אריאלושא מנותק
              אריאלוש
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
              #4

              @איש-גמזו מוסך “מרום” הוא אחלה גבר ועושה מחירים לאברכים.

              מה שכן הוא קצת מדבר הרבה, אז תקח רק מה שאתה צריך לרכב

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אריאלושא אריאלוש

                @איש-גמזו מוסך “מרום” הוא אחלה גבר ועושה מחירים לאברכים.

                מה שכן הוא קצת מדבר הרבה, אז תקח רק מה שאתה צריך לרכב

                א מחובר
                א מחובר
                איש גמזו
                כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                #5

                @אריאל-קמחי תודה רבה!
                הוא אוהב שמכניסים לו רכב לבדיקה לפני קניה?
                והאם יש מה להגיע בארבע וחצי (חצי שעה לפני הסגירה הרשמית)? או שהוא לא יסתכל עלי?

                אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א איש גמזו

                  @אריאל-קמחי תודה רבה!
                  הוא אוהב שמכניסים לו רכב לבדיקה לפני קניה?
                  והאם יש מה להגיע בארבע וחצי (חצי שעה לפני הסגירה הרשמית)? או שהוא לא יסתכל עלי?

                  אריאלושא מנותק
                  אריאלושא מנותק
                  אריאלוש
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @איש-גמזו כן!
                  תגיד לו שאתה אברך לא מבין כ"כ ברכבים אשמח שתעזור לי לבדוק אם אכן שווה הרכב הזה.
                  לפני שאתה הולך אליו, תדע שיש לו סטיגמות על רכבים מסויימים שאם תגיד לו את השם של הרכב הוא ישר יתחיל ללכלך עליו, תקשיב לו אבל קח את זה בערבון מוגבל ותגיד לו שאתה רוצה לבדוק את הרכב הזה ספציפי, ולא את המצב של הרכבים האלו בשוק.
                  נ. ב. למוסך רגיל אסור להראות שאתה לא מבין כלום ברכבים, אבל אצל מרום הוא יחפש לעזור לאברך ולא להוציא ממנו כסף (וכ"ש שזה רק בדיקה…)
                  ועדיף שתקבע אצלו מראש כדי שיגיד לך מתי לבוא, ואז ישר הוא יקבל אותך.
                  בהצלחה מרובה!!!

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • אריאלושא אריאלוש

                    @איש-גמזו כן!
                    תגיד לו שאתה אברך לא מבין כ"כ ברכבים אשמח שתעזור לי לבדוק אם אכן שווה הרכב הזה.
                    לפני שאתה הולך אליו, תדע שיש לו סטיגמות על רכבים מסויימים שאם תגיד לו את השם של הרכב הוא ישר יתחיל ללכלך עליו, תקשיב לו אבל קח את זה בערבון מוגבל ותגיד לו שאתה רוצה לבדוק את הרכב הזה ספציפי, ולא את המצב של הרכבים האלו בשוק.
                    נ. ב. למוסך רגיל אסור להראות שאתה לא מבין כלום ברכבים, אבל אצל מרום הוא יחפש לעזור לאברך ולא להוציא ממנו כסף (וכ"ש שזה רק בדיקה…)
                    ועדיף שתקבע אצלו מראש כדי שיגיד לך מתי לבוא, ואז ישר הוא יקבל אותך.
                    בהצלחה מרובה!!!

                    א מחובר
                    א מחובר
                    איש גמזו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אריאל-קמחי
                    אחי התקשר אליו (כלומר לטלפון המופיע בגוגל ע״ש מוסך מרום) הוא הפנה אותו לטלפון אחר ענתה לו אשה אמרה שהיא ממוסך מרום והם לא עושים דברים כאלה.
                    מה עושים? לבוא למוסך וזהו?

                    תודה על העזרה

                    אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א איש גמזו

                      @אריאל-קמחי
                      אחי התקשר אליו (כלומר לטלפון המופיע בגוגל ע״ש מוסך מרום) הוא הפנה אותו לטלפון אחר ענתה לו אשה אמרה שהיא ממוסך מרום והם לא עושים דברים כאלה.
                      מה עושים? לבוא למוסך וזהו?

                      תודה על העזרה

                      אריאלושא מנותק
                      אריאלושא מנותק
                      אריאלוש
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                      #8

                      @איש-גמזו
                      תנסה לבוא ולהגיד לו תוכל להרים את הרכב ולבדוק, אני ממש מתוסכל תעשה לי טובה אני ישלם ך’… בהצלחה!!
                      אם לא תעדכנני…

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אריאלושא אריאלוש

                        @איש-גמזו
                        תנסה לבוא ולהגיד לו תוכל להרים את הרכב ולבדוק, אני ממש מתוסכל תעשה לי טובה אני ישלם ך’… בהצלחה!!
                        אם לא תעדכנני…

                        א מחובר
                        א מחובר
                        איש גמזו
                        כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                        #9

                        @אריאל-קמחי כתב בבדיקת רכב בבאר שבע:

                        אם לא תעדכנני…

                        תודה רבה!
                        אם לא אני אהיה קצת תקוע, כי אני מגיע מהמרכז ככה שלבוא עוד פעם יהיה סיפור
                        המוכר יכול רק בארבע ורבע אז הוא מסיים את עבודתו, מקווה שיהיה מישהו פתוח אז שיהיה מוכן להציץ על הרכב.

                        אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א איש גמזו

                          @אריאל-קמחי כתב בבדיקת רכב בבאר שבע:

                          אם לא תעדכנני…

                          תודה רבה!
                          אם לא אני אהיה קצת תקוע, כי אני מגיע מהמרכז ככה שלבוא עוד פעם יהיה סיפור
                          המוכר יכול רק בארבע ורבע אז הוא מסיים את עבודתו, מקווה שיהיה מישהו פתוח אז שיהיה מוכן להציץ על הרכב.

                          אריאלושא מנותק
                          אריאלושא מנותק
                          אריאלוש
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                          #10

                          @איש-גמזו אם לא לך לאוטוצ’יק באזור תעשייה הוא מכון בדיקה לוקח 500 ש"ח אבל אמין בטירוף!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2

                          68

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.0k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום