דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מראה ימנית לטיוטה קורולה 2010

      מראה ימנית לטיוטה קורולה 2010

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      8 פוסטים 5 כותבים 232 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • R מנותק
        R מנותק
        rdt
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        נשבר לי המראה הימנית
        למשהו יש נסיון בהזמנת חדש מעליאקספרס?
        המקט של המראה שלי 87910-12G90
        מספר שילדה JTNBV58E30J089897

        ראיתי כמה בעלי אקספרס
        אבל לא רשום מספר מקט ומשהו במחבר של החשמל נראה לי שונה בתמונה
        זה שלי
        549f5158-7a51-4352-a52a-3601600dc866-image.png

        וזה מהעמוד של הפריט
        8f92c84a-0e4e-4270-ac8c-df1953952a78-image.png

        התכתבתי עם המוכר ואומר שתואם אבל אפשר לסמוך עליו…

        למשהו יש נסיון ? אולי משהו כבר הזמין?

        R ל 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • R rdt סימן נושא זה כשאלה
        • R rdt

          נשבר לי המראה הימנית
          למשהו יש נסיון בהזמנת חדש מעליאקספרס?
          המקט של המראה שלי 87910-12G90
          מספר שילדה JTNBV58E30J089897

          ראיתי כמה בעלי אקספרס
          אבל לא רשום מספר מקט ומשהו במחבר של החשמל נראה לי שונה בתמונה
          זה שלי
          549f5158-7a51-4352-a52a-3601600dc866-image.png

          וזה מהעמוד של הפריט
          8f92c84a-0e4e-4270-ac8c-df1953952a78-image.png

          התכתבתי עם המוכר ואומר שתואם אבל אפשר לסמוך עליו…

          למשהו יש נסיון ? אולי משהו כבר הזמין?

          ל מנותק
          ל מנותק
          לחי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @rdt תגיד במידה ותחליף תוכל להביא לי את הזכוכית של המראה? מאוד יעזור לי (ירושלים).

          R תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • R rdt

            נשבר לי המראה הימנית
            למשהו יש נסיון בהזמנת חדש מעליאקספרס?
            המקט של המראה שלי 87910-12G90
            מספר שילדה JTNBV58E30J089897

            ראיתי כמה בעלי אקספרס
            אבל לא רשום מספר מקט ומשהו במחבר של החשמל נראה לי שונה בתמונה
            זה שלי
            549f5158-7a51-4352-a52a-3601600dc866-image.png

            וזה מהעמוד של הפריט
            8f92c84a-0e4e-4270-ac8c-df1953952a78-image.png

            התכתבתי עם המוכר ואומר שתואם אבל אפשר לסמוך עליו…

            למשהו יש נסיון ? אולי משהו כבר הזמין?

            R מנותק
            R מנותק
            rdt
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2

            איפה מומלץ לקנות מראה לרכב בירושלים במחיר הגיוני
            ||(לא 600 שקל כי מקורי או חדש…)||

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #3

              חפש בפירוקיות של עטרות ושות’

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I מנותק
                I מנותק
                itzik
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #4

                חדשה חליפית כאן לדוגמה:
                https://www.auto365.co.il/cat/75?manid=16&model=קורולה

                מפירוקיות אפשר לחפש כאן:
                https://www.car-part.co.il/m/
                או כאן:
                https://halafim.galgalim.co.il/?ignoreMobile=true

                @rdt כתב במציאת החלפים לרכב ע''י מק''ט ורכישתם (תגובות):

                אם לפי מספר שילדה JTNBV58E30J089897

                המקט של המראה שלי 87910-12G90

                ואין את המקט הזה באלי אקספרס זה אומר שהמקט במצאתי שגוי? או שהחלק לא נמכר שם?

                או שהחלק לא נמכר, או שהמקט לא מצויין בפרטי המוצר אלא כתוב ‘2010 Toyota Corolla mirror’ וכיו"ב.
                קח בחשבון את עניין התקנים והאישורים.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • R rdt

                  איפה מומלץ לקנות מראה לרכב בירושלים במחיר הגיוני
                  ||(לא 600 שקל כי מקורי או חדש…)||

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמואל10
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #5

                  @rdt
                  אין ביטוח מראות?

                  R תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש שמואל10

                    @rdt
                    אין ביטוח מראות?

                    R מנותק
                    R מנותק
                    rdt
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #6

                    @שמואל10 כתב במראה ימנית לטיוטה קורולה 2010:

                    אין ביטוח מראות?

                    לא, רק שמשות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • R rdt

                      נשבר לי המראה הימנית
                      למשהו יש נסיון בהזמנת חדש מעליאקספרס?
                      המקט של המראה שלי 87910-12G90
                      מספר שילדה JTNBV58E30J089897

                      ראיתי כמה בעלי אקספרס
                      אבל לא רשום מספר מקט ומשהו במחבר של החשמל נראה לי שונה בתמונה
                      זה שלי
                      549f5158-7a51-4352-a52a-3601600dc866-image.png

                      וזה מהעמוד של הפריט
                      8f92c84a-0e4e-4270-ac8c-df1953952a78-image.png

                      התכתבתי עם המוכר ואומר שתואם אבל אפשר לסמוך עליו…

                      למשהו יש נסיון ? אולי משהו כבר הזמין?

                      ל מנותק
                      ל מנותק
                      לחי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #7

                      @rdt תגיד במידה ותחליף תוכל להביא לי את הזכוכית של המראה? מאוד יעזור לי (ירושלים).

                      R תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • R rdt סימן נושא זה כנפתר
                      • R rdt סימן נושא זה כנפתר
                      • R rdt סימן נושא זה כנפתר
                      • R rdt סימן נושא זה כנפתר
                      • R rdt סימן נושא זה כנפתר
                      • R rdt סימן נושא זה כנפתר
                      • R rdt סימן נושא זה כנפתר
                      • ל לחי

                        @rdt תגיד במידה ותחליף תוכל להביא לי את הזכוכית של המראה? מאוד יעזור לי (ירושלים).

                        R מנותק
                        R מנותק
                        rdt
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #8

                        @itzik כתב במראה ימנית לטיוטה קורולה 2010:

                        או כאן:

                        @itzik תודה,
                        דרך האתר גלגלים הגענו לסטארפארטס בע"מ - היה לו חלק חדש תחליפי במחיר של 350 כולל הרכבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        69

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        132.2k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום