בור סיד
-
מחפש כרית לתמיכה בגב תחתון -
תקלה באורות אחוריים@אושר-מתקרב למה האורות לא דולקים בכלל?
-
תקלה באורות אחורייםאורות אחוריים לא עובדים בכלל, גם לא בלחיצה על הברקס.
והאור העליון של הבלימה בלבד דולק כל הזמן.
קיה פורטה 12.
מה הענין? פיוז? -
עזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים@Klonimoos כתב בעזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים:
@זאביק כתב בעזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים:
@בור-סיד יש עוד אופציה או רק בכח?
כי לא ממש הולך לי…תבדוק אם אין בורג באיזור, לפעמים זה סגור עם בורג משושה כמו של הידיות של הדלת.
אין.
-
עזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים@זאביק אם עדיין לא הסתדרת
תשאיר לי טלפון שלך -
עזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים@זאביק ככה זכור לי
זה היה לפני הרבה זמן -
עזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים@זאביק כן הצלחתי
מעבירים לניוטרל ומושכים חזק חזק חזק
אגב אם יש לך את הפלסטיק שלמעלה ממש (העיגול) אני ישמח
אם קנית גם את הידית עצמה -
אשכול קבוע של מחירי ביטוח@חיים-ברזל
לא בדיוק
הדגשתי שיהיה רק עדכונים על נתונים חברת ביטוח ומחיר -
אשכול קבוע של מחירי ביטוחהצעה לתועלת הציבור
אני מציע לפתוח אשכול שבו יעדכנו על מחירי ביטוח שנסגרו עכשיו
זה יתן אינדיקציה לכולם מה המצב כעת בבורסת הביטוחים
כמה אפשר ללחוץ, איפה יותר זול עכשיו וכו’
והתורה חסה על ממונם של ישראל.
אשכול נקי של עדכונים בלבד ללא דיונים כלל.
(דיונים באשכול חדש או בפרטי) -
רעידות טורים ונורת מנוע במאמץתודה רבה לכולם!!!
@Lexus @דוד-100 @זיק-המבריק @שלמה-10
אכן היה קויל אחד תקול
הופיע במחשב גם איזה קויל בדיוק.
עלה 250. מוסך החברים בגבעון. -
רעידות טורים ונורת מנוע במאמץ@Lexus הבעיה שהנורה נדלקת רק לפעמים תוך כדי נסיעה
ואחרי 10 שניות היא נעלמת
אין לי איך לקרוא אותה -
רעידות טורים ונורת מנוע במאמץ@זיק-המבריק מה הנזק?
-
רעידות טורים ונורת מנוע במאמץשלום לכולם
יש לי פורטה על גז, לאחרונה יש לי רעידות, בעיקר עם מזגן חזק, ובעמידה. אבל לא רק. מדי פעם בסיטואציה של מאמץ פתאומי עליה וכו’ נדלקת נורת מנוע מהבהבת לכ- 10 שניות. אציין שהחלפתי פלאגים לא מזמן.
תודה מראש לעונים. -
לסיים עם העושק -
לסיים עם העושק@מאיר-ג בזמנו כשהכרטיס לא הגיע, פניתי למשרד התחבורה בטלפון ואמרו לי שהכרטיס לא הונפק מסיבה לא ידועה ולכן אני צריך לשלם שוב כדי שינפיקו חדש. הלכתי פיזית למשרד (הייתי באזור. זה לא הכסף, על הפרנציפ, שיגע אותי ההתנהלות הלא נורמלית הזו) ושאלתי, אם המחדל הוא שלכם למה אני צריך לשלם שוב, ומי אמר שעכשיו זה כן יסתדר, אם אתם לא יודעים מה היתה הבעיה. לא עזר כלום, אותה תשובה, אין לי איך לעזור לך, כדי להתחיל את התהליך שוב אני חייבת תשלום… ראש קטן.
עובדי מדינה כפשוטו…
ברגע שפניתי מבקר המדינה הכל השתנה, פנו אליי, דאגו לוודא שאני מרוצה, ימות המשיח… -
לסיים עם העושק@ש.נ קרה לי גם
הפתרון מאוד פשוט
פניה למבקר המדינה והכרטיס אצלך במהירות ובלי תשלום נוסף -
מחיר הגזברוך ה’ המחיר מתחיל לרדת
ביום שישי במיקה מודיעין עם כרטיס הנחה המחיר היה 3.60אגב ראיתי שם שלט בחוץ שבתדלוק של 30 ליטר גז מקבלים קפה חינם ושטיפה ב-10 שקל
מישהו שמע משהו? -
מחיר הגזמישהו יודע למה מחיר הגז עלה ככה לאחרונה, עליה של כ-30 אחוז!!
וכן אם יש צפי לירידה במחיר
תודה
