דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. עסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ

      עסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      35 פוסטים 15 כותבים 795 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הכהן הגדולה הכהן הגדול

        @חובק-עולם
        יש לליסיגנים ביטוח על כולם לא על שם מישהו מסוים (יש מישהו במשפחה שמקבל מהעבודה וככה זה אצלו אני יודע הוא בהערץ אבל אני לא יודע מה כולם)

        חובק עולםח מנותק
        חובק עולםח מנותק
        חובק עולם
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @הכהן-הגדול שווה בדיקה מה שאתה אומר

        הכהן הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חובק עולםח חובק עולם

          @הכהן-הגדול שווה בדיקה מה שאתה אומר

          הכהן הגדולה מנותק
          הכהן הגדולה מנותק
          הכהן הגדול
          כתב נערך לאחרונה על ידי הכהן הגדול
          #18

          @שלמה-א-0 איזה חברה מדובר?

          חובק עולםח שלמה א 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • הכהן הגדולה הכהן הגדול

            @שלמה-א-0 איזה חברה מדובר?

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @הכהן-הגדול ים גם את המקדמה של 5900 שהיא לבד שווה כמו ביטוח לנהג חדש

            הכהן הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חובק עולםח חובק עולם

              @הכהן-הגדול ים גם את המקדמה של 5900 שהיא לבד שווה כמו ביטוח לנהג חדש

              הכהן הגדולה מנותק
              הכהן הגדולה מנותק
              הכהן הגדול
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @חובק-עולם
              לא הבנתי כמה שורה תחתונה עולה לשנה? אחרי המקדמות והתשלום החודשי

              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הכהן הגדולה הכהן הגדול

                @חובק-עולם
                לא הבנתי כמה שורה תחתונה עולה לשנה? אחרי המקדמות והתשלום החודשי

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @הכהן-הגדול על פי מה שכתב:

                @שלמה-א-0 כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                5900 שח מקדמה
                1190 שח חודשי

                20.180 ש"ח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יהודה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  זה כמעט מחיר של החזקת רכב לבד, במיוחד ההצעה של החשמלית יוצא מה שאני משלם כל חודש על הרכב שלי,
                  זה נשמע טוב מדי

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שלמה א 0ש שלמה א 0

                    @אברהם-2 זה ההודעה מהסוכנת:
                    עסקת ליסינג תפעולי פרטי
                    רכב משומש
                    עד 20.000 בשנה
                    העסקה כוללת:
                    … כיסוי ביטוחי מלא - חובה מקיף וצד ג.
                    … נהג צעיר/חדש.
                    … טיפולים ללא הגבלה - אחריות על כל תקלה טכנית שתהיה ברכב.
                    … אגרות הרישוי.
                    … החלפת צמיגים, מצבר ומגבים בעת הצורך ללא תשלום.
                    … שירותי דרך חילוץ וגרירה 24/7
                    … רכב חלופי.
                    … ביטול השתתפות עצמית והשבה לקדמותו.
                    יונדאי i20
                    דגם אינטנס
                    שנתון 2021
                    עסקה ל 12 חודשים
                    (תחנת יציאה ללא קנס לאחר חצי שנה)
                    5900 שח מקדמה
                    1190 שח חודשי
                    יש לו מסוכן אחר רכב חשמלי בעוד 6 אלף לשנה
                    אולי זה שווה? הדלק יוצא ל20000 ק"מ ברכב שנניח יקח 1 ל17 כ9000+ בשנה
                    החשמלי יעלה יותר ונניח יעלה כמה אלפים החשמל אז הוא יוצא באותו מחיר בערך אם רכב חשמלי שזה קורץ לו
                    למעשה הוא חושב על הליסינג אך ורק בגלל חוסר בלהוציא את כל כספו מחבריו ואם יהיה לו את הכסף כן מעדיף לקנות רכב

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יהודה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @שלמה-א-0
                    על איזה רכב חשמלי הוא דיבר ?

                    שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יהודה

                      זה כמעט מחיר של החזקת רכב לבד, במיוחד ההצעה של החשמלית יוצא מה שאני משלם כל חודש על הרכב שלי,
                      זה נשמע טוב מדי

                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @יהודה כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                      יוצא מה שאני משלם כל חודש על הרכב שלי,

                      לא כולל דלק?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הכהן הגדולה הכהן הגדול

                        @שלמה-א-0 איזה חברה מדובר?

                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @הכהן-הגדול היד 2 זה אלדן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יהודה

                          @שלמה-א-0
                          על איזה רכב חשמלי הוא דיבר ?

                          שלמה א 0ש מנותק
                          שלמה א 0ש מנותק
                          שלמה א 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @יהודה בי וואי די

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר רכבניק

                            @שלמה-א-0 איזה סוכנת? נשמע בהחלט משתלם, רק הביטוח חובה וצד צד ג בלי עבר ביטוחי זה כ 8 אלף

                            M מנותק
                            M מנותק
                            MEM
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @רכבניק כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                            @שלמה-א-0 איזה סוכנת? נשמע בהחלט משתלם, רק הביטוח חובה וצד צד ג בלי עבר ביטוחי זה כ 8 אלף

                            ממש לא!
                            אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                            טרנטעט ר שלמה א 0ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • M MEM

                              @רכבניק כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                              @שלמה-א-0 איזה סוכנת? נשמע בהחלט משתלם, רק הביטוח חובה וצד צד ג בלי עבר ביטוחי זה כ 8 אלף

                              ממש לא!
                              אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                              טרנטעט מנותק
                              טרנטעט מנותק
                              טרנטע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @MEM כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                              ממש לא!
                              אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                              אפ’ לרחלי זה זול, לי ללא עבר ביטוחי ואני לא נהג חדש לקחה 4700, וסתם מזכיר שלא עדכנת אותנו על השירות שלהם

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M MEM

                                @רכבניק כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                @שלמה-א-0 איזה סוכנת? נשמע בהחלט משתלם, רק הביטוח חובה וצד צד ג בלי עבר ביטוחי זה כ 8 אלף

                                ממש לא!
                                אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                                ר מנותק
                                ר מנותק
                                רכבניק
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #29
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טרנטעט טרנטע

                                  @MEM כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                  ממש לא!
                                  אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                                  אפ’ לרחלי זה זול, לי ללא עבר ביטוחי ואני לא נהג חדש לקחה 4700, וסתם מזכיר שלא עדכנת אותנו על השירות שלהם

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  MEM
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  @טרנטע כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                  @MEM כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                  ממש לא!
                                  אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                                  אפ’ לרחלי זה זול, לי ללא עבר ביטוחי ואני לא נהג חדש לקחה 4700, וסתם מזכיר שלא עדכנת אותנו על השירות שלהם

                                  אני עדיין לא יודע…
                                  הוא טרם תבע…

                                  טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • M MEM

                                    @טרנטע כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                    @MEM כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                    ממש לא!
                                    אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                                    אפ’ לרחלי זה זול, לי ללא עבר ביטוחי ואני לא נהג חדש לקחה 4700, וסתם מזכיר שלא עדכנת אותנו על השירות שלהם

                                    אני עדיין לא יודע…
                                    הוא טרם תבע…

                                    טרנטעט מנותק
                                    טרנטעט מנותק
                                    טרנטע
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @MEM

                                    בעז"ה שלא יתבע…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • M MEM

                                      @רכבניק כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                      @שלמה-א-0 איזה סוכנת? נשמע בהחלט משתלם, רק הביטוח חובה וצד צד ג בלי עבר ביטוחי זה כ 8 אלף

                                      ממש לא!
                                      אני נהג חדש (לא צעיר, 26) שילמתי 4,400

                                      שלמה א 0ש מנותק
                                      שלמה א 0ש מנותק
                                      שלמה א 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @MEM כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                      שילמתי 4,400

                                      באיזה רכב? זה גם פרמטר

                                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלמה א 0ש שלמה א 0

                                        @אברהם-2 זה ההודעה מהסוכנת:
                                        עסקת ליסינג תפעולי פרטי
                                        רכב משומש
                                        עד 20.000 בשנה
                                        העסקה כוללת:
                                        … כיסוי ביטוחי מלא - חובה מקיף וצד ג.
                                        … נהג צעיר/חדש.
                                        … טיפולים ללא הגבלה - אחריות על כל תקלה טכנית שתהיה ברכב.
                                        … אגרות הרישוי.
                                        … החלפת צמיגים, מצבר ומגבים בעת הצורך ללא תשלום.
                                        … שירותי דרך חילוץ וגרירה 24/7
                                        … רכב חלופי.
                                        … ביטול השתתפות עצמית והשבה לקדמותו.
                                        יונדאי i20
                                        דגם אינטנס
                                        שנתון 2021
                                        עסקה ל 12 חודשים
                                        (תחנת יציאה ללא קנס לאחר חצי שנה)
                                        5900 שח מקדמה
                                        1190 שח חודשי
                                        יש לו מסוכן אחר רכב חשמלי בעוד 6 אלף לשנה
                                        אולי זה שווה? הדלק יוצא ל20000 ק"מ ברכב שנניח יקח 1 ל17 כ9000+ בשנה
                                        החשמלי יעלה יותר ונניח יעלה כמה אלפים החשמל אז הוא יוצא באותו מחיר בערך אם רכב חשמלי שזה קורץ לו
                                        למעשה הוא חושב על הליסינג אך ורק בגלל חוסר בלהוציא את כל כספו מחבריו ואם יהיה לו את הכסף כן מעדיף לקנות רכב

                                        שלמה א 0ש מנותק
                                        שלמה א 0ש מנותק
                                        שלמה א 0
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        כתבתי בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                        זה ההודעה מהסוכנת:

                                        למעשה בחוזה כתוב שהביטוח הוא ביטוח עצמי ולא בחברה חיצונית
                                        אבל כתוב גם שבכל סתירה בין החוזה לבין טופס המסירה, טופס המסירה גובר
                                        למעשה הוא עוד לא עשה את אחת מהעסקאות והדעה שלי שהוא צריך ללוות כסף (אע"פ שכתבתי שכספו מפוזר אצל אנשים, לרכב שהוא רוצה כנראה צריך ללוות עוד) ולקנות
                                        א’ כיון שכמה שלא יעלה הביטוח הוא יעלה פחות מהכסף שהולך לחברה ואחרי כמה שנים זה ממש יורד
                                        וב’ הכי חשוב אתה נשאר עם משהו ביד
                                        מה דעתכם?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • עולהע מנותק
                                          עולהע מנותק
                                          עולה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי עולה
                                          #34

                                          אשמח לשמוע דרך מי אפשר לקבל כזאת הצעה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • שלמה א 0ש שלמה א 0

                                            @MEM כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                            שילמתי 4,400

                                            באיזה רכב? זה גם פרמטר

                                            M מנותק
                                            M מנותק
                                            MEM
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #35

                                            @שלמה-א-0 כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                            @MEM כתב בעסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ:

                                            שילמתי 4,400

                                            באיזה רכב? זה גם פרמטר

                                            מזגה 3 2009
                                            בלי מובילאיי וכו’

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0

                                            • 1
                                            • 2

                                            20

                                            מחובר

                                            3.0k

                                            משתמשים

                                            9.7k

                                            נושאים

                                            130.4k

                                            פוסטים
                                            • התחברות

                                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון
                                            0
                                            • דף הבית
                                            • תקנון הפורום
                                            • מילון מושגים המלא
                                            • המדריך המלא למשתמש
                                            • פוסטים אחרונים
                                            • משתמשים
                                            • חיפוש גוגל בפורום
                                            • פנייה למנהל הפורום