דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. קיבלתי מכתב עם טסט לעוד שנה.

      קיבלתי מכתב עם טסט לעוד שנה.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      5 פוסטים 2 כותבים 178 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמשון
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        יש לי עניין קצת מוזר ורציתי לבדוק אם מישהו נתקל בזה.
        לפי הנתונים שמופיעים לי בגוב, תאריך הטסט של הרכב הוא 14/12/25.
        אבל לפני כחודש קיבלתי ממשרד התחבורה את רישיון הרכב בדואר, ושם מצוין שהרישיון בתוקף עד 14/12/26.
        מישהו מכיר את התופעה הזאת או יודע איך זה קורה?

        מוטי 56מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שמשון

          יש לי עניין קצת מוזר ורציתי לבדוק אם מישהו נתקל בזה.
          לפי הנתונים שמופיעים לי בגוב, תאריך הטסט של הרכב הוא 14/12/25.
          אבל לפני כחודש קיבלתי ממשרד התחבורה את רישיון הרכב בדואר, ושם מצוין שהרישיון בתוקף עד 14/12/26.
          מישהו מכיר את התופעה הזאת או יודע איך זה קורה?

          מוטי 56מ מנותק
          מוטי 56מ מנותק
          מוטי 56
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שמשון הרישיון שקיבלת יהיה בתוקף לאחר תשלום אגרה וטסט…

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • מוטי 56מ מוטי 56

            @שמשון הרישיון שקיבלת יהיה בתוקף לאחר תשלום אגרה וטסט…

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמשון
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מוטי-56 אז למה קיבלתי את זה כבר לפני חודש
            (חודשיים לפני הטסט)
            ?

            מוטי 56מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמשון

              @מוטי-56 אז למה קיבלתי את זה כבר לפני חודש
              (חודשיים לפני הטסט)
              ?

              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @שמשון אם תבחר לשלם בדואר תגיע אתו ותשלם ותקבל חותמת ששילמת ומשם תמשיך למכון רישוי
              למי שמשלם אגרה באינטרנט ומדפיס, זה לא רלוונטי

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מוטי 56מ מוטי 56

                @שמשון אם תבחר לשלם בדואר תגיע אתו ותשלם ותקבל חותמת ששילמת ומשם תמשיך למכון רישוי
                למי שמשלם אגרה באינטרנט ומדפיס, זה לא רלוונטי

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמשון
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מוטי-56 תודה!
                חשבתי כבר שהרווחתי…😆

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • KlonimoosK Klonimoos סימן נושא זה כשאלה
                • KlonimoosK Klonimoos סימן נושא זה כנפתר

                21

                מחובר

                3.0k

                משתמשים

                9.7k

                נושאים

                131.2k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • מילון מושגים המלא
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • פנייה למנהל הפורום