מבחני תאוריה, האם צפוי שינוי משמעותי בצורת המבחן?
-
לאחרונה שמעתי, [לבינתיים אומת בGPT, למרות שבאתר הרשמי לא מופיע שום אזכור בנושא] שמהראשון לינואר 2026, צפוי שינוי דרמטי בצורת המבחן ולא לטובה, המבחן ידרוש למידה והכנה גדולה בהרבה מהמבחן כיום, [ולהבנתי כל האפליקציות כבר לא יהיו רלוונטיות]
ולתועלת התלמידים לעתיד נשמח לאימות או להכחשה, כי במידה וכבר נגזרה גזרה כדאי מאוד מאוד להזדרז ולעשות את המבחן בחודש שנותר. -
לאחרונה שמעתי, [לבינתיים אומת בGPT, למרות שבאתר הרשמי לא מופיע שום אזכור בנושא] שמהראשון לינואר 2026, צפוי שינוי דרמטי בצורת המבחן ולא לטובה, המבחן ידרוש למידה והכנה גדולה בהרבה מהמבחן כיום, [ולהבנתי כל האפליקציות כבר לא יהיו רלוונטיות]
ולתועלת התלמידים לעתיד נשמח לאימות או להכחשה, כי במידה וכבר נגזרה גזרה כדאי מאוד מאוד להזדרז ולעשות את המבחן בחודש שנותר. -
לאחרונה שמעתי, [לבינתיים אומת בGPT, למרות שבאתר הרשמי לא מופיע שום אזכור בנושא] שמהראשון לינואר 2026, צפוי שינוי דרמטי בצורת המבחן ולא לטובה, המבחן ידרוש למידה והכנה גדולה בהרבה מהמבחן כיום, [ולהבנתי כל האפליקציות כבר לא יהיו רלוונטיות]
ולתועלת התלמידים לעתיד נשמח לאימות או להכחשה, כי במידה וכבר נגזרה גזרה כדאי מאוד מאוד להזדרז ולעשות את המבחן בחודש שנותר. -
@איציק-1 טענו גם פעם שיהיו חייבים להיות בשיעור שמלמד תאוריה וכו’ וכו’
דווקא נראה שמנסים להקל על הלומדים נהיגה כמו להוריד טסט פנימי ועוד -
לאחרונה שמעתי, [לבינתיים אומת בGPT, למרות שבאתר הרשמי לא מופיע שום אזכור בנושא] שמהראשון לינואר 2026, צפוי שינוי דרמטי בצורת המבחן ולא לטובה, המבחן ידרוש למידה והכנה גדולה בהרבה מהמבחן כיום, [ולהבנתי כל האפליקציות כבר לא יהיו רלוונטיות]
ולתועלת התלמידים לעתיד נשמח לאימות או להכחשה, כי במידה וכבר נגזרה גזרה כדאי מאוד מאוד להזדרז ולעשות את המבחן בחודש שנותר.פוסט זה נמחק!
