יש קו מידע בעניין 035501044
אבל הוא לא נותן פרטים
כרגע אני מבין שזה בעיקר גור ללא הסכמה של דגל התורה
מגיהים
פוסטים
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה -
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקההמחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
מישהו יודע עוד פרטים -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
@יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות
אז דרך 4 יותר מהר
אבל בשעות עומס משם יותר מהר -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?
-
שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת@נייטרון-חפשי לכאו’ זה רק אינטרס לעזור לך שלא תצטרך לשלם לפני שיש לך כסף אבל אה"נ אם לא היית מקבל כסף היית משלם
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי@פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו
אתה רואה שצדקתי -
@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"
