דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      meir6952M

      meir6952

      @meir6952
      אודות
      פוסטים
      40
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @נהוראי ככל הנראה הייתה בעיה שהוא היה מופעל מחדש ומופיע מסך חדש של נעילת מסך ואם לא נוגעים בו בשניות הראשונות הוא משבית את המערכת עד להפעלה חדשה (אני לא יודע אם זה מהאפליקציה או שזה הגיע בטעות מהגדרות מסוימות ) בכל אופן כרגע עדכנתי בחזרה לגירסא 0.3.7 ובתוך האפליקציה עשיתי ביטול מסך הנעילה וברוך השם הכל עובד מצוין

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @meir6952 האפליקציות A BLOQ יש אופציה לביטול נעילת מסך הבית עשיתי את זה בנתיים עובד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @קצתיודע 👍

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @Israel-Meir מה בסוף איך פתרת את זה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @Israel-Meir יכול להיות אבל זה קורה לי רק שהאפליקציה של הסינון פועלת
        אחרי שאיפסתי את המכשיר זה לא קרה וגם לפני ששמתי את האפליקצייה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @נהוראי עכשיו גם בגירסא הזאת0.3.5 זה קרה לי . לא יודע מה להגיד למה זה קשור

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @נהוראי אני משתמש בts10s התקנתי את 0.3.7 בהתחלה הוא עבד מצויין ואחרי שכיביתי את האוטו הוא הופעל מחדש ופתאום נפתח לי מסך מוזר ואחרי כמה שניות ניהיה כל המסך שחור
        כיביתי את האוטו חיכיתי כמה שניות והדלקתי עוד פעם ובהתחלה כשהוא פתח את המסך המוזר החלקתי על המסך ואז הוא עבד מצוין
        כולל החסימה שעובדת
        אבל בכל פעם שהפעלתי מחדש (ביטלתי את המצב שינה אז כל פעם הוא ממש הפעיל אותו מחדש) זה חזר על עצמו מחקתי והתקנתי עוד פעם זה לא עזר
        עכשיו התקנתי את הגירסא 0.3.5 וככל הנראה זה בסדר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @meir6952 התקנתי את 0.3.5 וככל הנראה זה מצוין

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @המאעסטר אתה חייב קודם כל למחוק מתוך האפליקצייה ואחרי זה אתה יכול למחוק בהרשאות יישום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @המאעסטר כיביתי את האוטו והדלקתי מחדש (לא היה לי סיכה ללחוץ על rst )
        וכשהוא מופעל מחדש אם בשניות הראשונות אתה לוחץ על המסך הוא עובר הלאה ועובד כרגיל
        ואז מחקתי את האפליקציה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        עוד שאלה קטנה עשיתי בהגדרות יצרן >ייצוא הגדרות הרחבה ומאז כל פעם שאני מפעיל מחדש את המערכת הוא כותב לי בעוד 5 שניות שדרוג למערכת ואז מפעיל מחדש עוד פעם את המערכת ( וממייבא את הגדרות ) אני לא יודע איך לבטל את זה איפסתי את המערכת לגמרי ועדיין כל פעם הוא מפעיל את זה. מישהו יודע איך לבטל את הגדרה הזאת
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        אפשר את הגירסה החדשה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @מיישה בהתחלה עבד לי מצוין אבל אחרי שהמערכת נדלקה מחדש פתאום אני רואה מסך שחור והמערכת לא מגיבה גם בגירסה הזאת 0.3.7

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @מנסה-להבין-0 אפשר לשלוח לי את האפליקציות האחרות כי הוא כותב לי שם שהקובץ לא קיים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @נהוראי לפי מה שאני מבין שהאפליקציה הזאת היא לא קדרואיד
        האם צריך להתקין גם פה עוד אפליקציה חוץ מזאת ?
        אני עשיתי ניפוי באגים אלחוטי ולא היה לי לאיפה להתקדם
        (יכול להיות שזה בגלל האינטרנט לא היה לי אינטרנט)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        @EBA אני מתכויין כמה שפחות לשבש את המערכת אבל שלא יהיה גוגל וכו

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת מולטימדיה ts10s
        meir6952M meir6952

        שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
        יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אמינות מוכר TS10S
        meir6952M meir6952

        @אלעזר-1 אפשר קישור של המוכר או של מישהו אחר מומלץ 1 שיביא לי את המקורי 2 ויעבור בקלות במכס. תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דרוש עזרה עם כבל מתאם לטויוטה אוריס
        meir6952M meir6952

        @מיישה הגדרתי בקנבס טויוטה קורולה כי זה מה שהיה ואת הכפתורי הגה ניסיתי להגדיר אבל הוא פשט לא קלט שאני לוחץ על משהו יכול להיות שאני צריך להגדיר בקנבס משהו אחר?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום