זכיה במרכז רכב כונס
-
@ישראל-f לי יש סונטה 2018 זה רכב סחיר! אבל ואבל גדול! כידוע בסונטות בשנתונים 17-21 שמי לא טיפל טוב על המים והשמן אז הולך מנוע ומנוע של סונטה זה משהו כמו 17,000 ש"ח… ורכב שהוא יד 5 ועוד שתי סוחרים זה סימן קריאה אדום!!! אבל תמיד יש דברים טובים…
לגבי אם להחזיק אותה זה שיקול כי זה ביטוח יקר וחייב מקיף כי כל חלק שם זה משכורת… אני חושב שתמכור אלא א"כ בא לך ולהתפנק שזה יש לה מה לפנק!
לגבי למכור המחירון שלה בערך נע בין 45,000 ל65,000 ש"ח תלוי איזה רמת גימור ותלוי מה המצב החיצוני והמכני וכו’ שלה.
איזה רמת גימור היא? לימטיד או פרימיום? ומה המצב אולי נשיג לך משהו… -
@ישראל-f
מניסיון שלי (ויש לי ניסיון בעניין)
לעצמך לכאורה שווה
למסחר (קרי לקנות לטפל ולמכור)
אין כאן בשר כמעט,
זה מאד משנה באיזה מכירה קנית אם תרחיב אוכל לתת לך מיקוד (וכן איזה מגרש הרכב נמצא)@טייס-קרבי
תודה
קניתי ממכרז של כונס מימון ישיר הרכב נמצא בסנאקר
מה עוד צריך לדעת ? -
@טייס-קרבי
תודה
קניתי ממכרז של כונס מימון ישיר הרכב נמצא בסנאקר
מה עוד צריך לדעת ? -
@ישראל-f לימטיד או פרמיום?
@אריאל-קמחי
פרימיום -
@אריאל-קמחי
פרימיום -
@ישראל-f
תכננתי למכור אחרי בין הזמנים אבל לפי התגובות אני מבין ששווה להפסיד 3 אלף ולא להיכנס לזה -
@ישראל-f יש לך תמונה אולי נעשה איזה עסקה…
-
פוסט זה נמחק!
-
@ישראל-f לי יש סונטה 2018 זה רכב סחיר! אבל ואבל גדול! כידוע בסונטות בשנתונים 17-21 שמי לא טיפל טוב על המים והשמן אז הולך מנוע ומנוע של סונטה זה משהו כמו 17,000 ש"ח… ורכב שהוא יד 5 ועוד שתי סוחרים זה סימן קריאה אדום!!! אבל תמיד יש דברים טובים…
לגבי אם להחזיק אותה זה שיקול כי זה ביטוח יקר וחייב מקיף כי כל חלק שם זה משכורת… אני חושב שתמכור אלא א"כ בא לך ולהתפנק שזה יש לה מה לפנק!
לגבי למכור המחירון שלה בערך נע בין 45,000 ל65,000 ש"ח תלוי איזה רמת גימור ותלוי מה המצב החיצוני והמכני וכו’ שלה.
איזה רמת גימור היא? לימטיד או פרימיום? ומה המצב אולי נשיג לך משהו…@אריאל-קמחי ואאווו איזה שפה קולחת
-
@טייס-קרבי
תודה
קניתי ממכרז של כונס מימון ישיר הרכב נמצא בסנאקר
מה עוד צריך לדעת ?@ישראל-f כתב בזכיה במרכז רכב כונס:
קניתי ממכרז של כונס מימון ישיר הרכב נמצא בסנאקר
מאיזה עו"ד?
נאמן זקן?
חן פישר גבאי?
הרשקוביץ בנסטמן הוכמן?
הרי המכירה היתה בבידספירט (זכור לי הרכב פשוט מהמכירה ואני לא מצליח להזכר מה…)@ישראל-f כתב בזכיה במרכז רכב כונס:
בסנאקר
זה לא עוזר הרבה… לסנקאר יש 5 מגרשים ברחבי הארץ אם זה בסנקאר גלילות / רמת השרון / אשדוד
-
הה נזכרתי אתה מדבר על הפריט הזה
מהמכירה של חננאל פינקלשטיין
יש לי מה לומר לך על הזכיה (וגם ראיתי אותו פיזית)
אם זה מעניין אותך כתוב לי בפרטי@טייס-קרבי
אשמח לשמוע מה יש לך לומר.
איך אפשר לפנות בפרטי?

