דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אריאל 0א

      אריאל 0

      @אריאל 0
      אודות
      פוסטים
      40
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סטיק מטמו או מעלי
        אריאל 0א אריאל 0

        קניתי את זה לפני שנה עובד מצוין…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008
        אריאל 0א אריאל 0

        לענ"ד סוללה בת 8-10 שנים זה אומר שהיא מאוד קרובה לפח, וזה בסוללה מקורית.
        סוללה לא מקורית, תחזיק חצי מזה.
        יש סוללה משופצת שזה אומר שמתוך כל הסוללות שיש ברכב החליפו חלק מהם, את הסוללות המקולקלות.
        סוללה מקורית המחיר שלה 10K+, סוללה לא מקורית המחיר בערך 5K.

        נ.ב. זה לא מניסיון, תחכה לאישור המומחים…

        כמובן… יכול להיות סוללה מקורית שתתקלקל אחרי שנתיים, ויכול להיות סוללה משופצת שתחזיק 5 שנים, זה כמו הסוללות של פלאפונים, רק ביותר גדול…

        תכלס… מה שהכי חשוב זה לדעת אם היא מקורית ופשוט לבדוק אם היא תקינה…

        לגבי השמן מנוע, בהרבה פריוסים יש נזילה קטנה של שמן מנוע, וצריך להוסיף שמן פעם בחודשיים, לא שזה תקין, אבל זה מחלה ידועה…

        עסקאות רכב

      • נורה כריות אוויר בפריוס
        אריאל 0א אריאל 0

        @נייטרון-חפשי כתב בנורה כריות אוויר בפריוס:

        אם כפתורי הגה לא עובדים זה כמעט בוודאות סליל הגה, תעשה חיפוש בפורום על סליל.

        כפתורי הגה עובדים או לא
        כי אם לא זה כנראה סליל הגה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שריקה מהמנוע בנסיעה
        אריאל 0א אריאל 0

        @קלאטש תבדוק שוב, כי הגגונים הפשוטים עושים שריקות ודאי.
        קשה לומר שאין לך שריקות מהגגון,
        אתה יכול לומר שחוץ משריקות הגגון יש עוד שריקות מהמנוע, זה יותר הגיוני.

        טיפולים, אחזקה ותקלות רעש מהמנוע שריקה טויוטה קורולה

      • הלך לי השלט - לא מקורי- יונדאי I30 מה עושים?
        אריאל 0א אריאל 0

        אם לא תמצא פתרון אחר…
        יש קיטים של שלט בעלי אקספרס ב 30 ש"ח
        אם אתה יודע איפה הבקר/משדר ברכב, תראה איך זה נראה, תקנה כזה ותחסוך את החיבורים.

        ואם כבר אתה עם I30 תכתוב לי איפה נמצא המשדר שלו, בשביל חבר שביטלו לו את השלט…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        אריאל 0א אריאל 0

        @קלאטש
        לפי חוזה הביטוח,
        הביטוח צריך להיות על ה’נהגים הצפויים’ ברכב
        שזה אומר בד"כ על הנהג וכל משפחתו ממדרגה ראשונה
        אבא, אח, בן וכו’, שהם צפויים לנהוג.
        אם למשל הבן נוהג בלי ביטוח עליו, זה עבירה פלילית והוא מסתכן בדו"ח ובמקרה תאונה, גם בתביעה.
        נהג שהוא ‘לא צפוי’, קרי-חבר וכדומה, במקרה שבעל הרכב הסכים לו לנהוג
        יש עליו ביטוח חוקי לגמרי, גם אם הוא נהג צעיר וחדש.
        תכלס לעניינו,
        שופט אמר לי (כשמישהו נכנס בי וחשבתי שלא היה עלי ביטוח)
        שבנזקי רכוש אין נידון על חוקיות הנהג
        וגם נהג בלי רישיון יצא זכאי בבית משפט, אם הוא לא אשם בתאונה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום