יש לי מנוי פסקל כבר 20 שנה, והוא אבד איכשהו בהחלפת רכבים.
בתחילה הכל זרם, אבל לאחרונה קיבלתי מהם מכתב אזהרה שאם אסע בלי הפסקל יחייבו אותי בתעריף רגיל.
ח
חיימשה
@חיימשה
-
הסבר על התועלות במנוי לכביש 6/6 צפון/מנהרות הכרמל - חסכון כספי ללא שום השקעה
