דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. עדכוני פקקים חריגים וכד'

      עדכוני פקקים חריגים וכד'

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      177 פוסטים 36 כותבים 158.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y מנותק
        Y מנותק
        Y.M
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #161

        הפלג יוצא מחר (יום חמישי) להפגנות ברחבי הארץ על הסגרת 17 עריקים למשטרה הצבאית.
        יש למישהו מושג מה היעדים המתוכננים, שמעתי דיבורים על נתב"ג או על סגירת צירים של כביש 2 4 ו6, מי שיש לו מידע מאומת ולא סתם דיבורים אשמח מאד שיעדכן היכן ואיזה שעות

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y Y.M

          הפלג יוצא מחר (יום חמישי) להפגנות ברחבי הארץ על הסגרת 17 עריקים למשטרה הצבאית.
          יש למישהו מושג מה היעדים המתוכננים, שמעתי דיבורים על נתב"ג או על סגירת צירים של כביש 2 4 ו6, מי שיש לו מידע מאומת ולא סתם דיבורים אשמח מאד שיעדכן היכן ואיזה שעות

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #162

          @Y.M
          היתי אומר כך
          מי שיודע לא יאמר לך, ומי שיאמר לך לא יודע.
          כי כשמארגנים הפגנה ורוצים שהיא תהיה אפקטיבית לא מכריזים בקול רעש גדול על המיקום והשעה המדויקים ומהיכן בדיוק יוצאים האוטובוסים כדי שהמשטרה תהיה מוכנה …

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח מחובר
            ח מחובר
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #163

            האם נכון שחוסמים את שילת? באיזו שעה?
            והאם בסוף לא יפגינו בגהה?

            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים Y0737

              האם נכון שחוסמים את שילת? באיזו שעה?
              והאם בסוף לא יפגינו בגהה?

              חובק עולםח מנותק
              חובק עולםח מנותק
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #164

              @חיים-Y0737 הערינג: הפלג יחסום גם את צומת שילת ליד מודיעין עילית

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובק עולםח חובק עולם

                @חיים-Y0737 הערינג: הפלג יחסום גם את צומת שילת ליד מודיעין עילית

                ח מחובר
                ח מחובר
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #165

                @חובק-עולם כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':

                ליד מודיעין עילית

                ולצאת לב’‘ב ימינה דרך 446 יהיה שייך? או שתהיה עיר נצורה כמו ירושלים בתש’'ח?

                אגב מרן ר’ משה הלל מחתן נכדה היום בב’'ב!!!

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח חיים Y0737

                  @חובק-עולם כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':

                  ליד מודיעין עילית

                  ולצאת לב’‘ב ימינה דרך 446 יהיה שייך? או שתהיה עיר נצורה כמו ירושלים בתש’'ח?

                  אגב מרן ר’ משה הלל מחתן נכדה היום בב’'ב!!!

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #166

                  @חיים-Y0737 תפתחו את דרך בורמה (הכביש למחסום מכבים)

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טוסוןט טוסון

                    @חיים-Y0737 תפתחו את דרך בורמה (הכביש למחסום מכבים)

                    ח מחובר
                    ח מחובר
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #167

                    @טוסון כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':

                    דרך בורמה

                    אבל אני צריך להגיע לב’'ב!!!

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חיים Y0737

                      @טוסון כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':

                      דרך בורמה

                      אבל אני צריך להגיע לב’'ב!!!

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #168

                      @חיים-Y0737 דרך כביש 3

                      (למה נראה לך שתוכל להכנס לבני ברק)

                      השמועות אומרות שיוצאות הסעות מכל הארץ, כולל מירושלים
                      איצ׳ה אומר בעיקר בגוש דן, אם כי יתכן בעוד מקומות בארץ

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @חיים-Y0737 דרך כביש 3

                        (למה נראה לך שתוכל להכנס לבני ברק)

                        השמועות אומרות שיוצאות הסעות מכל הארץ, כולל מירושלים
                        איצ׳ה אומר בעיקר בגוש דן, אם כי יתכן בעוד מקומות בארץ

                        ח מחובר
                        ח מחובר
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #169

                        @טוסון כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':

                        (למה נראה לך שתוכל להכנס לבני ברק

                        חשבתי לנסוע את 446 עד אלעד, ואח’‘כ להיכנס מגבעת שמואל כמו שהוייז נתן לי בפורים תשפ’‘ג (והגעתי תוך שעה ו 10 דק’)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אבי 56א מנותק
                          אבי 56א מנותק
                          אבי 56
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #170

                          יהיו הפגנות היום באזור אלעד?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LexusL מנותק
                            LexusL מנותק
                            Lexus
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #171

                            @חיים-Y0737 אם אתה יוצא דרך 446 לכיוון אלעד אשמח לשמוע ממך עדכון
                            גם אני בניתי על המסלול הזה

                            שיפור החיפוש ביד2

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אליהו התחא מחובר
                              אליהו התחא מחובר
                              אליהו התח
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #172

                              אני מעוניין לצאת מב"ב לכיוון צפון.
                              מישהו יודע על עדכונים מהכבישים?
                              כביש 2/6 מה המצב?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • LexusL Lexus

                                @חיים-Y0737 אם אתה יוצא דרך 446 לכיוון אלעד אשמח לשמוע ממך עדכון
                                גם אני בניתי על המסלול הזה

                                ח מחובר
                                ח מחובר
                                חיים Y0737
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #173

                                @Lexus כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':

                                @חיים-Y0737 אם אתה יוצא דרך 446 לכיוון אלעד אשמח לשמוע ממך עדכון
                                גם אני בניתי על המסלול הזה

                                למעשה נשארתי בק’‘ס ויצאתי ב 7.30 דרך אלעד הגעתי ב 8.30 לב’‘ב ב’'ה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מאיר ג
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                  #174

                                  הפגנה כעת מתחילה בצומת גילת על מעצר אברך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יהודה המכבי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי
                                    #175

                                    עברה משם למשטרת אופקים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אליהו התחא מחובר
                                      אליהו התחא מחובר
                                      אליהו התח
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #176

                                      שימו לב ⚠️ | פלג הרצפניקים הקיצוני מתכנן לחסום כבישים היום בשעות הבוקר ולא בשעות אחר הצהריים כנהוג.
                                      (הגזרה)

                                      אברהם 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אליהו התחא אליהו התח

                                        שימו לב ⚠️ | פלג הרצפניקים הקיצוני מתכנן לחסום כבישים היום בשעות הבוקר ולא בשעות אחר הצהריים כנהוג.
                                        (הגזרה)

                                        אברהם 2א מנותק
                                        אברהם 2א מנותק
                                        אברהם 2
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                        #177

                                        מחר מתוכנן על ידי אגודת ישראל ושלומי אמונים מחאת רכבים ענקית בין 16:00 ל 20:00 ממוקדי יציאה בכל הארץ וכנראה שמערד עד קרית שמונה יהיה מקומות שיהיה עומסי תנועה כבדים לפי התקדמות השיירות נא להיערך בהתאם (וכמובן מי שדעת רבותיו להצטרף כמובן שיצטרף להגדיל תורה ולהאדירה )

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2

                                        • 1
                                        • 2
                                        • 5
                                        • 6
                                        • 7
                                        • 8
                                        • 9

                                        68

                                        מחובר

                                        3.0k

                                        משתמשים

                                        9.7k

                                        נושאים

                                        131.5k

                                        פוסטים
                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • תקנון הפורום
                                        • מילון מושגים המלא
                                        • המדריך המלא למשתמש
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • פנייה למנהל הפורום