דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. פריקת חשמל מרכב חשמלי V2L

      פריקת חשמל מרכב חשמלי V2L

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      2 פוסטים 2 כותבים 89 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אדם קטן וחוקר
        כתב נערך לאחרונה על ידי אדם קטן וחוקר
        #1

        אני רוצה לעשות פריקה מרכב חשמלי בשבת רכב MG5
        והעברתי מהלוח לבית חוט 3 גידים עכשיו אני חושב מה יהיה אם בטעות בלוח זה יהיה על מצב הטענה
        והמכשיר של ה V2L יהיה מחובר השאלה אם זה מסוכן או לא אשמח אם יהי למשיהו פתרון יצירתי
        בעיקרון חשבתי על רעיון שבפריקה להפוך את החוטים ואז לשים קונטקטור למשל חוט הארקה יהיה בו חשמל ואז לשים את המינוס אם הכבל הצהוב שכעת הוא פלוס ואם יש בו חשמל רגיל אז ההקונטקטור נסגר ולא יתן להפעיל את הטעינה וגם לא לארכה לעבור לבית כי הוא כעת פלוס ועוד קונטקטור שנפתח כדי לתת לחום שהוא כרע ארקה כדי להמשיך לבית אבל במצב טעינה המצבים מתהפכים והוא נותן לטעינה להיכנס
        אבל יש בעיה שמא הV2L לא נדלק מייד ואז הכל לא יעובד כראוי
        אז לסיכום או פטרון יצירתי או שאין בעיה שיכנס חשמל דרך הV2L לאותו או איזה מערכת שנותנת לחשמל להיכנס בכיון אחד
        תודה רבה

        יש לי איזה סרטות לא משולם אבל זה הרעיון
        צילום מסך 2026-03-22 165728.png צילום מסך 2026-03-22 170137.png

        אחרית לעמךא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אדם קטן וחוקר

          אני רוצה לעשות פריקה מרכב חשמלי בשבת רכב MG5
          והעברתי מהלוח לבית חוט 3 גידים עכשיו אני חושב מה יהיה אם בטעות בלוח זה יהיה על מצב הטענה
          והמכשיר של ה V2L יהיה מחובר השאלה אם זה מסוכן או לא אשמח אם יהי למשיהו פתרון יצירתי
          בעיקרון חשבתי על רעיון שבפריקה להפוך את החוטים ואז לשים קונטקטור למשל חוט הארקה יהיה בו חשמל ואז לשים את המינוס אם הכבל הצהוב שכעת הוא פלוס ואם יש בו חשמל רגיל אז ההקונטקטור נסגר ולא יתן להפעיל את הטעינה וגם לא לארכה לעבור לבית כי הוא כעת פלוס ועוד קונטקטור שנפתח כדי לתת לחום שהוא כרע ארקה כדי להמשיך לבית אבל במצב טעינה המצבים מתהפכים והוא נותן לטעינה להיכנס
          אבל יש בעיה שמא הV2L לא נדלק מייד ואז הכל לא יעובד כראוי
          אז לסיכום או פטרון יצירתי או שאין בעיה שיכנס חשמל דרך הV2L לאותו או איזה מערכת שנותנת לחשמל להיכנס בכיון אחד
          תודה רבה

          יש לי איזה סרטות לא משולם אבל זה הרעיון
          צילום מסך 2026-03-22 165728.png צילום מסך 2026-03-22 170137.png

          אחרית לעמךא מנותק
          אחרית לעמךא מנותק
          אחרית לעמך
          כתב נערך לאחרונה על ידי אחרית לעמך
          #2

          @אדם-קטן-וחוקר שים בין שני הקונטקטורים יחידת נעילה שלא תאפשר להם לעבוד ביחד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1

          81

          מחובר

          3.0k

          משתמשים

          9.7k

          נושאים

          131.5k

          פוסטים
          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • מילון מושגים המלא
          • המדריך המלא למשתמש
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • פנייה למנהל הפורום