דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אברהם 3א

      אברהם 3

      @אברהם 3
      אודות
      פוסטים
      22
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • צריבת קושחה למולטימדיה k706 (t10 המזוייפת)
        אברהם 3א אברהם 3

        @טכנולוג
        לא, התקנתי את זה דרך השדרוג מערכת, זה התקין כרגיל אבל בסוף היה מסך שחור עם כיתוב באנגלית ואח"כ הוא העלה הודעה שהקובץ פגום.
        השאלה היא, אפשר לנסות להתקין את זה כמו כל אפליקציה רגילה? פשוט ללחוץ על הקובץ והוא יתקין את זה?

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • צריבת קושחה למולטימדיה k706 (t10 המזוייפת)
        אברהם 3א אברהם 3

        @טכנולוג
        נסיתי לעדכן והוא אמר לי שקובץ העדכון פגום
        אתה יודע אולי מה הבעיה?
        תודה רבה

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • טויוטה יאריס אוכל שמן
        אברהם 3א אברהם 3

        @נייטרון-חפשי
        כמה זה עולה ה"פלאש"

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה יאריס אוכל שמן
        אברהם 3א אברהם 3

        @נייטרון-חפשי 183f0e8f-a8c0-43c9-a8c9-9895251ad5ca-image.png

        על בערך 2000 קילומטר אני ממלא רבע מהמפלס הגבוהה
        זה עדיין חריג?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה יאריס אוכל שמן
        אברהם 3א אברהם 3

        @טייס-קרבי
        בספר רכב כתוב שכל 1000 קילומטר יכול להיגמר ליטר (אם אני לא טועה)
        אבל מישהו אמר לי שאם רכב זולל שמן זה אומר שהלך ראש מנוע

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה יאריס אוכל שמן
        אברהם 3א אברהם 3

        @טייס-קרבי
        אתה לא צריך למלאות בכלל?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה יאריס אוכל שמן
        אברהם 3א אברהם 3

        יש לי יאריס 2013
        שזולל לא מעט שמן
        אשמח לדעת מה נחשב תקין?
        תודה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צריבת קושחה למולטימדיה k706 (t10 המזוייפת)
        אברהם 3א אברהם 3

        @טכנולוג
        תודה רבה !!!

        האמת צרבתי שוב את אחת הקושחות הקודמות שהעלת וזה עבד בלי הבאגים
        אבל טוב שיש עוד גירסה כגיבוי

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קובץ עדכון קושחה לT10 להתקנה לא מקוונת
        אברהם 3א אברהם 3

        @יוסי-לוי

        אתה יודע להסביר איך עושים עידכון מכוון?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קושחה מעודכנת למולטימדיה
        אברהם 3א אברהם 3

        @אברהם-3
        @טכנולוג תוכל אולי דרך להעלות את המעודכנת?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קושחה מעודכנת למולטימדיה
        אברהם 3א אברהם 3

        @אברהם-3
        דווקא בהתחלה זה עבד טוב אבל אח"כ נהיה שוב באגים.
        אבל אולי גירסה מעודכנת תהיה יותר טובה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קושחה מעודכנת למולטימדיה
        אברהם 3א אברהם 3

        @פתוח-לשמוע
        אתה מתכווין לקושחות האלה

        https://rechavimzelaze.ovh/topic/4211/צריבת-קושחה-למולטימדיה-k706-t10-המזוייפת?_=1756239566276
        את זה התקנתי ושוב נהיה בעיות

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קושחה מעודכנת למולטימדיה
        אברהם 3א אברהם 3

        יש לי מולטמדיה מדגם כזהScreenshot_20250821-132454.png
        ויש בה באגים רבים
        אשמח אם מישהו יוכל להעלות קושחה מעודכנת
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • צריבת קושחה למולטימדיה k706 (t10 המזוייפת)
        אברהם 3א אברהם 3

        @אברהם-3
        @טכנולוג יש לך את הקושחה המעודכנת?
        תודה רבה

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • צריבת קושחה למולטימדיה k706 (t10 המזוייפת)
        אברהם 3א אברהם 3

        אני התקנתי לפני שלשה חודשים את הקושחה מתחילת השרשור ועכשיו גם בגירסה הזאת יש באגים
        למישהו אולי יש גירסה מעודכנת יותר

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • זקוק לאפליקציה של פנגו
        אברהם 3א אברהם 3

        אשמח אם למישהו יש את האפלקציה כקובץ
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • waze להורדה למולטימדיה
        אברהם 3א אברהם 3

        ניסתי להוריד מהקישור הזה
        https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk
        וזה לא נפתח
        למישהו יש קישור לאפליקציה שעובדת במערכת k706
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אתחול ל706k
        אברהם 3א אברהם 3

        @טכנולוג
        תודה רבה
        התקנתי והמערכת עובדת ללא באגים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אתחול ל706k
        אברהם 3א אברהם 3

        ואת איך מתקינים הלנצ’ר?
        פשוט העתק הדבק?
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אתחול ל706k
        אברהם 3א אברהם 3

        @טכנולוג
        על איזה קושחה אתה ממליץ על ה qf001 שהבאת בפוסט הראשון או הקישור שהעלת בפוסט 43 באותו השרשור?
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום