דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      קורולהק

      קורולה

      @קורולה
      אודות
      פוסטים
      10
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        קורולהק קורולה

        @יוסף-4 אחד, כמה שיותר גדול יותר נוח
        לא פחות מ128 (צריך לבדוק מה המגבלה שלו, הZ40 הוא עד 128 לדעתי ה50 יותר)
        אני אישית ממליץ לקנות רק ממקום רציני ולא מאלי
        או מאמזון או בארץ

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        קורולהק קורולה

        @קורולה רק לא הבנתי איך בדיוק זה יוצא יותר זול זה לפחות עוד 100 שקל
        כנראה שבכל זאת טכנולוג טוען שזה עם קיט
        אחרת זה הרבה יותר יקר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        קורולהק קורולה

        @יוסף-4 דובר על זה לא ברור מה הקטע הזה
        בכל מקרה אתה צריך את זה
        8abf8c5e-50f9-466d-8033-84ceb0063a20-image.png
        קדמית+אחורית

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        קורולהק קורולה

        @יוסף-4 z50 יותר טוב מה40
        אין שם באמת קיט
        תקנה קיט בנפרד
        אתה צריך לקנות את ההוא שמגיע עם מצלמה אחורית

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        קורולהק קורולה

        @יוסי-לוי צודק טעות שלי אני יודע מה זה קיט
        משום מה היה נראה לי כזה
        פה יש לך קיט תואם מקורי
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c3OKJD4F

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • המלצה על מוסך אלחנן אלחרר
        קורולהק קורולה

        @מאיר-ברק כתב בהמלצה על מוסך אלחנן אלחרר:

        @EBA תודה על ההמלצה מהתגובות נשמע שהוא זול ואמין דווקא נשמע שהוא מעסיק רק יהודים עיקרון של עבודה עברית כמובן אשתף לאחר הביקור

        לא יודע איפה אמרו לך שהוא זול
        כי הוא ממש לא זול
        הוא מהכי יקרים שאני מכיר
        עבודה עברית זה נכון אבל יקר מאוד
        לדעתי ברוב הפעמים לא שווה את המחיר שהוא לוקח

        טיפולים, אחזקה ותקלות אלחנן אלחרר

      • המלצה על מוסך אלחנן אלחרר
        קורולהק קורולה

        @מאיר-ברק המליצו לך לא? אתה מחפש המלצה להמלצה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות אלחנן אלחרר

      • חוסר אחריות אלי אקספרס
        קורולהק קורולה

        @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי הקספרס:

        רכשתי T10
        ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
        כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
        יש מה לעשות או להתיאש
        תודה

        קנית בפייפאל?
        בשביל זה קיים פייפאל יש אפשרות לפתוח מחלוקת תוך 180 יום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום