@מרן-הרב כתב בחדש! קו חירום מבית רכבים זה לזה.:
לגבי קו כשר, אתה יכול לקנות בכמה שקלים בימות המשיח [אאל"ט זה עומד כעת על 15 ש"ח חד"פ!]
תשלח לי את המספר.
@מרן-הרב כתב בחדש! קו חירום מבית רכבים זה לזה.:
לגבי קו כשר, אתה יכול לקנות בכמה שקלים בימות המשיח [אאל"ט זה עומד כעת על 15 ש"ח חד"פ!]
תשלח לי את המספר.
@המאעסטר אפשר במייל?
במקום התוסף?
@המאעסטר מתכוון לחלק של הקו הטכני.
מה הקישור לאתר?
@המאעסטר אוכל לעזור בשמחה בידע שיש לי.
nho.tjrubho@gmail.com
הרעיון הוא שאתה רואה באתר שאתה עריק.
ואז לא תוכל לטעון בבית המשפט, לא ידעתי כלום.
שזה הטענה הכללית.
מכתבים בדואר אתה לא יכול להוכיח שקיבלת.
לכן הם התחילו לשלוח גם בדואר רשום.
@איש-יהודי בישיבה טובה, עם אנשי צוות איכותיים, יודעים למי יש ולמי אין.
ואין הצר שווה בנזק המלך, אז פרסמתי כאן.
שימו לב, ע"פ אזהרת הארגונים הידועים…
במידה ואתה נכנס לאיזור האישי הממשלתי, לא תוכל לחמוק אח"כ ולתרץ לא ראיתי את הזימון והצו שהגיע אלי…
כך שאם אתה בחור ישיבה, שנדרש לפתוח את האיזור האישי, אז אוי לך מיצרך אוי לך מיוצרך…
@אביהו קישור אוטומטי ליצירת עותק.
סתם כהערת אגב, (לא קראתי את כל הפוסטים) אני אומר, שאם המוווון אנשים יתלוננו כל היום, למשרד התחבורה על כל תקלה לא תהיה הרבה ברירה אלא לפעול.
והמצב ברכבת ישראל, מי ישורנו.
דיברתי על זה הרבה בפרוד.
__
סתם אספר, יצא לי לא מזמן לינסוע בקרית אתא באחד הקווים, במהלך הנסיעה התיישב מולי אדם מבוגר עם תעודה של משרד התחבורה, הוציא לי דף עם שאלון ובקש ממני למלאות סקר על חווית הנסיעה שלי.
מילאתי מה שצריך והתחלתי להתווכח איתו על השירות ברכבת ישראל אם זה הגיוני לעשות ביום פורים המשולש רכבת פעם בשעה!!! מירושלים לתל אביב!
מדינה בהפרעה למי שראה, רבע שעה לפני שהרכבת התחילה ליסוע לא היה מקום אפ’ לעמוד!!! ואנשים נכנסו כמו (אפרופו היום) בשואה ברכבות.
רק שמהר מאוד הגענו לתחנה אחרונה והוצרכתי לרדת.
והסיפור נגמר, אבל אני מתלונן שם בלי סוף.
מקווה שאם כולם יעשו את זה יהיה שיפור ניכר
יש ארגון שנקרא קו ישיר שפונה בכמויות גדולות של תלונות למשרד התחבורה - 023137999