שרשור חדש עבור מציאות ביד 2.
-
-
@עוד-אחד-שמבין קשה להאמין למודעה כזאתי זה אומר שהוא עשה בממוצע פחות מ 4,000 ק"מ בשנה
חוץ מזה אני חושב שלשלם 36,000 על רכב מלפני 20 שנה זה הזוי‘שמורה בקפידה ומטופלת בחברה’ הוא היה אולי 4 פעמים בחברה, כי טיפולי 10,000 מתחילים רק בקילומטר גבוה יותר, אז לא להתרגש מזה, אם הקילומטר נכון כמובן
-
@עוד-אחד-שמבין כתב בשרשור חדש עבור מציאות ביד 2.:
זה גם נראה ממש טוב
אם כל הכבוד לק"מ הנמוך שלו המחיר גבוה מאד לרכב בין 19
-
מיצובישי אאטולנדר 2018 7 מקומות הדגם עם פתחי מזגן ליושבים מאחור וגג נפתח.
יד 1 ליסינג נהג יחיד ו5 שנים אצל אדם פרטי מטפל במקום מסודר …יש אפשרות להוציא היסטוריה
הרכב עשה 146K אך הליסנג עשה ב 3 שנים באיזור ה 90K ,אני מאמין שאני יוכל להוציא מהחברת ליסינג היסטורית טיפולים.
הוא רוצה 72 אפשר להגיע ל 70 מומלץ? מציאה? -
מיצובישי אאטולנדר 2018 7 מקומות הדגם עם פתחי מזגן ליושבים מאחור וגג נפתח.
יד 1 ליסינג נהג יחיד ו5 שנים אצל אדם פרטי מטפל במקום מסודר …יש אפשרות להוציא היסטוריה
הרכב עשה 146K אך הליסנג עשה ב 3 שנים באיזור ה 90K ,אני מאמין שאני יוכל להוציא מהחברת ליסינג היסטורית טיפולים.
הוא רוצה 72 אפשר להגיע ל 70 מומלץ? מציאה? -
@עוד-אחד-שמבין קשה להאמין למודעה כזאתי זה אומר שהוא עשה בממוצע פחות מ 4,000 ק"מ בשנה
חוץ מזה אני חושב שלשלם 36,000 על רכב מלפני 20 שנה זה הזוי‘שמורה בקפידה ומטופלת בחברה’ הוא היה אולי 4 פעמים בחברה, כי טיפולי 10,000 מתחילים רק בקילומטר גבוה יותר, אז לא להתרגש מזה, אם הקילומטר נכון כמובן
-
@זה-לזה
שהרכב טופל כמו שצריך ואין בוצה זה המחלה של הרכב
ועם הוחלף שמן גיר
תאונות
דוח סליקה
שמי שאתה מדבר הוא הבעלים הרשומים ברישיון
שהרכב הוא 7 מקומות מקורי -אפשר לבדוק לפי הרישיון
תעלה קישור -
@אבי-KIA אין לי עדיין את הרשיון רכב
איך בודקים שאין בוצה? לא סתם לפתוח מכסה שמן מנוע… בדיקה במכון תסגור לי תפינה?
לגבי תאונות האוטו עבר מכה בחלק האחורי עם ירידת ערך של חצי אחוז כך לטענת המוכר.
שמן גיר כל כמה זמן צריך להיות שהחליפו? -
@אבי-KIA אין לי עדיין את הרשיון רכב
איך בודקים שאין בוצה? לא סתם לפתוח מכסה שמן מנוע… בדיקה במכון תסגור לי תפינה?
לגבי תאונות האוטו עבר מכה בחלק האחורי עם ירידת ערך של חצי אחוז כך לטענת המוכר.
שמן גיר כל כמה זמן צריך להיות שהחליפו? -
@זה-לזה
תלוי איזה מכון
כל 80000 ק"מ ואם לא החליפו לא מחליפים ב150000 זה יכול לגרום נזק
חצי אחוז לא היתי מתרגש -
@אבי-KIA
אם לא החליפו שמן גיר זה קריטי בתחזוק הרכב?
כי בזמן הזה הוא היה בליסינג מאמין שטופל במקום מסודר
