@איש-גמזו
מי שינהג ברכב היא אשתי, שסובלת מדלקת ברכיים כרונית.
זה למה ישיבה גבוהה (דרישה מספר 2 בפוסט) חשובה לי מאוד, בכדי לאפשר לה כניסה ויציאה נוחה מהרכב.
להבנתי הלא מבוססת (CHATGPT) גובה הישיבה ביאריס קרוס זהה מאוד לASX, והנירו משמעותית פחות.
A
abalum
@abalum
-
ג'יפון היברידי אמין עד 100K (במקום ASX 2018 שיש לי כרגע).
