@Shebsale אני מחזיק את זה שנה+ מרוצה מאוד
מכיר אישית קרוב ל10 אנשים עם כזה כולם מרוצים
פינוק רציני ותמורה טובה מאוד למחיר הקנייה והאחזקה
יש 2 חסרונות:
1 - כשמגיע הזמן קשה להיפרד מזה ולא מוצאים תחליף ראוי,
2 - יש חלקים שקשים להשגה במחיר שפוי
אבל יש קבוצה של קרוב ל100 בעלי FRV ויש שם פתרונות
להכול במחיר שפוי בלי צורך להיות מוסכניק
A
ayhv
@ayhv
-
יש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש? -
יש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?@חיים-Y0737 הונדה חייבים לתחזק
מי שיש לו תרמוסטט לא מקורי
והוא לא בדק לפני כן שזה עם חורים כמו במקורי
יש לו סיכוי סביר לשרוף ראש מנוע כשיבוא זמנו של התרמוסטט
למי שיש תרמוסטט עם חורים [זה לא יותר יקר]
או שסתם ככה החליף בזמן לא נשרף לו המנוע מעולם…
