@יוסי-לוי @פתוח-לשמוע
מעדכן שהפתרון היה נעוץ כבר בשאלה, לא חיברתי את השלילי הזה (חלק מהצמה)

לשלדת הרכב.
אחרי שחיברתי הכל עובד תקין.
אני הקטן
-
מדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס -
מדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס@פתוח-לשמוע

ואם כבר, מה אני עושה עם זה:

תודה גדולה על העזרה! -
מדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס@פתוח-לשמוע @מיישה או משהו אחר שמבין בזה, אשמח לקבל עזרה
חיברתי את הצמה לרכב ולמערכת החדשה, כשהפנסים דולקים המערכת פועלת אך כשאני מכבה פנסים המערכת נכבית לחלוטין והתאורה בלוח מחוונים מהבהבת.
כשעשיתי את זה:@פתוח-לשמוע כתב במדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס:
מושכים את המערכת הישנה החוצה ומנתקים מאחור את הצמה ומחברים לכבל החדש לפני שמחברים מושכים את החוט השחור [המינוס] קרדיט ל@מוטי-ברנד [אגב לא חיברתי אותו לשום מקום ועובד חלק]
אז המערכת לא פועלת גם כשהפנסים דלוקים.
-
רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית@פתוח-לשמוע
זה הקישור
אני מנצל את ההזדמנות להודות לך על המדריך המושקע לגרנדיס, הוא עזר לי מאד. -
רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית@פתוח-לשמוע
כפי שכתבו הפאנל הנ"ל מתאים במדויק, יש להזמין ללא כבל.
יש לי קישור לכבל מתאים עם משלוח חינם אבל לא מאופשר לי לשלוח קישור כי צריך 10 מוניטין, איך מתגברים על זה?
ד"א הקישור הראשון ששמת במדריך לפאנל וכבל לא תקין. -
עזרה בחיבור מצלמת רוורס מובנית בגרנדיס -
עזרה בחיבור מצלמת רוורס מובנית בגרנדיסהתקנתי מולטימדיה בגרנדיס ומראש ראיתי שיש מצלמת רוורס מובנית כך שתכננתי להתחבר אליה במקום להזמין חדשה. כשפתחתי את מכסה הפלסטיק בדלת התא מטען גיליתי שיש למצלמה חיבור משונה כפי שאפשר לראות בתמונה.


אשמח לשמוע אם יש דרך להמיר את זה לחיבור הרגיל שנפוץ בימינו כדי לחברו למולטימדיה, או לחילופין אם אפשר לחתוך את החוטים ולחבר באופן פיראטי לחוט ממצלמה אחרת.
תודה מראש למסייעים. -
מדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס@יוסי-לוי
יותר מאשמח לקבל הדרכה -
מדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס@יוסי-לוי
הזמנתי את הפאנל מהקישור שצירפת והוא אכן מתאים בול. תודה ענקית.
מה שכן צריך לשים לב, הכבל שמגיע אם הפאנל הזה לא מתאים (אצלי בכל אופן) ואני צריך להזמין שוב כבל בנפרד מקישור אחר.

-
רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית@יוסי-לוי
אני מעוניין לנסות את הפאנל הזה, אם אני מזמין מערכת מהקישורים בתחילת פוסט זה, אני צריך להזמין פאנל עם כבל או בלי?
תודה -
הזמנת מדחס מזגן מעלי אקספרס - מומלץ?אשמח לשמוע מבעלי ניסיון/ידע.
וכן קישורים רלוונטיים, למיצובישי לנסר 2011
תודה רבה -
רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית@EBA
תודה רבה על המידע המחכים!
איך אני יודע אם אני צריך מסך 9" או 10"?
זה צריך להיות מותאם לפנאל שאני מזמין? -
דרוש מנגנון לחלון אחורי שמאלי מיצובישי לנסר החדשותדרוש מנגנון לחלון אחורי שמאלי מיצובישי לנסר החדשות
תודה
