Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
אני רוצה לשמוע עוד דעות לגבי לשים 2 אופני ילדים (גילאי 6) על הגג עם מתקן וראצט’. אולי פעם בשבוע. או עדיף את את המתקן מאחורה שלא כ"כ נפוץ במחזותינו.
@לחי עדיף ובטיחותי לשים את המתקן מאחורה. וגם עם האופניים יחרצו לך את הגג יתחיל לך חלודה בחורף וזה ממש סיפור לנטרל את זה