שימו לב שיש איזה רפורמה של שפיטה מרחוק בעבירות קלות אני לא יודע מתי זה נכנס לתוקף רק צריך לקחת בחשבון גם את זה.
לאברכים אתם תמיד יכולים להביא עו"ש ולהראות שהמצב הכלכלי לא משהו יש הרבה שופטים שמתחשבים גם בזה ככה לדעתי אין מה להפסיד ממשפט.
יש לי חבר שעבר באדום בר"ע השומר ניידת צילמה הכול מאחוריו הוא הגיע למשפט רצה לעשות הסדר עם התובעת היא אמרה לו יש תיעוד אני לא יכולה.
אז הוא הלך לשופטת וסיפר לה שמאז הוא חזר בתשובה והוא נזהר מאוד וגם מצבו הכלכלי רע וכולי וכולי הכול בלי ראיות אלא סתם פטומי מילי בעלמא השופטת השתכנעה ונתנה לו
500 במקום 1500 וגם ירד הנקודות. מסקנא תמיד כדאי להישפט כי יכול להיות הפתעות.