דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      Y

      yb3082

      @yb3082
      אודות
      פוסטים
      23
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @Israel-Meir
        אני הזמנתי מאלי באבא
        לקח קצת זמן אבל הגיע בה
        דרך צ’יטה
        מאלי אקספרס פעמיים נתקע במכס
        פה היה יקר יותר אבל בלי כאבי ראש ובירוקרטיה
        מבחינתי שווה את השקט

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • כבל ופאנל לאוריס 2013
        Y yb3082

        @מיישה אפשר קישור למוצר?
        או לפחות תמונה שנוכל לנסות למצוא?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @yatopaz מתי קנית?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @יחצ-המקצוען תעדכן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @יחצ-המקצוען איך יכול להיות??
        לי מכר ב157 דולר
        תראה מה הוא מכר לך
        תמונה של ההזמנה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • כבל ופאנל לאוריס 2013
        Y yb3082

        @מיישה אולי תעזור לנו?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @אבי-KIA הזמנתי 4 64
        שלח לי קישור ל157 דולר
        והבנתי שהמשלוח יקר כרגע
        באלי הזמנתי ונתקע במכס ושילמתי עוד 180 ש"ח והרבה כאב ראש
        אז אם זה יגיע בשלום דרכו זה משתלם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @Israel-Meir אני הזמנתי בשישי
        מייד אישר
        כרגע כתוב
        סטטוס מחכה למשלוח

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @אבי-KIA לא

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • כבל ופאנל לאוריס 2013
        Y yb3082

        @פתוח-לשמוע לא יודע אם מתאים כי אין תמונה של ה9 אינץ רוצה לשמוע ממי שמכיר כבר את הרכב אם זה יתאים לי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • כבל ופאנל לאוריס 2013
        Y yb3082

        @גיל תודה
        זה 10 אינץ
        אני צריך 9 אינץ
        והאם לא צריך קנבס?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • כבל ופאנל לאוריס 2013
        Y yb3082

        אם אפשר בבקשה קישור לפאנל וכבלים לאוריס 2013

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @aiib ככה זה שאין לך חשבון
        גם באלי זה ככה כתוב מחיר באתר וכשאתה נכנס המחיר קופץ
        בדקתי שכשנכנסתי לחשבון שלי והמחיר משתנה
        תעדכן אם אצלך זה שונה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @yb3082 אז בדקתי
        זה אותו מחיר
        המחיר הוא 157 דולר
        פשוט שם זה לא כולל משלוח
        המשלוח זה עוד 90 ש"ח
        וזה יוצא בסוף 157 דולר בכולל

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        פאנל וכבלים לאוריס 2013
        יש קישור?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @aiib זה מוזר זה אותו מוכר שמכר לי ב157 דולר
        הזמנתי עכשיו שוב במחיר שהיה רשום שם ואני מחכה לאישור הזמנה
        אם זה יאושר אני יבטל את ההזמנה הקודמת
        וכן זה המערכת המומלצת ביותר כיום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        לי כבר ביקש 157 דולר על ה4 64
        עדיין יותר זול מלשלם מיסים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • משלוח עם מינימום סיכון
        Y yb3082

        @פתוח-לשמוע באלי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • משלוח עם מינימום סיכון
        Y yb3082

        @יוני אני עכשיו ניסיתי משהו חדש
        ביקשתי שיחלק את המשלוח ל 2
        משלוח 1 רק הכרטיס שזה המוח של המערכת
        משלוח שני המסך מפורק
        הגיע לי חלק בלי מכס ובלי משרד התקשורת
        המוכר שלח לי סרטון קצר איך לחבר את הפלטים
        של המסך לכרטיס
        קלי קלות
        פעם אחת זה לא ראיה
        צריך שיעשו את זה הרבה כדי לראות אם באמת זה עובד
        בהצלחה לכולם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום