כשהרכב הופך לתנור חימום
-
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק?
אני עושה, מכבה מזגן ואז מנוע, אומרים ששומר על המדחס והמפוח, מפי השמועה…
-
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק?
אני עושה, מכבה מזגן ואז מנוע, אומרים ששומר על המדחס והמפוח, מפי השמועה…
@חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’
לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים -
@חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’
לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים -
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
אני עושה כך משום סברת קרסי
והיא
שהמנוע מתחיל לפעול לא צריך לתת לו מכת עבודה על ההתחלה
אני מתניע פותח חלון חצי דקה או דקה ואז מפעיל מזגןאבל לא שמעתי את מה ש @טוסון ו @חיים-Y0737 כתבו
הודה אם תבארו ותפשטו את ההגיון מאחורי הדברים -
@חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’
לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
כלומר עדיף להתניע עם כמה שפחות חשמל? מזגן, אורות וכו’ ורק אחרי הנעה להפעיל הכל
הבנתי נכון? -
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
ואני שמעתי שזה מיתוס מרכבים של שנות ה90 והיום אין חשש בכלל כי הרכב קצת יותר חכם ומנתק בהתנעה את המדחס וכו’
ויל"ע וכל אחד יעשה כדעת רבותיו, ובכל אופן ברכבים חדשים ודאי שאין חשש.מי שמכיר את דרעי מזגנים במפרץ חיפה, ידוע כמקום מקצועי(תיקן לנו ל-2 רכבי עבודה בהצטיינות) - שאלתי אותו בעניין וענה שאפילו סיריון 99 אפשר ולכבות/להתניע עם המזגן פועל.
הועתק מקארספורום
-
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
כלומר עדיף להתניע עם כמה שפחות חשמל? מזגן, אורות וכו’ ורק אחרי הנעה להפעיל הכל
הבנתי נכון? -
@EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
מה כן עוזר משמעותית? מגן שמשה איכותי, שזורק בחזרה את קרינת השמש. זה מה שיכול להוריד דרמטית את החום בתוך הרכב בעשרות מעלות. ולא לשכוח את שאר החלונות, לעשות אותם כהים או לארגן להם כיסוי כלשהו.
אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?על הפתרון הכי טוב שכחת לכתוב (אימוג׳י קורץ)
לחנות במקום מוצל, ועדיף בחנייה תת קרקעית (לא למגופמים) -
אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
אך כעבור שנה התפסנים התחילו להישבר, כנראה התפרקו מהחום המדובר כאן.
ניסיתי לחבר עם אזיקונים ופטנטים אך בסוף כבר לא היה מה לעשות איתו.העלות שלו כ-50 ש"ח לפני קופונים, כשהשתמשתי בו הוא עשה פלאים לחום הרכב,
פשוט עולם אחר, וסוגרים את זה תוך 2 שניות בלי התעסקויות,
גם בחנייה של 10 דקות בשמש, הייתי סוגר אותו ומנע המון חום ברכב.עריכה: למדקדקים שמעתי פעם שהאויר הרותח ברכב שהתבשל בשמש לא בריא לנשימה,
בגלל שהאויר עם רעילות הנפלט מהחום מהפלסטיקה ושאר הדברים ברכב.
ולכן כדאי כשנכנסים לרכב לפתוח את כל החלונות ולתת לאויר להתחלף. -
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
כאן עשו השוואה עם מד טמפרטורה
