ביטוח לתקופה קצרה
-
שלום לכולם,
יש רכב שאני צריך למכור אותו, ואין עליו ביטוח. עד שאני מוכר אותו, אני רוצה להשתמש ברכב, ולצורך השימוש ברכב, כמובן שנדרש ביטוח (לא מקיף… מספיק צד ג’).
רציתי לדעת מה הכי שווה לי, לא רק מבחינה כספית אלא גם מבחינת נוחות הביטול והפרוצדורה – האם לעשות ביטוח לתקופה קצרה, או לעשות ביטוח שנתי ולבטל? האם יש קנסות? מה החסרונות? אין לי מושג בכלל.
אשמח לקבל פרטים. תודה רבה לכולם.
-
שלום לכולם,
יש רכב שאני צריך למכור אותו, ואין עליו ביטוח. עד שאני מוכר אותו, אני רוצה להשתמש ברכב, ולצורך השימוש ברכב, כמובן שנדרש ביטוח (לא מקיף… מספיק צד ג’).
רציתי לדעת מה הכי שווה לי, לא רק מבחינה כספית אלא גם מבחינת נוחות הביטול והפרוצדורה – האם לעשות ביטוח לתקופה קצרה, או לעשות ביטוח שנתי ולבטל? האם יש קנסות? מה החסרונות? אין לי מושג בכלל.
אשמח לקבל פרטים. תודה רבה לכולם.
@דגש ביטוח לתקופה קצרה יש אפשרות רק לביטוח חובה ורק דרך ‘הפול הישראלי’ ובמחירים מפולפלים,
מה גם שתקופת הביטוח גם שם היא קבועה מראש וכיון שאתה לא יודע לכמה זמן תצטרך אותו לא הרווחת הרבה…
יש אפשרות בכל חברה לבטח לשנה ולבטל כשתרצה, בעבר היו קונסים על זה, היום חוקית אסור להם, מה שכן זה קצת כאב ראש עם עניין התשלום וההחזר, כיון שאתה צריך לשלם על כל השנה מראש (או בפריסת תשלומים) ואחרי הביטול תקבל את ההחזר בבת אחת. (יש כאלה שאולי ישמחו על האפשרות לקבל הלוואה של כמה אלפים בפריסה לשנה…)
