דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      מגשש באפילהמ

      מגשש באפילה

      @מגשש באפילה
      אודות
      פוסטים
      6
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @Y.M כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אני רואה כאן שכולם מחוברים לצבע שחור
        יש להם 90 אלף מחוברים, זה נראה לי ממש לא הרבה כי רק עריקים יש מאה אלף לא כולל בני משפחה ואנשים שרוצים להיות מעודכנים, נראה לי אמורים להירשם לפחות 300 אלף, או שאני טועה בחישוב

        לא כל מי שרשום במערכת כעריק, נרשם גם לקבלת צינתוק במקרה מעצר חלילה.

        זה שתי רשימות נפרדות, מומלץ לכל עריק להירשם שם על מנת שיהיו את פרטיו מייד ש[לא] יצטרכו, מלבד זאת, מי שמוכן לצאת להתרעות יכול להרשם גם לקבלת צינתוק, אבל אין קשר בין הדברים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @YOLEVI כתב בתאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?:

        שלום רב

        אחותי נכנסה בבחור בן דודנו בירושלים הנפגע עם היונדאי,
        לטענת אחותי הפגיעה הייתה ממש חלשה והעניין מסתכם בקצת קילוף צבע אצל הנפגע, אבל לאחר כמה ימים הוא התקשר וטען לנזק של 4000 שח לפני מעמ (שכך דרשו ממנו במוסך) לטענתו צריך להחליף טמבון ולצבוע, הוא טוען שחלק מגוף הרכב נכנס פנימה ואחת מהדלתות האחוריות לא נסגרת טוב ( שצריך בנוסף לעשות גם איזון צדדים בנוסף הפגז’ לא נסגר טוב (יתכן שלזה הוא התכוון ב"דלת אחורית" לעיל) הוא טוען שיש גם נזק בגשר או משהו כזה וגם הפקק של הדלק לא נסגר טוב
        הוא אומר שהלך לשטחים ושם ביקשו ממנו 1900 על כל התיקון והוא מוכן לסגור איתנו ב 1700
        לנו זה נראה כמו ניסיון סחיטה למרות שהוא נשמע נחמד והגון (הוא רופא משפחה במאוחדת לטענתו)

        השאלה שלי האם יתכנו כל הנזקים האלו מכזאת פגיעה או שבכלל לא יתכן?
        מציין שיש לאחותי השתתפות עצמית של 3000 שח…

        מצרף את התיאור של הנהגת לאירוע:

        "הוא עצר ברמזור אדום לפני ואני ממש האטתי והייתי ממש קרובה אליו ולכן בסוף ההאטה נכנסתי בו , הבום עצמו (רעש הפגיעה ) היה ממש חלש יחסית
        יצאתי מהרכב והפגיעה הייתה אצלו ואצלי בעיקר מצד ימין של הרכבים
        צילמנו הכל , לכאורה זה לא הגיוני שהטמבון שלו יצא ונכנס כי הבום לא היה מספיק חזק בשביל זה .
        הוא נשאר בדיוק אותו דבר בלי שום תזוזה (רואים שהכל משורטט בטמבון ולא זז כלום .
        לגבי הפאגז׳ הרכב שלי ממש נמוך וזה לא הגיוני שהוא פגע בו בנעילה שם וכל שכן בדלק .
        כנראה שהיו לו בעיות לפני כן שהוא מנסה להדביק על הפגיעה הזאת .
        ולפי מה שאני ראיתי בסרטונים שהוא שלח שהפאגז לא נסגר זה בגלל הגומי שם של הסגירה (הוא משוחרר ) ככה זה היה נראה בכל אופן ויש את זה למלא רכבים של יונדאי , כל הזמן זה יוצא במיוחד הישנים יותר .
        ובכל אופן זה לא קשור אלי זה בטוח
        "

        אשמח לחוות דעת המומחים ובפרט לחוות דעתו של @מיכלין-שמאי-רכב

        בתמונות נראים חתיכות פלסטיק על הרצפה, זה לא קשור בכלל לתאונה?

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • שטיפה רכב יסודית באזור ירושלים
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @אבי-KIA כתב בשטיפה רכב יסודית באזור ירושלים:

        @מגשש-באפילה
        יש לך במקרה רכב גניב?

        לנסר נקרא רכב גניב?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שטיפה רכב יסודית באזור ירושלים
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @אבי-KIA כתב בשטיפה רכב יסודית באזור ירושלים:

        @תגיענו-לשלום
        השאלה איך הנקיון חפיף או יסודי

        אני שוטף שם מפעם לפעם, הניקיון מעולה, לא יודע להגיד אם שותלים שבבים [למה אני מרגיש חיסון? 🙂 ].

        הייתי שם בזמן המלחמה עם איראן, התקבלה התראה, והם הראו לנו איפה יורדים אם יש אזעקה, הייתי עם הילדים כך שלא יכולתי להתעלם… ומה מאד התפלאתי לראת את בני דודנו רצים אחוזי בהלה יחד איתנו למקלט, - לא לפני שהוא זכר לנעול את האוטו שלי שהיה באמצע שטיפה, ולהוציא את המפתח.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב שנפגע בעת מלחמה כתוצאה מירי / רסיסים ועוד, ממי תובעים את הנזק?
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @טוסון המסלול המהיר הוא רק לתכולה ונזקים בבית, איך שנראה מהפרסומים שלהם זה לא מיועד לנזקי רכב.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @א.ב. אם אפשר הסבר, למה זה מציאה?

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום