דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מגיהים

      פרטי

      פוסטים


      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!

        צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.

        הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.

        דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.

        דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!

        לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קראוסובר או סדאן
        מאירמ מאיר

        @שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן:

        לכל בעלי הקראוסובר
        האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
        קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
        שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
        השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
        אם זה נכון זה מינורי?

        עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…

        עסקאות רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        יוניי יוני

        @יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

        רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
        לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
        זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

        ממש לא
        הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה

        מדברים רכב

      • שליח, ביטוח
        יוניי יוני

        @טוסון כתב בשליח, ביטוח:

        @אושר-מתקרב כיוון שהביטוח שלו הוא ‘למטרות חברתיות ופרטיות בלבד’ וזה מטרת עבודה

        כל אחד שנוסע לעבודה זה לצורכי עבודה
        בקיצור לא חושב ולא שמעתי אי פעם שזה בעייתי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        יוניי יוני

        @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

        @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
        הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
        ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

        לא הבנתי מה היה מראש ומה הוספת?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף
        יוניי יוני

        לי ספציפית אחרי כמאה ק"מ היה צורך לחזק

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה דחופה!!
        יוניי יוני

        @יוני-9 לסיכום תפנה ל @מאיר באישי עם השם של הסוכן והוא יחליט מה לעשות ואיך בנוגע להמלצה עליו בפורום

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום
        ג גיל

        @יחצ-המקצוען כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

        @YBA
        054-2335-307 רויטל לוזון.

        מומלצת על ידך?

        רישיון נהיגה

      • ג'ק עגלה מקצועי ב450 ש"ח רק היום
        ג גיל

        @נייטרון-חפשי

        קלטת בכמה הוא מוכר ליפט?

        ואני חשבתי שאתה הסיבה היחידה שבגללה שווה לבוא לצפת…
        (אל תדאג, הוא במקום השני).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ד"ר פריוס
        ג גיל

        @mik6868 כתב בד"ר פריוס:

        ולתועלת הכלל לא יודע את מי לתייג למחוק את כל החלק של השיח חרשים… אולי @Klonimoos

        פשוט שולחים דיווח.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ג גיל
      יוניי יוני
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום