מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
כן אבל מבאס שיש עכשיו אלימות בן התושבים
-
בחיים לא האמנתי שיש כאלה רכבים לחרדים… אני רואה רכבים של למעלה מ300,000 ש"ח עם שלטים… יפה!!
@אריאל-קמחי השכרה
-
כן אבל מבאס שיש עכשיו אלימות בן התושבים
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת? -
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?@צפוני-פשוט כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
-
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?@צפוני-פשוט כן שהם משכירים

