@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
@מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה
הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי
@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
@מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה
הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
בתכנון…
אני חייב, אבל ממש חייב לומר שמאחורי המילים הקצרות האלו מסתתרות שעות רבות של השקעה עצומה מצד ר’ @ראובן-שבתי שעושה לילות כימים למען האתר יגיע לגדולות שהוא מגיע ויגיע בעזרת ה’. שלי ושלכם שלו היא!
@המאעסטר לבדוק שהוא נדלק בהפעלת המזגן, ועובר למהירות גבוהה כשהרדיאטור מתחמם.
לפעמים זה גם קשור לריליי שנשרף והתפקוד של החלפת מהירויות הפעלה לא עובדת בגלל זה.
@המאעסטר כשהמאוורר לא עובד טוב אז בעמידה בפקקים המיזוג נחלש לעומת נסיעה שבה יש זרימת אוויר טבעית לעבר הרדיאטור.
חבר ביקש ממני לברר הוא רוצה לקנות חשמלי או פלאג אין
הסכום שיש לו זה 50,000 ש"ח הוא שאל אותי אם זה סכום שאפשר לקנות בו כזה רכב
עניתי לו שאינני מכיר את הרכבים הקיימים וע"כ אשאל כאן האם יש חיה כזו בכזה מחיר
תודה רבה
@משה-שמחה כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הנושא של הכיכרות בנתיבות, אאפס קצת פחות …
חדשות רכב פירושו כתבות רכב אחרונות.
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
@מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:
הם מבקשים השתתפות עצמית קרוב ל-10 אלף ש"ח.
השכרה שחורה מן הסתם
יש רק צד ג’ מסתבר
למה זה נקרא השתתפות עצמית זה כל הסכום של הרכב
איזה רכב זה?