דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      Y

      yb3082

      @yb3082
      אודות
      פוסטים
      23
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • משלוח עם מינימום סיכון
        Y yb3082

        @יוני אני עכשיו ניסיתי משהו חדש
        ביקשתי שיחלק את המשלוח ל 2
        משלוח 1 רק הכרטיס שזה המוח של המערכת
        משלוח שני המסך מפורק
        הגיע לי חלק בלי מכס ובלי משרד התקשורת
        המוכר שלח לי סרטון קצר איך לחבר את הפלטים
        של המסך לכרטיס
        קלי קלות
        פעם אחת זה לא ראיה
        צריך שיעשו את זה הרבה כדי לראות אם באמת זה עובד
        בהצלחה לכולם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה במכס
        Y yb3082

        @משהקפלן לא מתחרט לרגע,
        רק מסביר לחברה מה התהליך,

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה במכס
        Y yb3082

        @יוסי-לוי
        אז אני עברתי עכשיו את הסיפור הזה כך,
        הזמנתי את הts10s 2k, כמובן שבמכס זה נעצר
        היו פה כאלה שטענו לזייף אבל הבנתי שדואר ישראל יודעים בדיוק את המחיר המקורי
        למרות שהמוכר הצהיר על 70 דולר הם שלחו לי הערכת מחיר והם טעו בכמה שקלים בלבד
        בקיצור הם ידעו בדיוק את המחיר המקורי,
        שלחתי להם צילום מסך של הקניה והצהרתי שזה
        “רדיו חליפי לרכב” הוספתי גם מסך מלא בתגובות של ישראלים שקנו וכתבתי שראיתי שכולם קונים פה ולאף אחד לא עשו בעיות וכו
        קיבלתי לינק לתשלום מכס 180 ש"ח…
        100 מע"מ ודואר ישראל לקחו על עמילות מכס את השאר,
        לאחר 4 יום היה אצלי בבית
        בקיצור כאב ראש+ 180 ש"ח תוספת מחיר וזה אצלכם בבית

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @aiib זה מוזר זה אותו מוכר שמכר לי ב157 דולר
        הזמנתי עכשיו שוב במחיר שהיה רשום שם ואני מחכה לאישור הזמנה
        אם זה יאושר אני יבטל את ההזמנה הקודמת
        וכן זה המערכת המומלצת ביותר כיום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @aiib ככה זה שאין לך חשבון
        גם באלי זה ככה כתוב מחיר באתר וכשאתה נכנס המחיר קופץ
        בדקתי שכשנכנסתי לחשבון שלי והמחיר משתנה
        תעדכן אם אצלך זה שונה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!
        Y yb3082

        @יחצ-המקצוען תעדכן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום