דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      D

      DUVSH18

      @DUVSH18
      אודות
      פוסטים
      14
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • תיקנתי רכב אצל הבני דודים בדשבורד מקדימה יש נורה אדומה
        D DUVSH18

        מחשב נייח

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תיקנתי רכב אצל הבני דודים בדשבורד מקדימה יש נורה אדומה
        D DUVSH18

        @יראת-שמים אין לי איך לצלם אני עם פלאפון כשר.
        אבל תודה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תיקנתי רכב אצל הבני דודים בדשבורד מקדימה יש נורה אדומה
        D DUVSH18

        מישהו? משהו?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תיקנתי רכב אצל הבני דודים בדשבורד מקדימה יש נורה אדומה
        D DUVSH18

        y2_1pa_010159_20250728113923.JPG

        זה הרכב ופתאום יש נורה במקום שסימנתי!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        D DUVSH18

        יונדאי IX35
        2015
        200000 ק’'מ
        35,000
        נשמע שווה
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/fyshmehh

        עסקאות רכב

      • מישהו יכול להגיד לי האם העסקה הזו כדאית?
        D DUVSH18

        @טוסון רכב בסגנון הזה ג’יפון, והוא די חתיך, השאלה האם זה כדאי.

        עסקאות רכב

      • מישהו יכול להגיד לי האם העסקה הזו כדאית?
        D DUVSH18

        אני לא כל כך מבין ברכבים ורציתי רכב בסביבות המחיר הזה (35000)
        האם זה כדאי?
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/fyshmehh

        עסקאות רכב

      • תיקנתי רכב אצל הבני דודים בדשבורד מקדימה יש נורה אדומה
        D DUVSH18

        @פתוח-לשמוע תיקנתי פחחות.
        ויש מקדימה נורה אדומה איפה ששמים את הקולט של כביש שש.
        יעני שרואים בחוץ את הנורה האדומה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תיקנתי רכב אצל הבני דודים בדשבורד מקדימה יש נורה אדומה
        D DUVSH18

        תיקנתי רכב אצל הבני דודים ובדשבורד מקדימה יש נורה אדומה שלא הייתה לפני מישהו יודע מה זה אומר? אולי זה איתורן?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חסימת אינטרנט אקספנג
        D DUVSH18

        יש למישהו עוד פתרון להציע

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת אינטרנט אקספנג
        D DUVSH18

        @פתוח-לשמוע
        אתה יודע על מישהו שעשה את זה ברכב וזה עבד לו?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת אינטרנט אקספנג
        D DUVSH18

        @פתוח-לשמוע איך אפשר להחליף זה יפגע במערכות הרכב

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת אינטרנט אקספנג
        D DUVSH18

        @גיל תודה על הלבביות ועל העזרה…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימת אינטרנט אקספנג
        D DUVSH18

        קנינו אקספנג ויש בו אינטרנט מובנה.
        אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לחסום את האינטרנט ברכב או לפחות לסנן אותו יש למישהו איך לעזור?
        אנחנו כן רוצים שישאר וויז. אם אפשר כמובן…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום