דוחות במודיעין עילית
-
@אני-10 בושה וחרפה לעיירית מודיעין עילית במקום לטפל בפקקים האינסופיים שיש בעיר ותשתיות גרועות ואפס פיעלויות נוער הם מתעסקים בלתת דוחות חניה על סתם (ברוב הפעמים) מי ישמע בכיכר המדינה בתל אביב יש פחות דוחות
אם יש פה מישהו בפורום שמכיר עובד עייריה אולי כדאי שיגיד להם להפסיק לישון על האף כל יום
(סליחה על הביטויים אני תושב מודיעין עילית וכבר נמאס מהדוחות שלהם)
