דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מחיר להחלפת משאבת מים וציריות

      מחיר להחלפת משאבת מים וציריות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 6 כותבים 373 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חתולח מנותק
        חתולח מנותק
        חתול
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        בטויוטה קורולה החלפת משאבת מים וציריות
        קיבלתי הצעה ב2800 שח
        זה יקר?
        איפה ניתן להשיג יותר בזול?
        תודה רבה

        דוד 100ד ח 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • חתולח חתול

          בטויוטה קורולה החלפת משאבת מים וציריות
          קיבלתי הצעה ב2800 שח
          זה יקר?
          איפה ניתן להשיג יותר בזול?
          תודה רבה

          דוד 100ד מנותק
          דוד 100ד מנותק
          דוד 100
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @חתול חלקים עולים כל צירייה באזור 350 ש"ח פלוס מינוס משאבת מים עולה עוד איזה 300 ש"ח בערך ועל העבודה לקח לך את השאר תעשה חשבון לבד בעיניי קצת יקר אפילו קצת הרבה אבל אולי אני טועה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חתולח חתול

            בטויוטה קורולה החלפת משאבת מים וציריות
            קיבלתי הצעה ב2800 שח
            זה יקר?
            איפה ניתן להשיג יותר בזול?
            תודה רבה

            דוד 100ד מנותק
            דוד 100ד מנותק
            דוד 100
            כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 100
            #3

            @חתול ותרשום איפה אתה גר

            חתולח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 100ד דוד 100

              @חתול ותרשום איפה אתה גר

              חתולח מנותק
              חתולח מנותק
              חתול
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @דוד-100 באזור לוד רמלה

              דוד 100ד M ה 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חתולח חתול

                @דוד-100 באזור לוד רמלה

                דוד 100ד מנותק
                דוד 100ד מנותק
                דוד 100
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @חתול אני לא מכיר באזור שם יותר באזור ירושלים אבל אני מקווה שמישהו כאן בפורום יעזור לך למצוא משהו קרוב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חתולח חתול

                  @דוד-100 באזור לוד רמלה

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MEM
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @חתול כתב במחיר להחלפת משאבת מים וציריות:

                  @דוד-100 באזור לוד רמלה

                  שאלת את אהרוני כמה הוא רוצה ע"ז

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חתולח חתול

                    בטויוטה קורולה החלפת משאבת מים וציריות
                    קיבלתי הצעה ב2800 שח
                    זה יקר?
                    איפה ניתן להשיג יותר בזול?
                    תודה רבה

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    ח.מ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @חתול אם מדובר בקורולה הייבריד שזה אומר שצריך משאבה חשמלית נראה לי מחיר הוגן

                    מוטי 56מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חתולח חתול

                      @דוד-100 באזור לוד רמלה

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הרשלה 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @חתול תנסה את בר הוא הוגן וישר מניסיון
                      0503077366 וגם לא מידי יקר
                      לקח לי על משאבת מים מותג ומים ורודים 800

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח ח.מ

                        @חתול אם מדובר בקורולה הייבריד שזה אומר שצריך משאבה חשמלית נראה לי מחיר הוגן

                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @ח.מ מקווה בשבילו שאחרי חצי שנה הוא הסתדר…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5

                        79

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        131.8k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום