דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. רישיון נהיגה
      3. הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר רישיון נהיגה
      3 פוסטים 3 כותבים 75 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שיפקה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
        המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
        (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
        אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
        ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

        מאירמ itamarI 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ש שיפקה

          אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
          המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
          (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
          אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
          ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

          אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
          המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
          (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
          אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
          ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

          אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זב שווה משמעותית מלנידה נפרדת.

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שיפקה

            אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
            המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
            (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
            אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
            ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

            itamarI מנותק
            itamarI מנותק
            itamar
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @שיפקה
            לא חושב שזה יקח אותך עשרה שיעורים אחורה.
            אתה בעצמך כתבת שהוא מלמד רק על אוטומט, אני לא מכיר אותו אבל תעשה את החושבים שלך…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            109

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.7k

            נושאים

            131.4k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום