דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      pppP

      ppp

      @ppp
      אודות
      פוסטים
      9
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מולטימדיה קורולה 2008
        pppP ppp

        @פתוח-לשמוע פתאום אני חושב שצריך לחבר את הכבל הפוך, מהתא אל המערכת ואז צריך להעביר דרך החור רק את הכבל.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה קורולה 2008
        pppP ppp

        @פתוח-לשמוע אתה מתכוון לתא הכפפות העליון או התחתון?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה קורולה 2008
        pppP ppp

        @פתוח-לשמוע ניסיתי וראיתי מעבר אבל הגודל של ה-USB יותר גדול ממנו.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה קורולה 2008
        pppP ppp

        https://www.youtube.com/watch?v=n5yp6FTwojM

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה קורולה 2008
        pppP ppp

        התקנתי מערכת בקורולה 2008 והסתבכתי איפה להוציא את היציאות USB.
        בדרך כלל מוציאים אותם לתא כפפות, אבל לא מצאתי מעבר.
        ראיתי סרטון (מצורף) שאומר לקדוח חור בפלסטיק ליד המצת.
        זה הדרך או שיש משהו יותר נחמד?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?
        pppP ppp

        @הכל-בעז-ה דיברתי עם עוד מוסכניק מוכר ואמין והוא אמר לי ששמן שעומד בתקן ושמן מקורי של הונדה זה כמו שתי חבילות של סוכר עם אריזה שונה.
        אתה גם דיברת על שמן בתקן?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?
        pppP ppp

        @הכל-בעז-ה שאלתי מוסכניק מוכר מאד והוא אמר לי שאין צורך במקורי רק שיהיה בתקן, נכון?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?
        pppP ppp

        תודה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?
        pppP ppp

        תגובה: מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום