דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      kobiK

      kobi

      @kobi
      אודות
      פוסטים
      17
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קישור למערכת מאלי אקספרס
        kobiK kobi

        אשמח אם יש למישהו קישור למערכת נורמלית עם הפאנל ולא יקרה לטויוטה קורולה 2019
        או אם יש למישהו בארץ לא יקר גם טוב
        תודה מראש

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה טויוטה קורולה 2019
        kobiK kobi

        @מיישה תשתף מספר פלאפון שלך ואם יש ואצאפ או מייל ישלח לך תמונה של המערכת הקיימת

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה טויוטה קורולה 2019
        kobiK kobi

        @פתוח-לשמוע אני מנתיבות היה לי בלי הגלגלות ועבד וויז בכל אופן לא כזה קריטי לי אם לא יעבוד הוויז

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה טויוטה קורולה 2019
        kobiK kobi

        מחפש לקנות מערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה 2019
        המערכת שלי התצוגת מסך נשרפה
        אפשרי גם מערכת שפורקה מרכב אחר שרצה להתחדש
        אם יש למישהו אשמח שיעדכן אותי עדיף מאזור הדרום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סגירת תא מטען חשמלי בניסאן אקס טרייל
        kobiK kobi

        @מיוחד נתיבות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סגירת תא מטען חשמלי בניסאן אקס טרייל
        kobiK kobi

        היי
        יש לי ניסאן אקס טרייל דגם טקנה שמגיע עם פתיחה וסגירת תא מטען חשמלי ומשום מה בתא מטען נפתח באופן חשמלי מעולה אבל לא נסגר חשמלי
        אשמח לדעת מה יכול להיות
        מישהו אמר לי שזה כנראה הבוכנות אבל כשלוחץ על הסגירה אני לא שומע שהוא אפילו מנסה לסגור
        יש לציין שהכפתור עצמו תקין בוודאות ושלא לא עובד לי בשום אופציה(כפתור אחורי ,שלט , כפתור בתא הנהג)
        תודה מראש!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • CarPlay עבור קורולה 2019
        kobiK kobi

        @מוטי-ברנד
        פירקתי את המערכת אשמח לדעת מה צריך לנתק

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • CarPlay עבור קורולה 2019
        kobiK kobi

        הכנסתי את הדיסק און קי עם הקובץ וזה לא עושה כלום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • CarPlay עבור קורולה 2019
        kobiK kobi

        ואחרי שאני מנתק יש איזה קובץ שאני אמור להתקין במערכת?
        ברשימה ששלחו בפורום המערכת שלי לא אחד מהם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • CarPlay עבור קורולה 2019
        kobiK kobi

        אוקיי אז מה צריך לעשות?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • CarPlay עבור קורולה 2019
        kobiK kobi

        @מוטי-ברנד
        לא יודע מיזה גיל קאר יש לי וויז במערכת שאני כל פעם פותח נקודה חמה בשביל שיעבוד
        ולגבי הקישור ששלחת המערכת שלי זה לא אחד מהדגמים שרשומים שם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • CarPlay עבור קורולה 2019
        kobiK kobi

        מחפש פיתרון איך להפוך את המערכת מולטימדיה המקורית של טויוטה קורלה 2019 שתתמוך בCarPlay
        ראיתי שיש רכבים עם אותו מערכת שכן יש להם ואצלי אין אשמח אם יש למישהו פתרון עבורי
        תודה מראש

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • גמ''ח סורק תקלות מקצועי ועוד בירושלים אזור בית וגן
        kobiK kobi

        אני מחפש לשכפל מפתח חכם של טויטה קורולה 2019 אשמח אם מישהו מתעסק בזה שיעדכן אותי
        Koby2343@gmail.com

        גמ"חים

      • פריצת מולטימדיה טיוטה קורלה 2019
        kobiK kobi

        @EBA דווקא עובד לי מעולה אני משתמש איתה שנתיים מחבר נקודה חמה וויז עובד מעולה
        ראיתי פשוט שיש מערכות כאלה בדיוק שהוסיפו כמה שקלים לטיוטה ופתחו את זה לעוד דברים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פריצת מולטימדיה טיוטה קורלה 2019
        kobiK kobi

        @EBA איך אני יכול לדעת?
        נראה מערכת מקורית מהחברה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פריצת מולטימדיה טיוטה קורלה 2019
        kobiK kobi

        אשמח אם יש למישהו מידע לגבי מערכת מולטימדיה מקורית של טויוטה קורולה 2019 היא באה בגרסה הבסיסית עם וייז בלבד והבנתי שיש אפשרות לפתוח אותה שיעבוד כמו אנדרואיד רגיל או לפחות עם אנדרואיד אוטו
        תודה מראש!!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום