אשמח לייעוץ על אפליקצייה ללימוד תאוריה [לא "עברתי "] תודה
-
אשמח לייעוץ על אפליקצייה ללימוד תאוריה [לא "עברתי "] תודה
-
אשמח לייעוץ על אפליקצייה ללימוד תאוריה [לא "עברתי "] תודה
-
לא ,
וזה לא בשבילי אני שואל בשביל אח של אח של הניוטרון .
לא בשביל הניוטרון עצמו , בשביל אח אחר. -
לא ,
וזה לא בשבילי אני שואל בשביל אח של אח של הניוטרון .
לא בשביל הניוטרון עצמו , בשביל אח אחר.@אח-של-הניוטרון הוא המליץ לך על אפליקציה בשם “נוהג”
-
אה אוקיי
הבנתי
האסימון נפל
תודה
-
אה אוקיי
הבנתי
האסימון נפל
תודה
-
א איציק 1 התייחס לנושא זה
