@EBA
שאפו ענק על המדריך!!!
אחרי בלבול של חודשים, עושה לי סדר…
זוטא
@זוטא
-
מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010 -
מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010@EBA
סליחה שאני מטריד, כעת אני מבצע הזמנה…
לא הצלחתי למצוא מידע ברור מה עדיף, TS10 או TS18 ? -
מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010@יצחק-רשטונ @מיישה
לפריוס 2010 צריך לקנות גם קנבס? -
בשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli@מיישה
הקישור מתאים גם לקורולה 2010? -
עזרה במולטימדיה ברכב BYD@ביוידי-אטו-3-503
עדיין יש לך אפשרות להתקין אפליקציות במסך של BYD?
איך אוכל ליצור איתך קשר? -
האם כדאי בטריה לפריוס מפירוק?האם יעזור לעשות בדיקה לבטריה?
-
האם כדאי בטריה לפריוס מפירוק?הציעו לי רכב לרכישה עם בטריה מקורית מפירוק מרכב שעבר תאונה.
אין לו אחריות של טויוטה, רק אחריות כמה חודשים מהמוסך
האם כדאי או שיכול להיות בעיות?
