דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      R

      Raki

      @Raki
      אודות
      פוסטים
      8
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • במחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין)
        R Raki

        עשיתי אתמול נסיעת מבחן וזה הסיכום שלי:
        (גילוי נאות: אינני מבין גדול הרכבים)

        מדובר באוטו גדול ביחס לצרי טיגו 8 ודומיו.
        האוטו נראית מבפנים כמו רכב יוקרה עם דיפונים בצבע עץ (דגם luxury בהיר).

        אני גבוה וישבתי בספסל השלישי ממש ברווח וזה באמת מתאים לשני מבוגרים, ברוחב, בגובה וגם במרווח לרגליים. הדבר היחיד שיפריע שם למבוגרים זה גובה הכסאות - זה מאוד נמוך, אבל יש מקום לשבת.

        הספסל האמצעי מאוד מרווח - גם לשלוש אנשים.
        אפשר להזיז על מסילות.

        הפגאז’ אכן הרבה יותר גדול מהמתחרים.
        אפשר גם לכוון את המשענת הגב של מושבים האחוריים ממש לאחור על חשבון חלק מהפגאז’, או לכוון קדימה כדי להרוויח מקום נוסף.
        אפשר להוריד את כל המושבים של השורה שניה השלישית ולקבל משטח ענק עם רצפה ישרה.

        יש שליטה עצמית על בקרת אקלים לשורה השניה.

        מצלמת ה360 מעלות מאוד ברורה. הצלחתי לצאת מחניון צפוף בקלות…

        בנסיעה בכביש הייתה תאוצה טובה והרגשה יציבה יחסית גם כשלקחתי סיבוב מהיר בכיכר.
        מרגישים קצת חזק את הבלימה הרגניטיבית (אני לא רגיל להיברידי) אבל אפשר לשלוט בעוצמה שלו.

        בלי להתייחס לאמינות שתתברר בהמשך, אני מאוד התרשמתי מהרכב.
        אני מתכוון לקחת אותו בליסינג פרטי ל3 שנים, אז אני לא דואג בכלל לגבי המכירה בעתיד.

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        R Raki

        בתור אחד שנוהג ברכב הזה כמה שבועות, אשלים כמה פרטים:

        א. @מאיר כתב שצריך לנטרל כל נסיעה מחדש את המערכות שלא יצפצפו.
        אז דווקא ברכב הזה יש חידוש שאפשר לקבוע פעם אחד את כל ההגדרות שאתה רוצה ואז ללחוץ על כפתור לשמירת ההגדרות.
        בכל תחילת נסיעה צריך רק לגלול את המסך למטה וללחוץ על כפתור בודד ושוב לאישור, וכל ההגדרות האישיות שלך נכנסות לתוקף.

        ב. בשונה מהצרי לדוגמה, הרכב יזכור איזה מצב נהיגה קבעת בפעם האחרונה (אקו, רגיל או ספורט) וכן אם נטרלת את הstart-stop ולא צריך לקבוע כל פעם מחדש.

        ג. לגבי המולטימדיה: אין דפדפן. יש רק חיבור לאמזון מיוזיק (צריך לשלם על מנוי באמזון) וזה לא מאוד שונה מרדיו שיש בכל רכב.
        ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.

        ד. מערכת הסאונד בגרסת לקשרי הוא פנומנלי. עולה בהרבה על מערכות בלא מעט רכבי יוקרה.

        ה. יש נקודה מעט מעצבנת, שהמסך לא עובר בלילה באופן אוטומטי למסך שחור וביום למסך לבן. אם זה מפריע אז צריך להחליף באופן ידני בתפריט.
        אבל בדרך כלל מסך בצבע שחור ברור גם ביום.

        תודה @מאיר חידשת לי שאפשר לפרק את מוט הגלילה.

        מבחני דרכים

      • במחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין)
        R Raki

        @מאיר כתב בבמחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין):

        @Raki אשמח לשמוע כמה עולה ליסינג שכזה ובכמה ק"מ מדובר (לשנה)

        לקחתי את הדגם היקר יותר וזה עולה כ4,000 שח לחודש + מקדמה בסך 7500 שח.
        הדגם הזול יותר עולה כ3500 שח בחודש.

        לקחתי ל36 חודשים, עד 20,000 ק"מ בשנה.
        זה כולל אגרת רישוי, ביטוחים, שינוע לטיפולים וטסט, החלפת צמיגים ומצבר פעם אחת, רכב חילופי במקרה של השבתה במוסך מעל 24 שעות, ועוד.

        כשהייתי בנסיעת מבחן הציעו לי עסקת רכישה, אבל בסוף הלכתי על ליסינג פרטי בשביל השקט הנפשי.
        החברה הציעו לי תנאי מימון מאוד נוחים לרכישה. מימון מלא עם הלוואה עד פריים מינוס 1 + התחייבות לטרייד אין במחיר מחירון בסיום ההלוואה (אפשר להחליף לרכב בכל החברות שבקבוצת לובינסקי, כגון פג’ו סיטרואין ועוד)

        אני אמור לקבל את הרכב תוך 2-3 שבועות ואוכל לעדכן בהמשך עוד פרטים על הרכב.

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • במחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין)
        R Raki

        @אין-עוד-מלבדו-0 כתב בבמחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין):

        @Raki כתב בבמחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין):

        לקחתי את הדגם היקר יותר וזה עולה כ4,000 שח לחודש + מקדמה בסך 7500 שח.
        הדגם הזול יותר עולה כ3500 שח בחודש.

        לקחתי ל36 חודשים, עד 20,000 ק"מ בשנה.
        זה כולל אגרת רישוי, ביטוחים, שינוע לטיפולים וטסט, החלפת צמיגים ומצבר פעם אחת, רכב חילופי במקרה של השבתה במוסך מעל 24 שעות, ועוד.

        כשהייתי בנסיעת מבחן הציעו לי עסקת רכישה, אבל בסוף הלכתי על ליסינג פרטי בשביל השקט הנפשי.
        החברה הציעו לי תנאי מימון מאוד נוחים לרכישה. מימון מלא עם הלוואה עד פריים מינוס 1 + התחייבות לטרייד אין במחיר מחירון בסיום ההלוואה (אפשר להחליף לרכב בכל החברות שבקבוצת לובינסקי, כגון פג’ו סיטרואין ועוד)

        אני אמור לקבל את הרכב תוך 2-3 שבועות ואוכל לעדכן בהמשך עוד פרטים על הרכב.

        אשמח לשמוע היכן קיבלת את ההצעה הזאת @Raki

        את הליסינג הפרטי לקחתי מחברת אוויס.
        קיבלתי הצעה לרכישה ישירות מחברת MG כשעשיתי נסיעת מבחן.

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • במחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין)
        R Raki

        @מיישה כתב בבמחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין):

        @תצמנ כתב בבמחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין):

        כבר כמעט סגרתי על ג’אקו 8

        עדיף בפער ניכר

        לקחתי S9 בליסינג פרטי מאוויס. (דגם luxury)
        חיכיתי כמה חודשים וקיבלתי אותו בתחילת השבוע.

        לאחר כמה ימים של נסיעות ארוכות וקצרות, אני יכול להגיד שחוויית הנהיגה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי.
        זה ממש יושב טוב על הכביש, וזה גם מרווח מאוד.
        היה לי צרי טיגו 8 (בנזין) לפני כן, ואי אפשר להשוות בכלל. זה 10 רמות מעל.

        הדבר היחיד שפחות טוב מהצרי, זה המצלמות. זה לא רע בכלל, אבל בצרי זה היה יותר ברור ויותר מתקדם.
        אבל זה מתגמד מול כל התחומים האחרים שהS9 עולה עליו בכמה רמות.

        בקיצור, ממש ממליץ למי שרוצה רכב מרווח ונוח.

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        R Raki

        @Raki
        ויש גם תכונה נוספת מאוד נחמדה:
        הרכב מזהה התקרבות למצלמות (גם כשוויז לא פועל) והוא מצפצף לך. אם אתה מעל המהירות המותרת אז הוא ממש מצפצף צפצפוצים חזקים וצפופים כדי להזהיר אותך.

        מבחני דרכים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום