דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חיבור סים למולטימדיה

      חיבור סים למולטימדיה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      8 פוסטים 5 כותבים 3.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בוגר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        איך ניתן לחבר סים לצורך וויז, ניסיתי עם סטיק ולא עבד. ודרך וויפי זה רשם יישום לא מותקן. (יש לי סים נטפרי של וויז ומייל בלבד)
        1.jpg

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אהרון שלוםא מנותק
          אהרון שלוםא מנותק
          אהרון שלום
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @בוגר
          בדקת את הסטיק במחשב והוא עבד וברכב לא עבד?

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בוגר

            איך ניתן לחבר סים לצורך וויז, ניסיתי עם סטיק ולא עבד. ודרך וויפי זה רשם יישום לא מותקן. (יש לי סים נטפרי של וויז ומייל בלבד)
            1.jpg

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל10
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @בוגר
            זו מערכת אנדרואיד? לפי התמונה לא כ"כ נראה.

            אחרית לעמךא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמואל10

              @בוגר
              זו מערכת אנדרואיד? לפי התמונה לא כ"כ נראה.

              אחרית לעמךא מנותק
              אחרית לעמךא מנותק
              אחרית לעמך
              כתב נערך לאחרונה על ידי אחרית לעמך
              #4

              @שמואל10 זה נראה אנדרואיד אפטרמרקט.
              @בוגר אם זה באמת אפטרמרקט ואין כניסה לסים לכאורה אין מה לעשות - צריך WI-FI של מכשיר טמא, אם האינטרנט מגיע דרך סטיק עם סים למערכת או לכניסת USB ברכב, המערכת צריכה להכיר אותו ולהתקין דרייברים, ואת זה היא לא יודעת לעשות.

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אהרון שלוםא אהרון שלום

                @בוגר
                בדקת את הסטיק במחשב והוא עבד וברכב לא עבד?

                ב מנותק
                ב מנותק
                בוגר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אהרון-שלום במחשב עבד.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אחרית לעמךא אחרית לעמך

                  @שמואל10 זה נראה אנדרואיד אפטרמרקט.
                  @בוגר אם זה באמת אפטרמרקט ואין כניסה לסים לכאורה אין מה לעשות - צריך WI-FI של מכשיר טמא, אם האינטרנט מגיע דרך סטיק עם סים למערכת או לכניסת USB ברכב, המערכת צריכה להכיר אותו ולהתקין דרייברים, ואת זה היא לא יודעת לעשות.

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בוגר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @אחרית-לעמך איך אפשר לדעת איזה מערכת זה?
                  ואיך למצוא אם יש כניסה לסים?

                  נ אחרית לעמךא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ב בוגר

                    @אחרית-לעמך איך אפשר לדעת איזה מערכת זה?
                    ואיך למצוא אם יש כניסה לסים?

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהג אלוף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי נהג אלוף
                    #7

                    @בוגר
                    כניסה לסים אמור להיות בכבל שיוצא מהמערכת,
                    בדרך כלל נמצא בתוך התא כפפות, ויש גם מקום לסים/לחבר יו אס בי.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב בוגר

                      @אחרית-לעמך איך אפשר לדעת איזה מערכת זה?
                      ואיך למצוא אם יש כניסה לסים?

                      אחרית לעמךא מנותק
                      אחרית לעמךא מנותק
                      אחרית לעמך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @בוגר כתב בחיבור סים למולטימדיה:

                      @אחרית-לעמך איך אפשר לדעת איזה מערכת זה?

                      בהגדרות אמור להיות About phone או About device ושם יש Software information או גרסת Android ושם זה כתוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      16

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.8k

                      נושאים

                      132.1k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום