דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. כשהרכב הופך לתנור חימום

      כשהרכב הופך לתנור חימום

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      34 פוסטים 18 כותבים 285 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חיים ברזלח חיים ברזל

        אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
        השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
        אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
        כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה😊

        מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים Y0737
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
        #25

        @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק?

        אני עושה, מכבה מזגן ואז מנוע, אומרים ששומר על המדחס והמפוח, מפי השמועה…

        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חיים Y0737

          @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק?

          אני עושה, מכבה מזגן ואז מנוע, אומרים ששומר על המדחס והמפוח, מפי השמועה…

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
          #26

          @חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר

          @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר

          לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ

          @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          @טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’

          לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
          לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          חיים ברזלח ח 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • טוסוןט טוסון

            @חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר

            @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר

            לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ

            @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            @טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’

            לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
            לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים

            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חיים ברזלח חיים ברזל

              אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
              השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
              אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
              כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה😊

              מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר ג
              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
              #28

              @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו

              אני עושה כך משום סברת קרסי
              והיא
              שהמנוע מתחיל לפעול לא צריך לתת לו מכת עבודה על ההתחלה
              אני מתניע פותח חלון חצי דקה או דקה ואז מפעיל מזגן

              אבל לא שמעתי את מה ש @טוסון ו @חיים-Y0737 כתבו
              הודה אם תבארו ותפשטו את ההגיון מאחורי הדברים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • טוסוןט טוסון

                @חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר

                @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר

                לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ

                @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                @טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’

                לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
                לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                שמעתי שהורס המצבר/סטארטר

                כלומר עדיף להתניע עם כמה שפחות חשמל? מזגן, אורות וכו’ ורק אחרי הנעה להפעיל הכל
                הבנתי נכון?

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חיים ברזלח חיים ברזל

                  אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
                  השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
                  אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
                  כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה😊

                  מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו

                  I מנותק
                  I מנותק
                  israel_458xv20n
                  כתב נערך לאחרונה על ידי israel_458xv20n
                  #30

                  @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                  מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו

                  ואני שמעתי שזה מיתוס מרכבים של שנות ה90 והיום אין חשש בכלל כי הרכב קצת יותר חכם ומנתק בהתנעה את המדחס וכו’
                  ויל"ע וכל אחד יעשה כדעת רבותיו, ובכל אופן ברכבים חדשים ודאי שאין חשש.

                  מי שמכיר את דרעי מזגנים במפרץ חיפה, ידוע כמקום מקצועי(תיקן לנו ל-2 רכבי עבודה בהצטיינות) - שאלתי אותו בעניין וענה שאפילו סיריון 99 אפשר ולכבות/להתניע עם המזגן פועל.
                  הועתק מקארספורום

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיים Y0737

                    @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                    שמעתי שהורס המצבר/סטארטר

                    כלומר עדיף להתניע עם כמה שפחות חשמל? מזגן, אורות וכו’ ורק אחרי הנעה להפעיל הכל
                    הבנתי נכון?

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @חיים-Y0737 הבנת נכון, לא להפעיל על המצבר בהנעה הזו התחלה של כזה הרבה צרכנים
                    אני לא מכבה אורות בכיבוי הרכב בד"כ, למעט ברכבים צרחנים
                    כמובן שמי שיש לו תאורה אוטומטית פחות רלוונטי

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טוסוןט טוסון

                      @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                      מה כן עוזר משמעותית? מגן שמשה איכותי, שזורק בחזרה את קרינת השמש. זה מה שיכול להוריד דרמטית את החום בתוך הרכב בעשרות מעלות. ולא לשכוח את שאר החלונות, לעשות אותם כהים או לארגן להם כיסוי כלשהו.

                      אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
                      או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?

                      על הפתרון הכי טוב שכחת לכתוב (אימוג׳י קורץ)
                      לחנות במקום מוצל, ועדיף בחנייה תת קרקעית (לא למגופמים)

                      חובק עולםח מחובר
                      חובק עולםח מחובר
                      חובק עולם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                      #32

                      @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                      לחנות במקום מוצל, ועדיף בחנייה תת קרקעית (לא למגופמים)

                      זה לגמרי תסמין שמאלני

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                        #33

                        אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
                        אך כעבור שנה התפסנים התחילו להישבר, כנראה התפרקו מהחום המדובר כאן.
                        ניסיתי לחבר עם אזיקונים ופטנטים אך בסוף כבר לא היה מה לעשות איתו.

                        העלות שלו כ-50 ש"ח לפני קופונים, כשהשתמשתי בו הוא עשה פלאים לחום הרכב,
                        פשוט עולם אחר, וסוגרים את זה תוך 2 שניות בלי התעסקויות,
                        גם בחנייה של 10 דקות בשמש, הייתי סוגר אותו ומנע המון חום ברכב.

                        עריכה: למדקדקים שמעתי פעם שהאויר הרותח ברכב שהתבשל בשמש לא בריא לנשימה,
                        בגלל שהאויר עם רעילות הנפלט מהחום מהפלסטיקה ושאר הדברים ברכב.
                        ולכן כדאי כשנכנסים לרכב לפתוח את כל החלונות ולתת לאויר להתחלף.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חיים ברזלח חיים ברזל

                          אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
                          השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
                          אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
                          כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה😊

                          מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש גמזו
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                          אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום

                          כאן עשו השוואה עם מד טמפרטורה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          • 1
                          • 2

                          67

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.3k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום