דילוג לתוכן
לוגו
×

    חלקי חילוף

    דיונים בנושא חלקי חילוף בלבד

    2.0k נושאים 25.6k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
      מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

      2k 24k
      2k נושאים
      24k פוסטים
      משה שמחהמ
      @zalmensmok כתב בעזרה: שימוש בשיקוף מסך: @משה-שמחה אתה מפעיל מוזיקה מהזיכרון הפנימי? למה אתה לא משתמש עם אנדרואיד אוטו? יש לי אפליקציה בשביל זה, אני ישתף לך אותה יותר מאוחר. (אצלי זה אנדרואיד 7 אז לא עובד לי אנדרואיד אוטו אבל יש איזה אפליקציה שכן מצליחה להפעיל אותו, ואז בתוספת של האפליקציה musicolet זה עובד מצויין יחד, יש לך גם את הוויז וגם את המוסיקה על המסך). לפי מה שידוע לי אין אנדרואיד אוטו במסכים האלה, אבל אם יש לך משהו שיאפשר אני הרבה יותר מישמח.
    • תושבות מנוע לקורולה 2010

      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      4k צפיות
      נייטרון חפשינ
      @אביעד כתב בתושבות מנוע לקורולה 2010: לדוגמא, אם תושבת מנוע לא מקורית עולה 500 ומקורית עולה 2000 לא מקורית תחזיק לי 3 שנים ומקורית 10 שנים היחס במחיר בין מקורי לחליפי הוא בין 1/2 ל1/8 וההפרש בעמידות החלק היא לדעתי פי 2 לכל היותר. מה שכן הגיוני, שאיכות הגומי של מקורי משכך רעידות יותר טוב, אלא שזה כבר עניין של נוחות וב’דקות’.
    • מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015

      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      4k צפיות
      נתי 2נ
      @יודי-ויין פשוט תרשום את זה בגוגל וכנס לתוצאה הראשונה רעשים של נקישות בדשבורד מאזור ההגה טיוטה פריוס 2012 קארספורום
    • למכירה בזול חלקי חילוף ליונדאי גטס 2005

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      3k צפיות
      אין תגובות
    • הזמנת נורות הלוגן בצבע לבן - חוקי.

      82
      0 הצבעות
      82 פוסטים
      25k צפיות
      ג
      @טרנטע כתב בהזמנת נורות הלוגן בצבע לבן - חוקי.: אגב @גיל יש דרך להחליף את הנורות החניה 5W גם ללבן שיראה יפה ?! את זה יש בגמ"ח, הלוגן לבן. תבוא תקח.
    • הצילו... חייב להשיג אלטרנטור לפיקאסו C4.

      4
      2
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      2k צפיות
      ש
      @mdy בהצעות שקיבלתי היה מופיע גם שם המוסך, אפשר לשלוח בקשה ולראות מי המציעים ולבדוק עליהם בגוגל…
    • הזמנת פנסים מאלי אקספרס

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      1k צפיות
      אחרית לעמךא
      @שלמה-לוי אם מוטבע על המוצר סמל E בתוך עיגול הסיכוי שלו לעבור יותר גבוה, (אבל אולי עדיין לא 100%). צריך כמובן להשתמש במשלוח רגיל של אלי ולא בחברה מהירה. ויעויין עוד כאן. אפשר למצוא גם באתרים אירופאים, המק"ט של צד נהג הוא 8U0945095A או 8U0945095. המק"ט של צד נוסע הוא 8U0945096A או 8U0945096. מארה"ב לא מומלץ להזמין כי בד"כ זה פנס אחר.
    • שברתי למישהו פנס של נגררת

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      מאירמ
      @דוד-משה-1 אני חושב שפנסים לנגררת הם סוג של אוניברסליים. ראיתי כמה פעמים שהפנס הימני היה שונה מהשמאלי… אגב, יצאת בזול!
    • הזמנות מאיביי

      12
      1 הצבעות
      12 פוסטים
      6k צפיות
      dudi752D
      @גיל חחחח א"כ אז כן… יישר כח שהחכמתני…
    • פנס קדמי לטויוטה קורולה 2009

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      1k צפיות
      קורולה אברכיםק
      @יצחק-6 ממש לא מסובך, כמה ברגים.
    • אלטרנטור משופץ ליונדאי i10

      1
      1 הצבעות
      1 פוסטים
      1k צפיות
      אין תגובות
    • פנסים להונדה אינסייט 2013

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      2k צפיות
      ש.נש
      @שלמי-תודה בעיקרון כשלא עוברים טסט צריך לחזור לאותו מכון ולהראות שתוקן אבל אם עבר חודש זה מתבטל וצריך לעשות טסט מחדש ואז אפשר ללכת למכון אחר ולהעביר כמו שכתבו למעלה
    • פגוש לdyd

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      1k צפיות
      מ
      @חיים-5 Spoiler תתקן את הכותרת BYD טמבון/מכסה מנוע
    • בקשה | קישור לסליל הגה לניסן טידה

      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      2k צפיות
      נייטרון חפשינ
      @spider כתב בבקשה | קישור לסליל הגה לניסן טידה: ומה זה האתר הזה משהו מוכר? כמדומני אתר פרטי של מוכר מעלי
    • צלחות לקיה סיד

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      2k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ITAMAR25 ג’קי חלפים בתלפיות
    • מנגנון לחלון דלת נהג שברולט אורלנדו [אזור קרית גת]

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      3k צפיות
      פ
      תחלס ניסית להרכיב את החלים שנשברו מהחלק של שבררולט קרוז ורק בסוף לא הצלחתי למתוח אותם שבום אופן הלכתי למישהו ומתח לי ב300 ש"ח בערב חג ונגמר הסיפור תודה לאכפתיים ואם נצתרך שוב משהו חס וחליה נזכור שהציעו כן מישהו שיש לו לפירוק תודה רבה
    • 1 הצבעות
      7 פוסטים
      2k צפיות
      ז
      @זיק-המבריק אתה יודע את אתה צריך את כל הכבל או רק הקצה?
    • איכות צינורות גומי

      6
      1 הצבעות
      6 פוסטים
      3k צפיות
      נייטרון חפשינ
      @זיק-המבריק ראיתי! ראיתי! אני לא מכיר פירמות והתמונה לא אומרת לי כלום! אולי AI יוכל לתת לך מידע כלשהו (בערבון מוגבל כי אם הוא לא יידע אז הוא יקשקש לך משהו בביטחון).
    • מחפש פירוקיות באזור הדרום - קרית גת

      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      3k צפיות
      דוד 100ד
      @ההוא-מקרית-גת בסדר גמור מצוין העיקר שהסתדרת
    • רעש של אוויר בלחיצה על הבלמים

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      4k צפיות
      נתי 2נ
      אולי ברוך המוסכניק מהמושב ישעי ליד בית שמש שמעתי שהוא יודע מה הוא עושה מומלץ לאברכים
    • משולשים למיצובישי ספייס וואגון

      נפתר
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      7k צפיות
      טוסוןט
      @מתלמד-0 כתב במשולשים למיצובישי ספייס וואגון: נראה לי שאצלך זה יושב עם ברגים, עבודה יחסית קלה. אם זה היה אצלי כך, ייתכן והייתי עושה לבד אני עשיתי כבר, עלה לי 300 לצד כולל עבודה עכשיו אני צריך בולמים אחוריים, אבל נראה לי שבעל הרכב יעלה אותו לכפר את החלק אמרו לי בוואדי ג׳וז 450 לזוג, ויהודי 700 לזוג, בפשטות אותו חברה, ועבודה, יהודי אמר לי 200 לצד בא נראה כמה בכפר ייקח

    109

    מחובר

    3.1k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.4k

    פוסטים