דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. מה אומרים על זה ממליצים או...

      מה אומרים על זה ממליצים או...

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      8 פוסטים 5 כותבים 368 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ז מנותק
        ז מנותק
        זיק המבריק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        ראיתי את זה ביד 2
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/crrol8jk
        האם זה משהוא שיכול להיות נחמד או שהם ידועים בבעיות מיוחדות
        תודה רבה

        יוסי מחשביםי דוד 100ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ז זיק המבריק

          ראיתי את זה ביד 2
          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/crrol8jk
          האם זה משהוא שיכול להיות נחמד או שהם ידועים בבעיות מיוחדות
          תודה רבה

          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשבים
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
          #2

          @זיק-המבריק עד שיענו לך המומחים, מצ"ב חומר קריאה על הגיר בדגם הזה:
          https://repairpal.com/problem/volvo/s40/slipping-and-hard-shifts-from-automatic-transmission-802

          צריך כמובן לבדוק ספר טיפולים ולאמת קילומטראז’

          shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

            @זיק-המבריק עד שיענו לך המומחים, מצ"ב חומר קריאה על הגיר בדגם הזה:
            https://repairpal.com/problem/volvo/s40/slipping-and-hard-shifts-from-automatic-transmission-802

            צריך כמובן לבדוק ספר טיפולים ולאמת קילומטראז’

            shineS מנותק
            shineS מנותק
            shine
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי shine
            #3

            @זיק-המבריק
            כבר היה בעבר התעניינות ע"י @אבי-ים
            נראה לי שיצא שהחלקים מאוד מאוד יקרים וכן הביטוח, אבל זה יכול להיות מעניין
            אני אחפש את השרשור הנ"ל
            עריכה: https://rechavimzelaze.ovh/topic/7284/למה-מחירי-שוק-יד-2-של-וולוו-נמוך/8

            תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
            סטיקרים לרכב
            shine.grd@gmail.com

            ז תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • shineS shine

              @זיק-המבריק
              כבר היה בעבר התעניינות ע"י @אבי-ים
              נראה לי שיצא שהחלקים מאוד מאוד יקרים וכן הביטוח, אבל זה יכול להיות מעניין
              אני אחפש את השרשור הנ"ל
              עריכה: https://rechavimzelaze.ovh/topic/7284/למה-מחירי-שוק-יד-2-של-וולוו-נמוך/8

              ז מנותק
              ז מנותק
              זיק המבריק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @shine ביטוח יותר יקר קצת הגיוני החלפים כמה יכולים להיות יותר? אני לא מדבר על הקושי למצוא כי זה פחות מצוי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                #5

                יש בקארספורום שרשור ארוך מרתק וממש עושה חשק

                שיפור החיפוש ביד2

                ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LexusL Lexus

                  יש בקארספורום שרשור ארוך מרתק וממש עושה חשק

                  ז מנותק
                  ז מנותק
                  זיק המבריק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @Lexus אשמח לקישורים אם זה בקלות
                  תודה

                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ז זיק המבריק

                    @Lexus אשמח לקישורים אם זה בקלות
                    תודה

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @זיק-המבריק כתב במה אומרים על זה ממליצים או...:

                    @Lexus אשמח לקישורים אם זה בקלות
                    תודה

                    https://carsforum.co.il/topic/678698-וולוו-s60-שנת-2008-הגיגים-על-הרכב-שברשותי-לכמה-חודשים-ואולי-אקנה-אותו/

                    שיפור החיפוש ביד2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ז זיק המבריק

                      ראיתי את זה ביד 2
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/crrol8jk
                      האם זה משהוא שיכול להיות נחמד או שהם ידועים בבעיות מיוחדות
                      תודה רבה

                      דוד 100ד מנותק
                      דוד 100ד מנותק
                      דוד 100
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #8

                      @זיק-המבריק היה את זה לאחי על גז והוא דיי סבל ממנו אבל כל מקרה לגופו חלקים מחיר בשמים זה בוודאות!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3

                      18

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.7k

                      נושאים

                      130.4k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום