@יוני הוספתי נהג, בן 24 ושנת רישיון 2025
למרות שלפי הפוליסה הוא אמור להיות מבוטח
כיוון שהביטוח שלי לפי מה שאמרו לי בטלפון בעת התשלום הוא ל24 ושנה רישיון
אבל ככה הם כותבים את זה שנת הוצאה 2025 (גם אני הוצאתי בשנה זו) ובצד ג’ רשום לי כל נהג מגיל 24, בלי הגבלה על וותק
אם לדעת מישהו כאן לא הייתי צריך לשלם עוד, אשמח לשמוע (ניסיתי לתפוס אותם טלפונית לשאול, לא הצלחתי)
הרבה חברות לא הולכות לפני שנה רישיון אלא שנת רישיון דהיינו מי שהוציא ב31 לדצמבר 2025 אז יום אח"כ עלתה לו שנה
יש חברות שכן הולכות על שנה מלאה ויש שהולכות על רוב שנה וכדו’
למעשה אם כתוב לך 2025 והוא הוציא ב-2025 זה מספיק
העין במר קוראת, והלב נקרע,
האם להתעלם מהשרשור או להגיב. ומה להגיב?
ומי יכעס, ומי יזעם? ומה אזעום לא זעם…
כשמשני צדי המתרס עומדים אנשים שעשו רבות עבור המקום הנפלא הזה,
ואיך יבוא הילד ויתערב בין אבא ואמא שרבים? לא יתערב.
אבל אכתוב מה הילד שבי אומר לעצמו:
אני לא מבין על מה הם מדברים, לא מכאן ולא מכאן.
אבל למה, למה המשפחה שלי חייבת ליישב סוגיות, בצורה הזו…?
לא זה הדרך, אפי’ אם זה העיר…
אז המשפט שהכי התחברתי אליו, מכל השרשור (וקראתי את כולו, כולל המחוק) :
צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.
הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.
דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.
דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!
לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון משום שנמצא כי אינם עומדים בכללי הפורום (ולא משום שיקול אחר). ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.
לכל בעלי הקראוסובר
האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
אם זה נכון זה מינורי?
עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…
רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו
ממש לא
הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה