@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…
אני מצטער, אנשים כבר מפסיקים להאמין לך…
@ראובן-שבתי כתב בדיונים על המדריך "מילון מושגים", הארות הערות.:
אתה חייב להפסיק להגזים, דחוף…
עשיתי שם עשירית עבודה על גבול ההזנחה

