@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
זוועה
ומה תגיד על זה שבשדרות ויצמן מצמצמים את הכביש בכל תחנת אוטובוס? כשבאתי לגור בנתיבות הייתי בהלם טוטאלי כשראיתי את זה (באתי מאזור ירושלים, שם משקיעים מאמצים רבים לנצל כל סנטי מטר…)
@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
זוועה
ומה תגיד על זה שבשדרות ויצמן מצמצמים את הכביש בכל תחנת אוטובוס? כשבאתי לגור בנתיבות הייתי בהלם טוטאלי כשראיתי את זה (באתי מאזור ירושלים, שם משקיעים מאמצים רבים לנצל כל סנטי מטר…)
@אני-10 כתב בפריאוס על גז:
מעונין לשמוע חוות דעת
חבר מציע לחבר אחר פריאוס 2008 350K קמ על גז נשמע מצב טוב ב10K שח נשמע הגיוני?
כמה זמן זה על גז?
@מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:
@יוני
השכרה של חברה שמשכירה לנהגים צעירים.
איך הוא יכול לדעת מה העלות של הרכב?
תכלס’, הוא תובע השתתפות עצמית.
לשלם לו?
איזה רכב זה?
בגדול זה לא נשמע השתתפות עצמית אלא פשוט רכב שאין לו מקיף ולכן הוא צריך לשלם את שווי הרכב
למה לא לשלם אם זה המחיר?
וקיה נירו?
@שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
אני חושב שהפשיטות האלו זה פרוצדורה סטנדרטית… המשטרה פושטת, מצליחה להוכיח עשירית מהמקרים וממשיכים עד לפעם הבאה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
@יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@עוד-אחד-שמבין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
מוכנה להקיף את כדור הארץ לפחות עוד 4-5 סיבוביםאני מבין שהוא כבר הקיף את כדור הארץ לפחות פעם אחת…
ההיקף של כדור הארץ הוא כ40,000 קילומטר. כך שלעת עתה הוא הקיף 8 פעמים.
@עוד-אחד-שמבין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
מוכנה להקיף את כדור הארץ לפחות עוד 4-5 סיבובים
אני מבין שהוא כבר הקיף את כדור הארץ לפחות פעם אחת…
@יצחק-רשטונ כתב בדרייבר -קילומטראז' גבוה:
סתם מסקרן אותי
דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?
ודאי שלא
אף אחד לא ייקח אותו, אז הוא יוריד מאד את המחיר בשביל זה