דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      שלמה 1ש

      שלמה 1

      @שלמה 1
      אודות
      פוסטים
      128
      נושאים
      20
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מחפש פנס אחורי שמאלי לפריוס + 2014 איפה הכי זול?
        שלמה 1ש שלמה 1

        https://www.yad2.co.il/vehicles/car-accessories?itemName=פריוס&open-item-id=ot4itzxq&categoryId=1&view=light-box

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה פריוס מוסך בבני ברק
        שלמה 1ש שלמה 1

        @שלמה-1 ???

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה פריוס מוסך בבני ברק
        שלמה 1ש שלמה 1

        אח שלי מתגורר בבני ברק
        יש לו טויוטה פריוס הוא רוצה מישהו שיעשה לו טיפול 10000 לרכב
        ובנוסף הוא שאל אם מישהו מכיר אחד מהאזור שם שמכיר את הפריוסים שידע לטפל בהם
        הוא שומע רעשים מוזרים הוא לא רגוע
        הוא רוצה מישהו שיבדוק לו את הרכב
        אשמח אם מישהו ידריך אותי לאיש מקצוע שמכיר את הרכב הזה
        0556770648
        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קליטת רדיו בעייתית
        שלמה 1ש שלמה 1

        @Klonimoos א’ תודה רבה
        ב’ זה בהגדרות יצרן של המערכת בהגדרות או ברדיו עצמו?
        איפה זה נמצא?
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קליטת רדיו בעייתית
        שלמה 1ש שלמה 1

        אני הזמנתי מאליאקספרס T10 המקורי ומשום מה המוזיקה דרך הפאלפון עובד לי מצוין
        אמנם הרדיו לא עובד כמו שצריך זה נשמע שיש בעיה בקליטה
        יש איזשהו דרך לסדר את זה אולי בהגדרות?
        או שצריך להחליף אנטנה משהו?
        אשמח לקבל ייעוץ מהמומחים
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חוסר אחריות אלי אקספרס
        שלמה 1ש שלמה 1

        זה המערכת הזאת? זה הזמנת ונדפק לך?
        https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • להחליף מערכת TS10 10 אינץ לTS10 9 אינץ
        שלמה 1ש שלמה 1

        @EBA הי אני באזור ירושלים אבל מסתובב הרבה גם במודיעין עילית
        הTS10 ה9 אינץ יושב שם יותר טוב או פחות?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • להחליף מערכת TS10 10 אינץ לTS10 9 אינץ
        שלמה 1ש שלמה 1

        המספר שלי זה 0556770648
        ממש תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • להחליף מערכת TS10 10 אינץ לTS10 9 אינץ
        שלמה 1ש שלמה 1

        הזמנתי מערכת TS10 10 אינץ התקינו לי את זה בטויוטה פריוס
        אבל משום מה זה נראה לי מדי גדול
        יש מישהו שמוכן אולי לעשות לי טובה אולי המתקינים פה בפורום יסכימו
        להחליף איתי למערכת כזו 9 אינץ?
        כי הבנתי שה9 אינץ יושב בתוכו ממש יפה
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מזגן לא מקרר כמו שצריך
        שלמה 1ש שלמה 1

        @י.-שטרן אני מירושלים גר ברמות
        אשמח לדעת על מישהו שיכול לעזור לי בנושא הזה
        בפרט בימים החמים הללו תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן לא מקרר כמו שצריך
        שלמה 1ש שלמה 1

        @י.-שטרן גם בדקתי והם נראים בסדר גמור
        וגם אמרו לי שהפילטרים קשורים לאויר ולא לקור של המזגן זה נכון?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן לא מקרר כמו שצריך
        שלמה 1ש שלמה 1

        יש לי טויוטה פריוס 2011
        המזגן לא מקרר כמו שצריך
        בלילה הוא עובד פצצה ממש קר ברכב גם כשהמעלות של המזגן על 20
        אמנם ביום שחם גם אם הוא על 16 לא מקרר וממש חם ברכב
        השאלה אם זה קשור לגז או למשהו אחר
        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        שלמה 1ש שלמה 1

        @יוני
        אני קניתי טויוטה פריוס 2011
        הרכב עשה 45000 קילומטר התיעצתי עם המומחים הכי גדולים לקחתי אותו לבדיקה יש לי ספר טיפולים ביד מהיום הראשון
        אמרו לי לעוף על האוטו
        זה רכב ניונים אתה מרגיש נסיעה חלקה והכל עובד חלק ב"ה
        אתה חושב שעוד מעט הכל יתפרר? נו לא באמת

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        שלמה 1ש שלמה 1

        @אפייי למה רכב עם קילומטראז’ נמוך זה חיסרון
        עד היום ידעתי שזה מעלה
        אם הרכב טופל כמו שצריך כל שנה לפני טסט לדעתי
        קילומטראז’ גם ממש נמוך זה רק מעלה

        עסקאות רכב

      • מערכת לפריוס 2011
        שלמה 1ש שלמה 1

        מצלמה קדמית יש לך? מצלמת דרך

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מערכת לפריוס 2011
        שלמה 1ש שלמה 1

        @מוטי-ברנד כל המצלמות אותו דבר? אותו איכות רק הצבע החיצוני של המצלמה שונה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 2 / 7
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום