האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
-
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
1לפני הכניסה הדרומית
1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
1 נוסף מיד אחר כך
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
אין לי מושג בכלל, לא מכיר את האזור.
אבל מה שכתבתם יוצא 25.@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
5 1 לכביש 3
6 1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
8 יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
9 יד מרדכי 1
11 2 רמזורים לארז,
13 2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
15 2 רמזורים לכביש 232
16 1 גבים
17 1 יכיני
18 1 יושיביה
19 1 נתיבות צפון (המזלג)
20 1 נתיבות ראשי
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
21 1לפני הכניסה הדרומית
22 1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
23 1 נוסף מיד אחר כך@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
25 צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
-
@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
אין לי מושג בכלל, לא מכיר את האזור.
אבל מה שכתבתם יוצא 25.@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
5 1 לכביש 3
6 1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
8 יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
9 יד מרדכי 1
11 2 רמזורים לארז,
13 2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
15 2 רמזורים לכביש 232
16 1 גבים
17 1 יכיני
18 1 יושיביה
19 1 נתיבות צפון (המזלג)
20 1 נתיבות ראשי
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
21 1לפני הכניסה הדרומית
22 1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
23 1 נוסף מיד אחר כך@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
25 צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
@משה-שמחה כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אבל מה שכתבתם יוצא 25.
@פתוח-לשמוע
שמעת?
25!!! (בתקווה שלא פספסנו)
אתה כבר לא צריך לספור
ולהוריד גם את הגרבים

תתרכז בנסיעה
אז לא הגזמתי כי כתבתי באזור 30
ואח"כ הבהרתי שכתבתי ככה כי היה זכור לי 26/27 -
רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות. -
שלום לכולם,
אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?
האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?
תודה מראש למגיבים!
@אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
שלום לכולם,
אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?
האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?
תודה מראש למגיבים!
תלוי מתי
אני נסעתי לפני כמה חוד’ בערב והוויז נתן לי פער של 5 דקות בערך [מהמרכז לאזור ט. כרמל] תכל’ס נסעתי על 2 כמובן
יש שעות שכמו"ש באמת יש פערים ניכרים ביותר -
בלת’'ק חלקי
אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.
-
רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.@אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
זה גם נשאר על 34 דק’?
כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית -
בלת’'ק חלקי
אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.
-
@אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
זה גם נשאר על 34 דק’?
כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית -
סתם משהו מעניין אתמול נסעתי מחריש לאלעד דרך שש יצא לי נסעיה רגועה על מאה עד מאה עשרים בשעה שש וחצי הגעתי בשבע וחמישה
-
סתם משהו מעניין אתמול נסעתי מחריש לאלעד דרך שש יצא לי נסעיה רגועה על מאה עד מאה עשרים בשעה שש וחצי הגעתי בשבע וחמישה
