דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      מגיהים

      פרטי

      פוסטים


      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
        ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

        לא. ולא.
        אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות.
        יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות.
        הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.

        שאר נושאים

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        @מאיר

        ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
        1לפני הכניסה הדרומית
        1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
        1 נוסף מיד אחר כך

        צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?

        שאר נושאים

      • הג'יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחיר
        מאירמ מאיר

        הג’יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחיר

        אורה נכנסה לשוק הישראלי עם הפאנקי קאט שבאמת הייתה די דומה לחתול אחרי מרדף לטרף שנכשל, האמת גם המכירות לא באמת הצליחו. בהמשך שמה שונה ל03. לאחר מכן הגיעה ה07 שמקדימה נראתה כמו חיפושית ומאחורה היא נראתה מזעזע לדעת חלק מהמפרשים. היום הושקה בישראל האורה 5 סוב ההיברידית הנראית מלוטשת יותר ובעיצוב המשלב המון המון רטרו בזמן שהיא בכלל מיועדת בעיקר לצעירים…

        e10a203b-ac0b-4e01-94d8-34a4ebb84dc4-IMG_20260622_101459_825.jpg

        אורה נשמע שם טוב עבור מותג ישראלי אך למעשה הוא בעצם סיני מבית גרייט וול או בקיצור GWM. גרייט וול הוא יצרן סיני יחסית וותיק המייצר רכבים כבר משנת 1984 והוא משווק רכבים ב170 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2024 מכרה גרייט וול 1.2 מיליון רכבים ברחבי העולם והיא מונה כחמישה מותגים בניהם אורה המדוברת.

        אי אפשר לדבר על האורה 5 סוב בלי לומר מילה על העיצוב שלה. כיום הפנסים העגולים נראים בוגרים יותר, עמוקים מעט פנימה ובלי מסגרת כרום מטופשת כבדגמים האחרים, גם הפגוש הקדמי נאה ובוגר. מאחורה היא דומה מאד ל03 המשלב מחזה ייחודי כביכול ללא פנסים אחוריים כשהם מוסלקים בתוך השמשה האחורית. מבפנים האורה 5 סוב לא שוכחת את עיצוב הרטרו והפעם בזכות ריפודי הבד שבדלתות ובדשבורד עם דוגמה ששאבה המון השראה מהסוודר של סבתא, וגם פאנל הלחצנים שנראה בדיוק כמו הכפתורים של התנור של סבתא.

        fcec2ce5-92cb-48a8-b0ee-d4377ce07d4d-IMG_20260622_111100_896.jpg

        3c24112b-f50a-41c0-8930-9966ba4e0978-IMG_20260622_100904_248.jpg

        הורה 5 סוב משווק בשני רמות גימור. הראשונה נקראת וייב (VIBE) ומחירה המפתיע הוא 139,990 בלבד, תיכף נסביר למה הוא מפתיע. איפה היינו? הא, עם האבזור. בקיצור אז הוויב מאובזרת בלוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ’ ועם אפשרות שיוצג בו הוויז, מולטימדיה 14.6 אינץ’ איכותית בעברית מעולה ו16 ג"ב זיכרון ראם, 6 רמקולים, מושב נהג חשמלי, מגירה אחורית המקוררת ע"י המזגן ועוד. רמת הגימור סיגנצ’ר (SIGNATURE) ב148,990 מוסיפה משטח טעינה אלחוטי, 9 רמקולים, מושבי דמוי עור, קיפול מראות חשמלי, אוורור מושבים קדמיים, תאורת אווירה, דלת תא מטען חשמלית, גג פנורמי שאינו נפתח עם ווילון להצללה ועוד.

        בשני המקרים אין משענת מרכזית מאחורה אך המושב האמצעי נוח יחסית. הרכב משווק עם 6 שנים אחריות על הרכב ו6 שנים אחריות על הסוללה.

        0ceda667-ebc8-4b27-a678-5e487e3f6473-IMG_20260622_101446_309.jpg

        יחידת ההנעה כוללת מנוע חשמלי עיקרי עם 190 כוח סוס ו24.7 קג"מ המחובר לסוללה בקיבולת של 1.09 קוט"ש. לצד המנוע החשמלי עומד מנוע טורבו בנזין בהספק של 150 כ"ס ו24.5 קג"מ המשמש בעיקר כגנרטור וללא גיר אך הוא מתחבר לגלגלים עם שני יחסי העברה באמצעות תיבת הפחתה. ההספק המשולב עומד על 223 כ"ס והרכב מאיץ ב7.8 שניות מ0 ל100 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 19.6 ק"מ לליטר.

        מבחינת בטיחות הרכב מצויד בהמון אבזור בטיחותי והוא מקבל ציון 8 ממשרד התחבורה שהוא הציון המירבי. תא המטען בנפח של 390 ליטר ללא גלגל רזרבי וגם לא מקום ייעודי.

        זהו. סיימנו נכון? אה, אמרתי שנדבר על המחיר. טוב שהזכרתם לי. כפי שאמרנו האורה 5 סוב מתחילה ב139,990 שקלים זהם 40,000 שקלים פחות מהקורולה קרוס המתחרה שקטנה מהאורה בסנטימטר מבחינת האורך ומאובזרת פחות ממנה. מסיבה לא ברורה האורה שוקלת 300 ק"ג יותר מהטויוטה. על כל פנים מדובר פה בסוב מעניין וססגוני (שאפשר אפילו לקנות בצבע וורוד) המאובזר מאד בעיקר ברמת הגימור הבכירה ובמחיר הכי נמוך בקטגוריה ובפער. בכלמוביל אמרו לנו שאם עד היום קנו אורה מהבטן, היום קונים גם מההיגיון…

        05a456f9-a9a3-4c53-af39-5441ca0f3ff0-IMG_20260622_100000_626.jpg

        עיתונאות רכב

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ג גיל

        @נסיעתא מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
        וכאמור, שללת את זה.
        הייתי בודק שהמאוורר של הרדיאטור עובד כמו שצריך, שהמעבה (הרדיאטור של המזגן) לא סתום מלכלוך, ושבודקים לחצי מערכת כדי לוודא שהמדחס עובד תקין גם בחום.
        איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב. אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
        @נייטרון-חפשי 📣

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @חובק-עולם

        תבורך מפי עליון. באמת אין צורך.
        תבזבזו על הלייקים שלכם על מי שמגיע לו.

        שאר נושאים

      • נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה
        ג גיל

        @אהרון-שלום אתה מוזמן לעדכן את ידידי @מיוחד שיש לי אליו הערכה @מיוחדת
        ברשימתו כאן וברשימתו כאן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
        וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא.

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        ש דווקא משהו נורא מוזר
        היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
        אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
        הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

        סימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.

        שאר נושאים

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        בא תשאל את @מאיר

        מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

        4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

        1 לכביש 3

        1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

        יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

        יד מרדכי 1

        2 רמזורים לארז,

        2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

        2 רמזורים לכביש 232

        1 גבים

        1 יכיני

        1 יושיביה

        1 נתיבות צפון (המזלג)

        1 נתיבות ראשי

        אין לי כוח לספור…

        @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
        כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

        אתה מוזמן לומר שלום

        שאר נושאים

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ג גיל
      יוניי יוני
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום