השרשור הנוכחי מיצה את עצמו וננעל. ככל שיהיה צורך להמשיך לדון בנושא, ניתן לפתוח שרשור חדש, ובלבד שהדיון יתנהל בהתאם לכללי הפורום.
מגיהים
פוסטים
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ? -
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?העין במר קוראת, והלב נקרע,
האם להתעלם מהשרשור או להגיב. ומה להגיב?
ומי יכעס, ומי יזעם? ומה אזעום לא זעם…כשמשני צדי המתרס עומדים אנשים שעשו רבות עבור המקום הנפלא הזה,
ואיך יבוא הילד ויתערב בין אבא ואמא שרבים? לא יתערב.
אבל אכתוב מה הילד שבי אומר לעצמו:
אני לא מבין על מה הם מדברים, לא מכאן ולא מכאן.
אבל למה, למה המשפחה שלי חייבת ליישב סוגיות, בצורה הזו…
אז המשפט שהכי התחברתי אליו, מכל השרשור (וקראתי את כולו, כל המחוק) :@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
כואב הלב באמת כואב הלב
מחילה מכולם,
לא תמיד אני מסוגל לשתוק (או שתנסחו את המשפט הזה להפך). -
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!
צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.
הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.
דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.
דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!
לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון משום שנמצא כי אינם עומדים בכללי הפורום (ולא משום שיקול אחר). ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.
-
קראוסובר או סדאן@שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן:
לכל בעלי הקראוסובר
האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
אם זה נכון זה מינורי?עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…
-
שרשור "חיות על הכביש"@יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש":
@ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":
5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה
רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בוממש לא
הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה -
שליח, ביטוח@טוסון כתב בשליח, ביטוח:
@אושר-מתקרב כיוון שהביטוח שלו הוא ‘למטרות חברתיות ופרטיות בלבד’ וזה מטרת עבודה
כל אחד שנוסע לעבודה זה לצורכי עבודה
בקיצור לא חושב ולא שמעתי אי פעם שזה בעייתי -
תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)לא הבנתי מה היה מראש ומה הוספת?
-
פנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליףלי ספציפית אחרי כמאה ק"מ היה צורך לחזק
-
עזרה דחופה!! -
תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום@יחצ-המקצוען כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
@YBA
054-2335-307 רויטל לוזון.מומלצת על ידך?
