יש לי שאלה מעניינת תגידו לי מה שמעתם מאנשי מקצוע( לא סתם מהבטן) האם אפשר לסמוך על המד דלק ולחכות שהנורה תידלק /שהפס יהבהב או שזה יכול להטעות ובעצם הכיל ממש כמעט ריק וזה יכול לעשות נזקים תאולי זה תלוי כל סוג רכב תודה למי שיש לו מידע
ש
שלמה פורמן
@שלמה פורמן
-
מד דלק -
הונדה גאז 2017 ידנית@יצחק-רשטונ אני מעוניין ברכב הזה דיברתי עם הבעלים אמר לי שאין לו טסט עכשיו (לפני יומיים) מכיון שתאריך עליה על הכביש הוא 07/17 שזה גם החודש שבו עושים טסט המסקנה שלי הייתה שהרכב בלי טסט קרוב לשנה כבר !!! ירדתי מזה אבל אני שומע ממך משהו אחר אז תוכל בבקשה לבדוק לי לעמוק מה עם האוטו מה המצב שלו האם לא עבר תאונות וכו. תודה מראש
-
בדיקת רכב לקניהמישהו כאן מכיר מכונאי טוב ומקצועי שיבדוק לי רכב לפני קניה ברחובות ? תודה רבה
