דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מגיהים

      פרטי

      פוסטים


      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…

        ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.

        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
        הוא סתם מצטנע…

        אני מצטער, אנשים כבר מפסיקים להאמין לך…

        @ראובן-שבתי כתב בדיונים על המדריך "מילון מושגים", הארות הערות.:

        אתה חייב להפסיק להגזים, דחוף…
        עשיתי שם עשירית עבודה על גבול ההזנחה

        הודעות המערכת

      • הוספת תגית של הפוסט הפופולרי ביותר
        ג גיל

        @נהג-אלוף היה בעבר, אולי אפשר להוסיף בחזרה, @ראובן-שבתי (שעושה המון וסליחה שאני מעמיס).

        הצעות יעול

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        ג גיל

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        ואדרבה תחכים אותנו מה אתה המלצת,
        כבר לא זוכר.

        @גיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        אני המלצתי על המוצר הזהה שיש לו 2 כוסות ואקום בצבע שחור עם קליפס.

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        והאם במוצר שלך בסוף מחזיק מעמד?

        שלי חי וקיים עד היום.
        זה בדיוק מה שקניתי (הגדול, כמובן).

        מדברים רכב

      • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
        ג גיל

        @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

        כך ש @גיל יהיה הנגיד של הפורום

        שה’ שירחם עליי… 😢

        @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

        @גיל בזה אתה בעד?

        אני לא מאן דאמר בעניין.

        הצעות יעול

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ימים כלילות

        ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…

        הודעות המערכת

      • תאונה ברכב שכור
        יוניי יוני

        @טוסון למה תאונה זה אונסין?
        איזה הקשר יש בין השכרה חוקית להשכרה/השאלה שחורה
        אם תיתן לחבר את האוטו והוא יעשה תאונה תגיד לו שהוא לא צריך לשלם?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
        ג גיל

        @mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
        ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
        וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
        אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
        עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

        הצעות יעול

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        ג גיל

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
        אך כעבור שנה התפסנים התחילו להישבר, כנראה התפרקו מהחום המדובר כאן.
        ניסיתי לחבר עם אזיקונים ופטנטים אך בסוף כבר לא היה מה לעשות איתו.

        דווקא על הסוג הזה המליץ פות"ש, אני המלצתי על המוצר הזהה שיש לו 2 כוסות ואקום בצבע שחור עם קליפס.
        גם לי נשבר (או יותר נכון יצא מהמקום) הידית (מה שההוא אוחז בתמונה בקישור שצירפת) וטיפה אחת של דבק מהיר סידרה את העניין במקומו.

        מדברים רכב

      • קנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה
        ג גיל

        @87878787 שרא לי מר, אבל אני מוכח:

        @87878787 כתב בקנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה:

        יש לי קשקאי 2020, 130 אק"מ, מטופלת בחברה, 160 כ"ס ולצורך להוסיף חמש אלף על ארבעים מעניין אותך

        @87878787 כתב בקנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה:

        אגב הצרפתיות המדוברות הייתי מתרחק מאוד מהם יש להם בעיות חשמל שה’ ירחם

        @נהג-אלוף כשמך כן אתה (תרתי משמע).

        עסקאות רכב

      • אחת ולתמיד, איך בודקים קילומטרז' שהוא לא מזוייף??
        יוניי יוני

        @87878787 כתב באחת ולתמיד, איך בודקים קילומטרז' שהוא לא מזוייף??:

        אם הרכב היה מונע 20000 שעות לכתוב בצג סכום קמ יצא שהוא נסע לדוגמה בממוצע כל חיו על עשרים קמ’‘ש וכדו’ פשוט כך יצא לנו תוצאה כזאת על בדיקת רכב מסוחר שכמובן התבטלה

        או שהרכב היה המשרד שלו (יש הרבה כאלו) והוא היה מונע הרבה בלי לזוז
        בכל מקרה זה סיבה אחרת למה לא לקנות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ג גיל
      יוניי יוני
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום