דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מגיהים

      פרטי

      פוסטים


      • דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי
        ג גיל

        @שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:

        יש עוד רכב כמו שרואים בתמונה

        נהדר.
        אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי לעיל.
        הבאתי דברים אחרים בחשבון.
        בהצלחה!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        יוניי יוני

        @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

        @יוני הוספתי נהג, בן 24 ושנת רישיון 2025
        למרות שלפי הפוליסה הוא אמור להיות מבוטח
        כיוון שהביטוח שלי לפי מה שאמרו לי בטלפון בעת התשלום הוא ל24 ושנה רישיון
        אבל ככה הם כותבים את זה שנת הוצאה 2025 (גם אני הוצאתי בשנה זו) ובצד ג’ רשום לי כל נהג מגיל 24, בלי הגבלה על וותק
        אם לדעת מישהו כאן לא הייתי צריך לשלם עוד, אשמח לשמוע (ניסיתי לתפוס אותם טלפונית לשאול, לא הצלחתי)

        הרבה חברות לא הולכות לפני שנה רישיון אלא שנת רישיון דהיינו מי שהוציא ב31 לדצמבר 2025 אז יום אח"כ עלתה לו שנה
        יש חברות שכן הולכות על שנה מלאה ויש שהולכות על רוב שנה וכדו’
        למעשה אם כתוב לך 2025 והוא הוציא ב-2025 זה מספיק

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חיבור מצלמת רכב אאוטלנדר לT10
        מאירמ מאיר

        @aiib עשיי זאת בעבר עם 2015 אחרי מתיחת הפנים. לא זכור לי שזה מורכב.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ביטוח לתקופה קצרה
        מאירמ מאיר

        @itzik כתב בביטוח לתקופה קצרה:

        בביטוח חובה החברה רשאית לתת ‘קנס’, לדעתי בפועל לפחות חלק מהחברות לא גובות אותו.

        לכאורה אפשר לשאול את חברת הביטוח אם היא תגבה על החובה.

        עסקאות רכב

      • ניסאן קשקאי ידני למכירה
        ג גיל

        @יחצ-המקצוען כתב בניסאן קשקאי ידני למכירה:

        @גיל יש לך מה להוסיף ?

        כן, שגם הצורה הישנה 2007 והלאה הן אמינות, רק ישנות וקצת פחות יפות…

        לוח יד2

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        השרשור הנוכחי מיצה את עצמו וננעל. ככל שיהיה צורך להמשיך לדון בנושא, ניתן לפתוח שרשור חדש, ובלבד שהדיון יתנהל בהתאם לכללי הפורום.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        ג גיל

        העין במר קוראת, והלב נקרע,
        האם להתעלם מהשרשור או להגיב. ומה להגיב?
        ומי יכעס, ומי יזעם? ומה אזעום לא זעם…

        כשמשני צדי המתרס עומדים אנשים שעשו רבות עבור המקום הנפלא הזה,
        ואיך יבוא הילד ויתערב בין אבא ואמא שרבים? לא יתערב.
        אבל אכתוב מה הילד שבי אומר לעצמו:
        אני לא מבין על מה הם מדברים, לא מכאן ולא מכאן.
        אבל למה, למה המשפחה שלי חייבת ליישב סוגיות, בצורה הזו…?
        לא זה הדרך, אפי’ אם זה העיר…
        אז המשפט שהכי התחברתי אליו, מכל השרשור (וקראתי את כולו, כולל המחוק) :

        @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

        כואב הלב באמת כואב הלב

        מחילה מכולם,
        לא תמיד אני מסוגל לשתוק (או שתנסחו את המשפט הזה להפך).

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!

        צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.

        הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.

        דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.

        דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!

        לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון משום שנמצא כי אינם עומדים בכללי הפורום (ולא משום שיקול אחר). ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קראוסובר או סדאן
        מאירמ מאיר

        @שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן:

        לכל בעלי הקראוסובר
        האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
        קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
        שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
        השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
        אם זה נכון זה מינורי?

        עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…

        עסקאות רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        יוניי יוני

        @יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

        רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
        לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
        זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

        ממש לא
        הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה

        מדברים רכב

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ג גיל
      יוניי יוני
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום