@MEM כתב בערעור על דוח מהירות:
בעלי רכבים היברידיים/חשמליים לא מקבלים דוחו"ת מצלמה כלל
קופץ על האשכול
אשמח להרחבה בענין הזה
האם אכן כל רכב היברידי או חשמלי לא מקבל אף פעם דו"ח ממצלמת מהירות? או מה?
@MEM כתב בערעור על דוח מהירות:
בעלי רכבים היברידיים/חשמליים לא מקבלים דוחו"ת מצלמה כלל
קופץ על האשכול
אשמח להרחבה בענין הזה
האם אכן כל רכב היברידי או חשמלי לא מקבל אף פעם דו"ח ממצלמת מהירות? או מה?
@ב-שניק
לא יודע
זה מאיציק שאג
@ב-שניק
זה עדיין בהשבחה אחרי ליסיניג, אז הוא לא זמין
מאמין שנקנה אותו בע"ה
@יהודה
לא עדיף בדיקת מכון?
@יהודה כתב במוסך/מכון באיזור נתיבות לבדיקת רכב לפני קנייה:
@שלמה-מביתר
הוא ממש טוב, והוא מוסך והוא מאוד מבין בטיוטה
פעם הוא היה לוקח 400 אני לא יודע מה היום
אתה מדבר על א ב שמואל מנתיבות?
@ב-שניק
אתדל לעדכן אותך בל"נ, אם אני לא יקנה
תתיג אותי שוב ביום שני
@ב-שניק
לכאו’ כן, בע"ה
זה נקרא מחיר מציאה?
@אליה כמה הוא לוקח על בדיקה?